Bekijk volle/desktop versie : Israel Valt Opnieuw Gaza Aan!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

20-01-2008, 20:39
De enige elektrische centrale in de Gazastrook, die 30 procent van het verbruik in dit Palestijnse gebied dekt, is zondagavond stilgevallen bij gebrek aan brandstof. Het brandstoftekort is een gevolg van de volledige blokkade van de Gazastrook door Israël.

"We hebben de centrale moeten stilleggen bij gebrek aan brandstof", zei directeur Rafik Mliha aan journalisten. De Gazastrook, waar 1,5 miljoen mensen leven die sinds half juni 2007 onder bestuur van de islamisten van Hamas staan, werd donderdagavond volledig afgegrendeld door Israël als represaille voor Palestijnse raketaanvallen. Zondag viel de stroom al herhaaldelijk uit door de blokkade

Israel valt Gaza aan.Er zijn al meer dan 34 palestijnen gedood deze week en meer 200 gewonden. Israel verdedigt zich zelf??
Nou voor mij is dit duidelijk niet het geval!
Palestijns volk zal vechten tot de dood!



Inna lellaah wa innaa lellah erajihun !!

20-01-2008, 20:41


het moet stoppen..

maar daarvoor moet hamas willen onderhandelen met israel en israel moet hamas van hun "terreurlijst" halen.

20-01-2008, 20:44
Onderhandelen met israel?? is goed fifty fifty over het land verdelen?? zou israel niet doen he!!?? israel wil alles voor zich zelf!!

20-01-2008, 20:48
Toen bush kwam om vrede te bespreken kwam israel met een grote glimlach "tuurlijk willen we vrede"

Zodra er een beetje wat wordt besproken gaan ze Alles doen om het te verpesten en dan de schuld geven aan palestina.

palestina moet gewoon 1 geheel worden en betere tactieken bedenken.

20-01-2008, 20:56


Helaas kunnen de palestijnen zich niet vrij bewegen in gaza. als israel iets verdachts ziet gooien ze half gaza binnen.. als excuus gebruiken ze een stom smoesje zoals laats perongeluk het verkeerde gebouw!! Ik vindt dat alle arabische landen zich eens moeten bewegen|!! het palestijns volk lijd al meer dan 50 jaar !! Gaza wordt dag en nacht binnen gevallen zomaar zonder excus mag het israelisch legen doen wat het maar wil!! Israel moet zich eens stil houden het is genoeg!! en ze vinden het maar gek dat wij palestijnen ons daar tegen verzetten!! en dit is aleeen nog maar gaza!! wat zou er gebeuren elke dag met de palestijnen die op israelisch grond leven!! denk je nou echt dat hun gelukkig leven tussen al die joden! onderdrukking en rasicme!! maar nee hoor niemand die zich er wat vaan aan trekt!! waarom?? waarom??

20-01-2008, 21:04
Niemand v/d Arabische koningen en dictators trekt zich wat aan van het lot van de Palestijnen omdat ze allemaal puppets zijn van de V.S en Israël.

Volgens mij is Iran het enige land in die regio dat geen goede relaties heeft met Israël/VS.

20-01-2008, 21:06
gelukkig dat je het ziet arabieren zijn echt grote praters. maar bij reality is niemand aan je zijde

20-01-2008, 21:06

Citaat door aL3araF:
Niemand v/d Arabische koningen en dictators trekt zich wat aan van het lot van de Palestijnen omdat ze allemaal puppets zijn van de V.S en Israël.

Volgens mij is Iran het enige land in die regio dat geen goede relaties heeft met Israël.




Jaah indd saudie arabie levert olie aan amerika.
Ze kunnen dat stop zetten in ruil voor Palestina. Dus dat de joden weggaan van Palestina.
Maar geld vinden hun belangerijker helaas.

20-01-2008, 21:07

Citaat door aL3araF:
Niemand v/d Arabische koningen en dictators trekt zich wat aan van het lot van de Palestijnen omdat ze allemaal puppets zijn van de V.S en Israël.

Volgens mij is Iran het enige land in die regio dat geen goede relaties heeft met Israël/VS.
Het lijkt me eerder dat de Arabieren goed doorzien wat voor vlees ze in de kuip hebben met de Palestijnen en ze daarom links laten liggen.

20-01-2008, 21:12
Je praat stoer, jij weet niet eens wat er gaande is daaro.. hou je buite pleas

20-01-2008, 21:17
regeren, onderdrukken, bezetten en verkrachten?? met een steen?
of een isralier die met een wapen stoer doet bedoel je!!

20-01-2008, 21:18

Citaat door Anti_Apartheid_:
De hele wereld is van Arabieren en alle volkeren moeten onthoofdworden om aarde terug te geven aan Arabieren. toch?



als we bij jou beginnen vindt ik het goed

20-01-2008, 21:20



Citaat door Anti_Apartheid_:
De hele wereld is van Arabieren en alle volkeren moeten onthoofdworden om aarde terug te geven aan Arabieren. toch?


Dat is té extreem!!

Kijk mensen het probleem van Israel & Palestina loopt terug tot in de jaren 1917 (Balfourverklaring), en wat zien we bijna een eeuw en nog niets is veranderd, safi wij kunnen niets doen dan alleen toekijken..
Die joden zijn de grootste terroristen op de wereld
& de VN en al die zogenaamt transatlantische instanties om de vrede te bewaren dat is allemaal Bullshit , oligarchie en vriendjespolitiek meer niet

20-01-2008, 21:21
zogenaamdex

20-01-2008, 21:21

Citaat door Anti_Apartheid_:
Met het zwaard. Arabieren haden alleen maar Jemen en een deel van Saoedie-Arabie.
Hoe komt het volgens je dat het hele midden oosten, Noord-Afrika, west-Afrika van Arabieren zijn geworden?


ga je me ook vrage hoe amerika is ontdekt??
Volgens mij hebben ze ook heel wat mensen onderdrukt!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14