Bekijk volle/desktop versie : Dibi wil tegenfilm maken



Pagina's : [1] 2 3 4

21-01-2008, 10:48
maandag 21 januari 2008 om 10:24

DEN HAAG (ANP) - GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi wil in ieder geval een en misschien zelfs twee films maken in reactie op de film waar PVV-voorman Geert Wilders mee zegt te komen. Dibi zegt dat maandag in een interview met de gratis krant Metro.



De eerste film, die dit jaar uit zou moeten komen, heeft als doel moslims en niet-moslims te verzoenen. Toch zal de film ,,hard en confronterend'' zijn. ,,Zo praat ik met moslimjongeren die vreselijke dingen zeggen over zaken als homoseksualiteit en vrouwen'', zegt Dibi in het interview. ,,Maar uiteindelijk wil ik laten zien dat moslims en niet-moslims met elkaar verder moeten. We zijn met elkaar getrouwd.''

Dibi broedt ook op een satirische film waarvoor verschillende bekende Nederlanders hun medewerking zouden hebben toegezegd. ,,Maar van een bekende Nederlander die Wilders moet gaan spelen, verwacht ik binnenkort nog uitsluitsel.''

Strip

Op het moment is Dibi al bezig met het maken van een strip over Wilders. Die strip zal op zijn Hyves-pagina verschijnen. In de strip staat Wilders zijn haar te blonderen met een middel dat White Power heet. Volgens Dibi is Wilders een gefrustreerd man die vroeger wellicht door ,,kut-Marokkaantjes'' is gespest.

Volgens Metro wordt Dibi sinds zijn arrestatie bij een anti-Wildersdemonstratie door velen gezien als het symbool van het verzet tegen Wilders.

21-01-2008, 10:49


AEL gozer gaat filmpje maken, die Dibi, nou nou bijna alle kamer leden zijn filmregiseurs geworden

21-01-2008, 10:51

Citaat door Kloosjak:
maandag 21 januari 2008 om 10:24

DEN HAAG (ANP) - GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi wil in ieder geval een en misschien zelfs twee films maken in reactie op de film waar PVV-voorman Geert Wilders mee zegt te komen. Dibi zegt dat maandag in een interview met de gratis krant Metro.



De eerste film, die dit jaar uit zou moeten komen, heeft als doel moslims en niet-moslims te verzoenen. Toch zal de film ,,hard en confronterend'' zijn. ,,Zo praat ik met moslimjongeren die vreselijke dingen zeggen over zaken als homoseksualiteit en vrouwen'', zegt Dibi in het interview. ,,Maar uiteindelijk wil ik laten zien dat moslims en niet-moslims met elkaar verder moeten. We zijn met elkaar getrouwd.''

Dibi broedt ook op een satirische film waarvoor verschillende bekende Nederlanders hun medewerking zouden hebben toegezegd. ,,Maar van een bekende Nederlander die Wilders moet gaan spelen, verwacht ik binnenkort nog uitsluitsel.''

Strip

Op het moment is Dibi al bezig met het maken van een strip over Wilders. Die strip zal op zijn Hyves-pagina verschijnen. In de strip staat Wilders zijn haar te blonderen met een middel dat White Power heet. Volgens Dibi is Wilders een gefrustreerd man die vroeger wellicht door ,,kut-Marokkaantjes'' is gespest.

Volgens Metro wordt Dibi sinds zijn arrestatie bij een anti-Wildersdemonstratie door velen gezien als het symbool van het verzet tegen Wilders.




21-01-2008, 10:55
Dat klinkt als een konstruktieve polemiek (ofschoon polemiek eerder een pennestrijd is)

Voor de mensen die denken dat dat nieuw is; Lees Lodewijk van Deijsel of Gerrit Komrij.

Politiek wordt weer leuk!

21-01-2008, 11:03


Ben aardig positief op dit moment.

1. Vlaamse bekeerlingen moskee erbij. Die word gewardeerd door As-Sunnah moskee te den haag.

2. Anti wilders films. (al 2 in de maak).

3. minimaal 75% van de mensen staan niet achter wilders.

4. Er zijn voorlopig ook nog geen verkiezingen.

5. Niets wat geert tot nu toe gewild heeft is ook daadwerkelijk gebeurt.

6. Syrische Muefti spreekt zich uit tegen het schenden van een geloof (islam). Met sterke woorden en verdedigt zo de Islaam die internationaal verspreid is.

