Bekijk volle/desktop versie : Ramadan bijna afgelopen,daarna weer......



21-11-2003, 12:06
De ramadan is bijna weer afgelopen, voor velen is er weer een last van hun schouders kwijt,sommigen vinden het jammer dat het zo vroeg en snel is gegaan,of jullie je goed gedragen hebben in de ramadan, dat weet jij en je god,maar ik ben benieuwd of je na de ramadan je leven weer oppakt,en weer ieder weekend uitgaat en drinkt,of dat je wat geleerd hebt in de ramadan en dat probeert vast te houden.
ik zelf drink en rook niet, maar na de ramadan ga ik gewoon weer regelmatig uit.

WAt doe jij en hoe ben jij of wil jij veranderen?

(Je MAG het hier vertellen)

21-11-2003, 12:12


goeie vraag,

eerlijk gezegd ga ik nooit uit, dus de antwoord is makkelijk......Ik moet wel zeggen dat in deze maand de saitan is vastgeketend....dus iedereen is naar mijn gevoel goed bezig...Natuurlijk moeten mensen dit ook volhouden...want dan pas heeft ramadan echt gewerkt. Ik zelf probeer na de ramadan het vol te houden(niet liegen , roddelen enz..).

21-11-2003, 12:13
nog een vraagje waarom zet je dit eigenlijk bij 'positie van marokkaanse vrouw'? beter zetten bij marokkaanse jongeren ofso....

21-11-2003, 12:14
niet roddelen niet liegen,hmmmmmmmm,

21-11-2003, 12:15


je hebt gelijk ,sorry verkeerde ,hoe kan ik hem in klethoekje zetten?

21-11-2003, 12:16
gewoon naar kletshoekje gaan en daar nieuw bericht plaatsen......

22-11-2003, 23:31
Salaam Aleikom Wa Rahmatoe'Allah

Akhie, als je deze maand zonder uitgaan kan, kan je het na onze Gezegende Maand Ramadan toch ook?

Het lijkt mij alleen maar beter om weg te blijven van het slechte, al drink je zelf niet, en rook je zelf ook niet. Het is beter om er ook uit de buurt te blijven, en je te mengen in een goede omgeving, die je meer stimuleert je deen te beteren Insch'Allah.

Ik zelf vindt het erg jammer dat het einde van de maand Ramadan er aan komt, hoop Insch'Allah dat het voor vele en voor mij hetzelfde blijft qua aanbidding, het wegblijven van slechte zaken etc. Allah Taala leeft ook buiten de maand Ramadan.

Khayr Insch'Allah

Salaam Aleikom wa rahmatoeAllah

24-11-2003, 06:20
Ik ga inschallah mij leven verbeteren,niet dat ik zo slecht ben
alhamdoeillah bid ik draag hijaab roddel niet heb geen haramgeld
maar wil mij toch meer in de islam verdiepen,meer kennis opdoen
inschallah