Bekijk volle/desktop versie : #HOE REAGEER JiJ ALS MOSLiM(A) OP ZEER KWETSENDE UiTiNGEN?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

20-01-2008, 13:14
-













Wa salam alejkoem wa rahmatoelah

Vraag zegt genoeg .

Wa salam alejkoem wa rahamtou allahi wa barakatou


20-01-2008, 13:29


Geef eens een voorbeeld van een zeer kwetsende uitingen?

20-01-2008, 13:30
Ik kijk ze heel droog aan,lach dan heel nep,en complimenteer ze vervolgens,en vraag hoe ze zo grappig kunnen zijn etc.

En wacht dan vervolgens op een serieus antwoord.

20-01-2008, 13:31

Citaat door SOU__SOU__SOU:
Geef eens een voorbeeld van een zeer kwetsende uitingen?




Alles wat met de islam te maken heeft , metname nu dat van geerts wilders !


20-01-2008, 13:34



Citaat door SHORTYLICIOUS__:

Alles wat met de islam te maken heeft , metname nu dat van geerts wilders !




Hmm,

Tuurlijk raakt het me als er nare dingen worden gezegt over profeet vzmh of Allah. Want dat is het meeste dierbare voor mij. Maar daar blijft het bij, ik heb zoiets van Allah swt, is meeste Geduldige.. en Hij zal wel met ze afrekenen en Hij is ook het strengst in het straffen. Enige wat ik doe is een du3a, en geduldig zijn.

Ik hoop dat dit de juiste manier is.

asalaam alaikoem

25-01-2008, 20:03
ik ben erg goed in discuseren. dus meestal ga ik dan in discusie met die gene en laat hem stil achter.

25-01-2008, 20:59
Lach ze gewoon uit! Hoe die stelletjes onwetende varkens "grappig" proberen te zijn!

25-01-2008, 22:50
Meestal doe ik alsof ik het gewoon niet heb gehoord!!

25-01-2008, 23:01

Citaat door keukeprinsesje:
ik ben erg goed in discuseren. dus meestal ga ik dan in discusie met die gene en laat hem stil achter.



Citaat door mercerdrow:
Lach ze gewoon uit! Hoe die stelletjes onwetende varkens "grappig" proberen te zijn!




Citaat door hannane:
Meestal doe ik alsof ik het gewoon niet heb gehoord!!



Citaat door mokerjoker:
Ik glimlach uitend ,, wat jij zegt is niet waar,, geloof wat jij wil,, zolang ik weet dat het NIEt zo is : )



,

Ik ben zelf ook iemand die alles gewoon negeert , maar kom ook vaak mensen tegen die meteen een discusie aangaan met slecht taalgebruik.
(Schelden , vloeken enz.) .
Maar je hebt ook soms mensen die alles negeren , laatst was er een moslima
met niqaab in de wonderwoman ( een winkel ) kleren aan 't kopen voor iemand of voor d'r zelf Allah ou ahlam ... en werd aan alle kanten uitgescholden , bazz wollah zoveel sabr zoveel


26-01-2008, 14:07
Op een gegeven moment heb je het allemaal wel gehad, ik doe niets en loop gewoon door.

Ik ben niet degene met een probleem..

26-01-2008, 14:28
sooow als iemand mij uitschelt ik zeg wat moet je mafkees seggie sow van ja ik kijk naar jou stome baard en jou stome jurk dus ik seg dan fan jurk? jurk op je oog en dan ga ik trappe trappe trappe totdat die sgreeuwt om genaden en dan seg ik hier hebbie jurk

26-01-2008, 16:46

Citaat door mokerjoker:
SubhanAllah ik heb dat nooit, juist ik wordt altijd gegroet en naar me geglimlacht : )



Je bent ook zo charmant

26-01-2008, 16:53


Is moment bepalend.
Ik heb een keer een vrouw iets heel ergs aangedaan op straat, omdat ze over onze geliefde profeet een beledigende opmerking maakte.

Als ze het over mij zou hebben zou ik haar mss nog wel gwn laten, maar soms gaan ze te ver.

Moge Allaah onze imaan versterken en de vijanden van de Islaam vernederen.

Wa salam alaikom

26-01-2008, 17:04
vorige keer zei iemand van "kutmoslims"

dus ik zei zo wat zegt je hoeremoer

ik wilde hem dood gaan slaan maar dan zou ik gezeik krijgen met justitie dat is het niet waard

26-01-2008, 17:14

Citaat door Deagle:
vorige keer zei iemand van "kutmoslims"
dus ik zei zo wat zegt je hoeremoer
ik wilde hem dood gaan slaan maar dan zou ik gezeik krijgen met justitie dat is het niet waard



Dat doen de meeste
x


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6