Bekijk volle/desktop versie : Sabrina && kamelia..@ 2 best friends @ Van lachbuien naar huilbuien @@



21-01-2008, 12:55
Waargebeurd verhaal!!

Kamelia had net een relatie met een jonge genaamd rayan, sabrina had net een relatie achter de rug met ene jonge genaamd yanis. Ze was niet echt tevreden met haar relatie vandaar dat ze het heeft uitgemaakt kamelia daar integen was dolblij met haar vriend Rayan.

Dit was een soort van begin stukje

Kamelia had een goede vriendin die had een vriend en zijn neef was rayan. Kamelia ging mee met haar vriendin en ontmoette rayan ze vond hem op het eerste gezicht niks maar zijn praatjes deden haar heel wat. Hij vertelde haar dat ze echt bloedmooi was en dat ze echt serieuss was en zo werd het een relatie. Ze kwam de volgende dagen naar mij toe en vertelde me hoe wel niet ze verliefd was op hem. ik vond het prima ze was gelukkig in mijn ogen. Ze vertelde me ook wat voor vragen hij haar stelde hij vroeg haar of ze aan sex deed en wat ze niet deed. ze vertelde hem ook gewoon de waarheid en dat ze alleen aan zoenen deed. Ik vond het een klein beetje raar want een jonge die dat vraagt zoekt er meer achter bleek mij te zijn.