7. Saudi Arabie financieert Hizb ut Tahreer. (ookal ben ik het niet eens met bepaalde standpunten zoals demonstreren) ze doen zeker bepaalde dingen goed. En hebben genoeg geld.

8. De achterban van wilders is daadwerkelijk achterlijk volk (terug te zien op dit forum).

9. Alle vijanden van de Islam hebben tot nu toe niets bereikt en hebben geen fatsoenlijk leven meer of leven helemaal niet meer.

10. Oorlogen worden zowel in Iraq en Afghanistan niet gewonnen en kosten Amerika alleen veel geld wat er voor zorgt dat dit terroristen land zijn eigen graf graaft.

21-01-2008, 11:06

Citaat door AbuAbbaas:
Ben aardig positief op dit moment.

1. Vlaamse bekeerlingen moskee erbij. Die word gewardeerd door As-Sunnah moskee te den haag.

2. Anti wilders films. (al 2 in de maak).

3. minimaal 75% van de mensen staan niet achter wilders.

4. Er zijn voorlopig ook nog geen verkiezingen.

5. Niets wat geert tot nu toe gewild heeft is ook daadwerkelijk gebeurt.

6. Syrische Muefti spreekt zich uit tegen het schenden van een geloof (islam). Met sterke woorden en verdedigt zo de Islaam die internationaal verspreid is.

7. Saudi Arabie financieert Hizb ut Tahreer. (ookal ben ik het niet eens met bepaalde standpunten zoals demonstreren) ze doen zeker bepaalde dingen goed. En hebben genoeg geld.

8. De achterban van wilders is daadwerkelijk achterlijk volk (terug te zien op dit forum).

9. Alle vijanden van de Islam hebben tot nu toe niets bereikt en hebben geen fatsoenlijk leven meer of leven helemaal niet meer.

10. Oorlogen worden zowel in Iraq en Afghanistan niet gewonnen en kosten Amerika alleen veel geld wat er voor zorgt dat dit terroristen land zijn eigen graf graaft.



21-01-2008, 11:11

Citaat door Kloosjak:
maandag 21 januari 2008 om 10:24

DEN HAAG (ANP) - GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi wil in ieder geval een en misschien zelfs twee films maken in reactie op de film waar PVV-voorman Geert Wilders mee zegt te komen. Dibi zegt dat maandag in een interview met de gratis krant Metro.



De eerste film, die dit jaar uit zou moeten komen, heeft als doel moslims en niet-moslims te verzoenen. Toch zal de film ,,hard en confronterend'' zijn. ,,Zo praat ik met moslimjongeren die vreselijke dingen zeggen over zaken als homoseksualiteit en vrouwen'', zegt Dibi in het interview. ,,Maar uiteindelijk wil ik laten zien dat moslims en niet-moslims met elkaar verder moeten. We zijn met elkaar getrouwd.''

Dibi broedt ook op een satirische film waarvoor verschillende bekende Nederlanders hun medewerking zouden hebben toegezegd. ,,Maar van een bekende Nederlander die Wilders moet gaan spelen, verwacht ik binnenkort nog uitsluitsel.''

Strip

Op het moment is Dibi al bezig met het maken van een strip over Wilders. Die strip zal op zijn Hyves-pagina verschijnen. In de strip staat Wilders zijn haar te blonderen met een middel dat White Power heet. Volgens Dibi is Wilders een gefrustreerd man die vroeger wellicht door ,,kut-Marokkaantjes'' is gespest.

Volgens Metro wordt Dibi sinds zijn arrestatie bij een anti-Wildersdemonstratie door velen gezien als het symbool van het verzet tegen Wilders.

Ja


eerst was het kamerlid Karimi die het gelukte om in een dagblad Maxima zwart te maken ten opzichte van haar volk. Zij was namelijk de schrijfster van het krantenbericht, mede ondertekend door een totaal onbekende hollandse medekamerlid.

ten tweede kwam daar mevrouw Aribi die in een metro-uitgave verkondigde dat het meerendeel van de moslima's gewoon het heel goed doet op de arbeidsmarkt.

nú, ten derde komt hier ene Dibi (27 jaar toch wél) die een volgroeid politicus in hart en nieren (onderricht door AHA zelf) als Geert Wilders wil gaan uitdagen.
Wat een theater is dit toch. Gratis.

