Bekijk volle/desktop versie : De Afrika Cup is gewoon super om naar te kijken.



20-01-2008, 20:43
De sfeer, het voetbal het hoeft niet eens mooi combinatie voetbal te zijn onverwachtse acties zijn het mooist.

Sommige hier zitten te zeuren over het gras etc etc.


Kijk gewoon naar de wedstrijden, want straks in de zomer krijgen we het EK waar je echt geen AFrikaans sfeertje heb, maar alleen van die kantoorpikkies die in de tribune zitten, omdat ze toevallig een kaartje hebben gekregen via de zaak.


Dusss kortom laten we lekker gaan genieten de komende weken van "De Afrika Cup!!



Ajuuuuus.

20-01-2008, 20:58


het is zeker genieten, de organisatie is wat minder en het voetbal is wat stroef, zeker in de eerste ronde maar de sfeer is, de zoeloes blijven altijd dansen

20-01-2008, 21:01
ja altijd n spektakel..heerlijk om naar te kijken. Zwart afrika heeft toch wel een andere sfeer dan in Noord Afrika. Veel trompetten

20-01-2008, 21:25

Citaat door Hipstardluxe:
De sfeer, het voetbal het hoeft niet eens mooi combinatie voetbal te zijn onverwachtse acties zijn het mooist.

Sommige hier zitten te zeuren over het gras etc etc.


Kijk gewoon naar de wedstrijden, want straks in de zomer krijgen we het EK waar je echt geen AFrikaans sfeertje heb, maar alleen van die kantoorpikkies die in de tribune zitten, omdat ze toevallig een kaartje hebben gekregen via de zaak.


Dusss kortom laten we lekker gaan genieten de komende weken van "De Afrika Cup!!

mee eens broeder was vandag een leuke wedstrijd verheug me op morgen en ook op alle andere dagen



Ajuuuuus.
mee eens broeder was vandag een leuke wedstrijd verheug me op morgen en ook op alle andere dagen

20-01-2008, 21:43


Ik heb enorme genoten van de wedstrijd en de spektakel.

En prachtige beelden, paar blanken ingeklemd tussen de zwarten.

20-01-2008, 21:45
Het was inderdaad prachtig om te zien. Ook de onbevangenheid waarmee ze voetballen. Dat is een verademing in vergelijking tot het 'zakelijke' Europese voetbalspel.

20-01-2008, 21:49
Dus sfeer was zkr mooi

Beter dan, BOERUH BOERUH HOLLAND TAK TAK TAK HOLLAND!!!

20-01-2008, 21:50
En niet vergeten de kleurrijke voetbal..........

Alsof ze in de sneeuw spelen.