Bekijk volle/desktop versie : Bewoners Slotervaart doen polonaise



Pagina's : [1] 2

20-01-2008, 21:26
Bewoners Slotervaart doen polonaise

Bewoners van Slotervaart hebben zondag een optocht gehouden om het imago van het stadsdeel te verbeteren. De Amsterdamse stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch was ook aanwezig.

De tocht is een eerste initiatief van een denktank over Slotervaart, die onder leiding staat van oud-wethouder Geert Dales. Komende zomer wordt het imago van Slotervaart nog verder opgepoetst, want dan zal opnieuw een optocht worden gehouden.

Bron

Heel lief, en als ik dat zo zie vraag ik me af of dat is wat men, we en ik willen dat ze doen

Ik voel me alleen maar ellendig als ik die mensen zo zien, denk dat ik toch wat verkeerd gekeken heb zo de laatste tijd Wat moesten die mensen nog meer doen dan?!?

Drommels, misschien moesten anderen het maar eens willen zien, of alleen anderen

20-01-2008, 21:28


helpt toch niet. eerst maar eens de criminele jeugd keihard aanpakken, dan pas kan er een beter imago opgebouwd worden door de bewoners.

20-01-2008, 21:30

Citaat door Eibbor:
helpt toch niet. eerst maar eens de criminele jeugd keihard aanpakken, dan pas kan er een beter imago opgebouwd worden door de bewoners.


Denk je dat dat een oplossing zal geven ik weet het eigenlijks even net niet...

Ik denk dat we allemaal op de zelfde etters schijten in die opzicht

20-01-2008, 21:35
Ik weet niet of het helpt of niet helpt. Ik heb er in ieder geval respekt voor dat ze iets proberen.

Ik vond je topictitel amusant maar het doet geen recht aan het feit dat hier mensen vreedzaam de straat opgaan om er een steentje aan bij te dragen dat de toestand zich verbeterd.

20-01-2008, 21:38


Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding

20-01-2008, 21:42
Ik vind het een goede initiatief

20-01-2008, 21:54

Citaat door David:
Ik ook.


Same over her, je moet ergens beginnen!

20-01-2008, 22:01

Citaat door Horus:
Bewoners Slotervaart doen polonaise

Bewoners van Slotervaart hebben zondag een optocht gehouden om het imago van het stadsdeel te verbeteren. De Amsterdamse stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch was ook aanwezig.

De tocht is een eerste initiatief van een denktank over Slotervaart, die onder leiding staat van oud-wethouder Geert Dales. Komende zomer wordt het imago van Slotervaart nog verder opgepoetst, want dan zal opnieuw een optocht worden gehouden.

Bron

Heel lief, en als ik dat zo zie vraag ik me af of dat is wat men, we en ik willen dat ze doen

Ik voel me alleen maar ellendig als ik die mensen zo zien, denk dat ik toch wat verkeerd gekeken heb zo de laatste tijd Wat moesten die mensen nog meer doen dan?!?

Drommels, misschien moesten anderen het maar eens willen zien, of alleen anderen


tof van je dat je dit toegeeft, horus. ik vind het ook een beetje genant maar aan de andere kant is het wellicht ook een wens vanuit die mensen zelf om op te komen voor het imago van hun wijk.

laten we hopen dat meer mensen er naar kijken zoals jij dat doet.

20-01-2008, 22:08

Citaat door a_tropos:
tof van je dat je dit toegeeft, horus. ik vind het ook een beetje genant maar aan de andere kant is het wellicht ook een wens vanuit die mensen zelf om op te komen voor het imago van hun wijk.

laten we hopen dat meer mensen er naar kijken zoals jij dat doet.


Inderdaad!

20-01-2008, 22:13

Citaat door dutchbirdy:
Ik weet niet of het helpt of niet helpt. Ik heb er in ieder geval respekt voor dat ze iets proberen.

Ik vond je topictitel amusant maar het doet geen recht aan het feit dat hier mensen vreedzaam de straat opgaan om er een steentje aan bij te dragen dat de toestand zich verbeterd.


Of aan te geven dat iemand wel eens vanuit een richting heeft gekeken waar die anderen wel eens van wil beschuldigen

20-01-2008, 22:14
Vindt het vooralsnog maar een sombere bedoening, al vindt ik het wel tof dat die mensen daar laten zien dat ze wel tevreden zijn met hun wijk en daar de straat voor op willen gaan, en als die relgasten nu eens het omgekeerde deden dan zou het van de zomer misschien wel eens een veel vrolijkere optocht kunnen worden.

20-01-2008, 22:40

Citaat door ThaiKhalid:
Titel dekt de inhoud niet!!!!! Beheer doe er wat aan!!


Titel komt overeen met de titel van de bron.

20-01-2008, 22:56



Citaat door Horus:
Heel lief, en als ik dat zo zie vraag ik me af of dat is wat men, we en ik willen dat ze doen

Ik voel me alleen maar ellendig als ik die mensen zo zien, denk dat ik toch wat verkeerd gekeken heb zo de laatste tijd Wat moesten die mensen nog meer doen dan?!?

Drommels, misschien moesten anderen het maar eens willen zien, of alleen anderen

Ik begrijp niet wat je bedoelt en ook de droevige smiley bij de titel niet. Ik heb niks van de tocht gezien, maar het is toch een goed idee? Wat kan daar nou mee mis zijn?

20-01-2008, 23:00

deze gasten bij de volgende optocht dan ook maar uitnodigen.

20-01-2008, 23:01

Citaat door a_tropos:
tof van je dat je dit toegeeft, horus. ik vind het ook een beetje genant maar aan de andere kant is het wellicht ook een wens vanuit die mensen zelf om op te komen voor het imago van hun wijk.

laten we hopen dat meer mensen er naar kijken zoals jij dat doet.


wie is die vrouw op je foto?

Pagina's : [1] 2