21-01-2008, 11:13
Volgens mij zijn het stiekem allemaal geflopte regisseurs, die in de kamer aandacht proberen te krijgen om zo toch een hit van een film te kunnen makenx-)
Vind dat ze zich beide beter met echte maatschappelijke problemen bezig kunnen houden, hierom zitten ze immers in de kamer, in het partijprogramma van beide partijen staat volgens mij niks over het uitbrengen van een film

21-01-2008, 11:17

Citaat door AbuAbbaas:
Ben aardig positief op dit moment.

1. Vlaamse bekeerlingen moskee erbij. Die word gewardeerd door As-Sunnah moskee te den haag.

2. Anti wilders films. (al 2 in de maak).

3. minimaal 75% van de mensen staan niet achter wilders.

4. Er zijn voorlopig ook nog geen verkiezingen.

5. Niets wat geert tot nu toe gewild heeft is ook daadwerkelijk gebeurt.

6. Syrische Muefti spreekt zich uit tegen het schenden van een geloof (islam). Met sterke woorden en verdedigt zo de Islaam die internationaal verspreid is.

7. Saudi Arabie financieert Hizb ut Tahreer. (ookal ben ik het niet eens met bepaalde standpunten zoals demonstreren) ze doen zeker bepaalde dingen goed. En hebben genoeg geld.

8. De achterban van wilders is daadwerkelijk achterlijk volk (terug te zien op dit forum).

9. Alle vijanden van de Islam hebben tot nu toe niets bereikt en hebben geen fatsoenlijk leven meer of leven helemaal niet meer.

10. Oorlogen worden zowel in Iraq en Afghanistan niet gewonnen en kosten Amerika alleen veel geld wat er voor zorgt dat dit terroristen land zijn eigen graf graaft.


goed verwoord

21-01-2008, 11:24

Citaat door MennovdMeer:
Ja


eerst was het kamerlid Karimi die het gelukte om in een dagblad Maxima zwart te maken ten opzichte van haar volk. Zij was namelijk de schrijfster van het krantenbericht, mede ondertekend door een totaal onbekende hollandse medekamerlid.

ten tweede kwam daar mevrouw Aribi die in een metro-uitgave verkondigde dat het meerendeel van de moslima's gewoon het heel goed doet op de arbeidsmarkt.

nú, ten derde komt hier ene Dibi (19 jaar toch wél) die een volgroeid politicus in hart en nieren (onderricht door AHA zelf) als Geert Wilders wil gaan uitdagen.
Wat een theater is dit toch. Gratis.

mooi hè...?

21-01-2008, 11:59

Citaat door Kloosjak:
mooi hè...?

humor is de samenvoegende schakel. Heb ik altijd al gezegd én het wordt onderstreept door het grandmasse publiek van de marokaanse André van Duin, prima.. !

21-01-2008, 12:09

Citaat door Kloosjak:
Op het moment is Dibi al bezig met het maken van een strip over Wilders. Die strip zal op zijn Hyves-pagina verschijnen. In de strip staat Wilders zijn haar te blonderen met een middel dat White Power heet. Volgens Dibi is Wilders een gefrustreerd man die vroeger wellicht door ,,kut-Marokkaantjes'' is gespest.

Op zich een goed idee zo'n tegenfilm. Maar dit vind ik dan weer zielig. Door maar weer over zijn haar te beginnen, of te roepen dat hij vast "door kut-Marokkaantjes is gepest" geef je aan dat je Wilders niet met argumenten wil bestrijden maar met niet-ter-zake-doende retoriek.

Het zal vast wel heel grappig zijn, maar het komt uitermate sneu over. Voor mij is het wachten op de eerste die Wilders met argumenten onder tafel krijgt, zonder zich te laten verleiden tot het maken van zielige opmerkingen over iemands uiterlijk... Voor dat niveau hebben we immers geen politici of intellectuelen nodig, dat wordt zelfs op dit forum al dagelijks bereikt.

21-01-2008, 12:39


Is dit nu ook een Wilders neger topic??

21-01-2008, 12:39

Citaat door zalikhetzeggen:
Is dit nu ook een Wilders neger topic??

ja, het stikt hier van de negers...

21-01-2008, 13:48
ik ben ook benieuwd naar deze film, hopelijk worden ze achter elkaar uitgezonden.

Pagina's : [1] 2 3 4