Bekijk volle/desktop versie : Zou het zo lukken.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

20-01-2008, 22:50
Ik open het toch maar nog een keer (Hoop niet dat het verwijderd wordt, of verplaats).


, Zal ik maar zo op straat lopen met zo'n bord. En laten zien dat ik als moslima zijnde van de mensheid hou? - Ookal zeg ik soms de raarste dingen uit woede.



Zou het niet zalig zijn om de kranten open te slaan, en alleen maar liefdevolle dingen te lezen. Dingen die je vrolijk maken. Respect, liefde onder de mensheid. Zoiets als in tekenfilms, Denk maar aan zonneschijn, dansende vlindertjes en vrolijke mensen.

- Zalig




Let's Hugggggggggg, ! Vergeet even al die nare dingen op aarde. En wees blij dat er zoveel verschillende mensen hebben, dat maakt deze wereld alleen mooier en kleurig. .



-

20-01-2008, 22:56


Aaaah lief, Huggie.

20-01-2008, 23:19
Mooie discussie/topic!

Veel respect en tact van mij!

En ook wel een beetje liefde (maar niet teveel anders wordt mijn vriendin jaloers).

20-01-2008, 23:21
Sterf, ik haat jullie!

20-01-2008, 23:24


Ahhh... wat lief! Dacht iedereen maar zoals jij, dan zag het er inderdaad wat beter uit op de aarde.

Even voor de duidelijkheid: ik heb het over de topicstartster, niet over zOmbie_gay.

20-01-2008, 23:25
hou je bek vieze zammelhooft.

20-01-2008, 23:26

Citaat door BlackDiamant:
Aaaah lief, Huggie.


huggies zijn poepluiers, besef je dat wel?

20-01-2008, 23:26
haat haat haat, ik leef van haat, ik adem het, ik eet het, ik drink het.

20-01-2008, 23:27

Citaat door Elberfeld:
Mooie discussie/topic!

Veel respect en tact van mij!

En ook wel een beetje liefde (maar niet teveel anders wordt mijn vriendin jaloers).




Hahaha, jammer.


Je krijgt al mijn respect en tact terug

20-01-2008, 23:28

Citaat door _Stargazer_:
Ahhh... wat lief! Dacht iedereen maar zoals jij, dan zag het er inderdaad wat beter uit op de aarde.

Even voor de duidelijkheid: ik heb het over de topicstartster, niet over zOmbie_gay.




, dank je.

Ik denk dat er wel een hoop zijn die zo denken.





- Zombie, al haat jij krijg je een knuffel van mij .

20-01-2008, 23:29

Citaat door z0mbie_boy:
hou je bek vieze zammelhooft.
Krijg jij een hanglip ofzo

20-01-2008, 23:30

Citaat door z0mbie_boy:
hou je bek vieze zammelhooft.


Als Persoon van het Boek (nl. The Godfather by Mario Puzo, 1969 ISBN 0-451-16771-6) is het bovenstaande een behoorlijk slechte peetvaderlasterlijke imitatie.

Nou ja, misschien kan z0mbie_boy op zijn vijfde verjaardag een betere prestatie leveren.

20-01-2008, 23:32


BlackDiamant, ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden my dear!

20-01-2008, 23:33
Dank je wel.

Warme knuffel voor jou

20-01-2008, 23:34

Citaat door BlackDiamant:
Ik open het toch maar nog een keer (Hoop niet dat het verwijderd wordt, of verplaats).


, Zal ik maar zo op straat lopen met zo'n bord. En laten zien dat ik als moslima zijnde van de mensheid hou? - Ookal zeg ik soms de raarste dingen uit woede.



Zou het niet zalig zijn om de kranten open te slaan, en alleen maar liefdevolle dingen te lezen. Dingen die je vrolijk maken. Respect, liefde onder de mensheid. Zoiets als in tekenfilms, Denk maar aan zonneschijn, dansende vlindertjes en vrolijke mensen.

- Zalig




Let's Hugggggggggg, ! Vergeet even al die nare dingen op aarde. En wees blij dat er zoveel verschillende mensen hebben, dat maakt deze wereld alleen mooier en kleurig. .



-


Leuk filmpje , leuke topic
En een dikke hug voor je

Pagina's : [1] 2 3 4 5