Bekijk volle/desktop versie : Slaapwandelen/praten tijdens je slaap!!



Pagina's : [1] 2

20-01-2008, 22:25
[ Wie heeft hier weleens mee te maken gehad? ]





Vertel

20-01-2008, 22:28


Nee nooit gehad, maar lijkt mij echt hilarisch .

20-01-2008, 22:29
Haha nee nog nooit gehad

20-01-2008, 22:33

Citaat door miss_amazigh19:
Nee nooit gehad, maar lijkt mij echt hilarisch .



Mijn broertje een keer onderweg naar Marokko in de boot.

Nadat we eindelijk een plekje konden vinden om te 'slapen' viel mijn broertje al gauw in slaap.
Ik daarin tegen niet. Ik zat tegenover mijn broertje, opeens zie ik hem opstaan en op zich heen kijken.
Ik dacht; Wat is hij van plan?

Moheem, ik liet hem zijn gang gaan en op een gegeven moment ging hij onder zijn zitplek kijken. ( Alsof hij opzoek was naar iets). Ik lag helemaal in een deuk
Dus hij voelen aan zijn broekzakken, en wéér heel verward om zich heen kijken.
Toen riep ik hem van; Wat is er? Wat zoek je?
Hij zo; Ik ben mijn fietssleutel kwijt..

!!!

Ik heb nog nooit zo hard gelachen als die dag

20-01-2008, 22:36


mn nicht praatte weleens in haar slaap...

geweldig...ik kon zo van alles uit er krijgen zonder dat ze het zelf in de gaten had...

20-01-2008, 22:37

Citaat door xEyez_On_Mex:
Mijn broertje een keer onderweg naar Marokko in de boot.

Nadat we eindelijk een plekje konden vinden om te 'slapen' viel mijn broertje al gauw in slaap.
Ik daarin tegen niet. Ik zat tegenover mijn broertje, opeens zie ik hem opstaan en op zich heen kijken.
Ik dacht; Wat is hij van plan?

Moheem, ik liet hem zijn gang gaan en op een gegeven moment ging hij onder zijn zitplek kijken. ( Alsof hij opzoek was naar iets). Ik lag helemaal in een deuk
Dus hij voelen aan zijn broekzakken, en wéér heel verward om zich heen kijken.
Toen riep ik hem van; Wat is er? Wat zoek je?
Hij zo; Ik ben mijn fietssleutel kwijt..

!!!



Ik heb nog nooit zo hard gelachen als die dag







.

Dat lijkt mij inderdaad lachen!
Het is ook moeilijk plek vinden op het boot man.
Wij moesten uiteindelijk een keer op het dak slapen! Op die houten bankjes! .

20-01-2008, 22:38

Citaat door Excellent:
mn nicht praatte weleens in haar slaap...

geweldig...ik kon zo van alles uit er krijgen zonder dat ze het zelf in de gaten had...




Dat is zo grappig he. Of het moment dat ze in zichzelf praten je terug praat alsof ze het tegen jou hebben

P.s: Ik krijg hoofdpijn van jou O.T. ( FOCUSSSS )

20-01-2008, 22:41
Zoo drama joh slaapwandelen ik maak het zo vaak mee :

1keer werd ik midden in de nacht wakker toen riep ik mama, mama ging ik onder het bed kijken , in de kast helemaal de weg kwijt ik was dr aan het zoeken opeens hoor ik geklop op de muur hoor ik me moeder ga slapen joh wat ben je allemaal aan het doen

1 keer vertelde me moeder van ik hoorde s'nachts iemand hard praten dus ik ging kijken waar het vandaan kwam ( 3x raden mij kamer natuurlyk )
mohiem ze trekt de deur open zit ik met me sok voor me gezicht tegen me sok te praten zoo me moeder kwam niet meer bij

ik me kapot schamen natuurlyk en tot de dag van vandaag vertelt ze dit verhaal aan iedereen die het maar horen wil

20-01-2008, 22:41

Citaat door miss_amazigh19:



.

