Bekijk volle/desktop versie : Wie woont met zijn schoonmoeder in 1 huis?



Pagina's : [1] 2 3 4

20-01-2008, 21:14
Of heeft met haar in 1 huis gewoont. Hoe ging dat?

Ik heb 3 weken gelogeerd in de huis van mijn schoonmoeder. 3 weken vind ik meer dan genoeg, wonen met haar in 1 huis zie ik echt niet zitten. Ik vind mijn schoonmoeder overheersend.

20-01-2008, 21:15


Ik ga Bij mijn schoonouders wonen
is het dan zo erg bij geweest>>>???

20-01-2008, 21:17
Dat is nou precies de reden dat ik niet met mn ex-verloofde ging trouwen...

Ze had al gepland dat wij bij haar gingen wonen en dat terwijl hij al een huisje had... ewa ja!


NOOIT DOEN!

20-01-2008, 21:19

Citaat door bruidje_bruidje:
Ik ga Bij mijn schoonouders wonen
is het dan zo erg bij geweest>>>???


Mijn schoonmoeder is echt een schat van een vrouw, hnina enzo maar wil een eigen plekje met mijn gezin, is dat egoistisch?

20-01-2008, 21:21



Citaat door DWVDMV:
Dat is nou precies de reden dat ik niet met mn ex-verloofde ging trouwen...

Ze had al gepland dat wij bij haar gingen wonen en dat terwijl hij al een huisje had... ewa ja!


NOOIT DOEN!


Waarom wilde ze dat je bij haar kwam wonen?

20-01-2008, 21:25
Ikke, en ik ben nog niet eens Marokkaanse, maar goed nu wonen we even half in Brussel, maar ik heb gezegd dat als we straks in Nederland weer wonen we gewoon weer met schoonmama gaan wonen. Ze is echt lief en we doen ieder onze ding. Totaal geen problemen met haar, zelf is ze ook vaak weg met vriendinnen stad in, modeshows, markten, gewoon bezoek en ze is al 64 jaar. Maar echt jong karakter

20-01-2008, 21:28

Citaat door elhayet84:
Waarom wilde ze dat je bij haar kwam wonen?


Omdat ze denkt dat ze president Bush is, denk ik

20-01-2008, 21:42

Citaat door DWVDMV:
Omdat ze denkt dat ze president Bush is, denk ik


Jij gaat toch een gezin stichten met je aanstaande, niet je schoonma zij heeft al haar tijd gehad.

20-01-2008, 21:44

Citaat door Gypsymeid:
Ikke, en ik ben nog niet eens Marokkaanse, maar goed nu wonen we even half in Brussel, maar ik heb gezegd dat als we straks in Nederland weer wonen we gewoon weer met schoonmama gaan wonen. Ze is echt lief en we doen ieder onze ding. Totaal geen problemen met haar, zelf is ze ook vaak weg met vriendinnen stad in, modeshows, markten, gewoon bezoek en ze is al 64 jaar. Maar echt jong karakter


Het gaat niet altijd goed, daarom is het wel zo verstandig dat schoonmoeders en schoondochters elk in een apart huis wonen.

20-01-2008, 21:48
In mijn geval gaat het wel goed

20-01-2008, 21:51

Citaat door Gypsymeid:
In mijn geval gaat het wel goed



Leuk om dat te horen!

26-04-2010, 05:52
Ik woon helaas met mijn schoonmoeder in 1 huis
Het is echt niet te doen!!! Ik word echt niet goed van haar. Ik voel me absoluut niet op mijn gemak bij haar.
Ze bemoeit zich echt overal mee en ik kan er niks van zeggen want dan krijg ik ruzie met mijn man. Want hij staat toch altijd aan haar kant

Ik en mijn man kunnen niet op ons zelf gaan wonen want mijn schoonmoeder is dan alleen. Mijn man wil zijn moeder niet alleen laten.

26-04-2010, 08:59



Citaat door Beauty_angel:
Ik woon helaas met mijn schoonmoeder in 1 huis
Het is echt niet te doen!!! Ik word echt niet goed van haar. Ik voel me absoluut niet op mijn gemak bij haar.
Ze bemoeit zich echt overal mee en ik kan er niks van zeggen want dan krijg ik ruzie met mijn man. Want hij staat toch altijd aan haar kant

Ik en mijn man kunnen niet op ons zelf gaan wonen want mijn schoonmoeder is dan alleen. Mijn man wil zijn moeder niet alleen laten.



OH mijn god en je bent ook nog eens zwanger!!
Dus het is de bedoeling altijd bij haar te blijven?

26-04-2010, 09:05
maakt niet uit hoe lief en teder ze is, iedereen heeft recht op privacy en dat zie ik niet gebeuren met een buitenstaander in huis.
De mannen die niet op zichzelf gaan wonen zijn niets anders dan mama's kindjes die nog vastzitten aan hun navelstreng.
Wat voor man ben je als je niet eens je eigen huisje hebt? Voor diegene wiens schoonmoeder alleen woont; kunnen jullie niet ervoor zorgen dat er omste beurt iemand een dagje langsgaat?
desnoods een poetsvrouw in dienst nemen, zo behou je ook je eigen sociale leven.

26-04-2010, 09:05
Inwonen bij schoonmoeder is echt geen goed idee!!!!

In het begin loopt het misschien goed, maar na een tijd ga je je toch irriteren aan elkaar. Twee vrouwen onder 1 dak gaat gewoon niet!

Mijn schoonma is een engel hmdl, maar zou er niet tegen kunnen dat ze zich met bepaalde zaken bemoeit. En verder kun je ook niet gewoon doen/laten wat je wilt. Als je je wilt optutten voor je man ed. dat gaat dan ook niet eens meer. Sorry, maar zo kun je je toch niet 'vrij'/getrouwd voelen.

Pagina's : [1] 2 3 4