Dat lijkt mij inderdaad lachen!
Het is ook moeilijk plek vinden op het boot man.
Wij moesten uiteindelijk een keer op het dak slapen! Op die houten bankjes! .


Ik slaap nooit in de boot.
Mijn ouders huren altijd een kamer, maar dat heb ik liever niet.
Een keer ging ik kaart spelen terwijl iedereen sliep. We werden wat luidruchtig, toen er opeens een man voorons wakker schoot en in het Frans allerlei dingen zei. Ik zo tegen hem; Hdar bel 3arbia wela shal7ia, want zo kan ik het ook in het Nederlands.

Maar het was al gauw duidelijk dat hij wilde slapen

20-01-2008, 22:42

Citaat door LORENA:
Zoo drama joh slaapwandelen ik maak het zo vaak mee :

1keer werd ik midden in de nacht wakker toen riep ik mama, mama ging ik onder het bed kijken , in de kast helemaal de weg kwijt ik was dr aan het zoeken opeens hoor ik geklop op de muur hoor ik me moeder ga slapen joh wat ben je allemaal aan het doen

1 keer vertelde me moeder van ik hoorde s'nachts iemand hard praten dus ik ging kijken waar het vandaan kwam ( 3x raden mij kamer natuurlyk )
mohiem ze trekt de deur open zit ik met me sok voor me gezicht tegen me sok te praten zoo me moeder kwam niet meer bij

ik me kapot schamen natuurlyk en tot de dag van vandaag vertelt ze dit verhaal aan iedereen die het maar horen wil



!!!

Tegen je sok praten? Allatieffff!!!

Ik heb dat gelukkig niet.

20-01-2008, 22:43
ikke ik heb echt rare dingen gedaan is mij verteld en ik doe het nog steeds.

20-01-2008, 22:43

Citaat door xEyez_On_Mex:
Ik slaap nooit in de boot.
Mijn ouders huren altijd een kamer, maar dat heb ik liever niet.
Een keer ging ik kaart spelen terwijl iedereen sliep. We werden wat luidruchtig, toen er opeens een man voorons wakker schoot en in het Frans allerlei dingen zei. Ik zo tegen hem; Hdar bel 3arbia wela shal7ia, want zo kan ik het ook in het Nederlands.

Maar het was al gauw duidelijk dat hij wilde slapen



.

20-01-2008, 22:43



Citaat door xEyez_On_Mex:


Dat is zo grappig he. Of het moment dat ze in zichzelf praten je terug praat alsof ze het tegen jou hebben

P.s: Ik krijg hoofdpijn van jou O.T. ( FOCUSSSS )



je avatar...zo lekker als ie vers is...nog heet met een likje echte boter...mmmmm

20-01-2008, 22:48

Citaat door xEyez_On_Mex:
Mijn broertje een keer onderweg naar Marokko in de boot.

Nadat we eindelijk een plekje konden vinden om te 'slapen' viel mijn broertje al gauw in slaap.
Ik daarin tegen niet. Ik zat tegenover mijn broertje, opeens zie ik hem opstaan en op zich heen kijken.
Ik dacht; Wat is hij van plan?

Moheem, ik liet hem zijn gang gaan en op een gegeven moment ging hij onder zijn zitplek kijken. ( Alsof hij opzoek was naar iets). Ik lag helemaal in een deuk
Dus hij voelen aan zijn broekzakken, en wéér heel verward om zich heen kijken.
Toen riep ik hem van; Wat is er? Wat zoek je?
Hij zo; Ik ben mijn fietssleutel kwijt..

!!!






















Ik heb nog nooit zo hard gelachen als die dag
Die is zeker grappig!

20-01-2008, 22:56

Citaat door miss_amazigh19:
[/B]


.



Je moest zijn gefrustreerd hoofd zien

Helemaal m3aseb meskien. En wij keihard roepen; KENT!!!

Pagina's : [1] 2