Bekijk volle/desktop versie : schit mij maar ook dood van normale jongen naar hartloze drugsdealer



Pagina's : [1] 2 3 4

21-11-2003, 10:18

Citaat door Majid00:
mensen dit is een waargebeurd verhaal wil de jongens en meisjes even duidelijk maken dat geld niet alles is en dat vooral de jongens uit het drugswereld moeten blijfen ik ben er geweest was bijna mijn dood geweest je verliest meer dan dat je wint.

mohim mochten jullie het niks vinden zeg het gewoon eerlijk.

shit zo laat weer 12 uur en ik slaap nog steeds maar ja maakt niet uit hoeft toch niet te gaan werken was immers toch ontslagen wat een eikel was die baas net goed dat ik hem een klap heb gegeven had gewoon de pik op mij omdat ik marokaan ben

hoorde mijn tel afgaan keek wie het was
hee samya alles goed schat wat had ik haar stem gemist.
ja is goed schat dan zie ik je vanmiddag.

weet telefoon karim bro alles goed zeg het eens
heb je zin om dadelijk wat te gaan eten is goed vriend
en heb je die auto nog gekocht .
ja man en pfff hij rijd lekker
besaha jongen ik mag dadelijk toch wel een rondje rijden of nie.
ja is goed,

nadat ik had opgehangen ging ik me douchen en scheren bidden

smiddags zag ik karim kwam aan rijden in zijn nieuwe bmw x5 was wel jaloers op hem maar ja ikwist hoe hij aan zijn geld kwam

was best jaloers op hem maar ik gunde hem het
naccer wat zie je slecht uit mattie masakiel (problemen) geen geld geen baan ewa ja wat moet je nog he

shit ik heb afgesproken met samya maar weetje ik heb geen geld om wat met haar te gaan eten heb nog geen uitkering aangevraagd en ben nu al twee maanden werkeloos.

zag karim in zijn handschoenen kastje graaien en haalde een dik pak geld naar boven hier pak maar wat je nodig hebt en ga lekker met haar opstap nee zei ik kan het niet aan nemen matie komt goed neem nou maar je betaald het me nog wel een keer terug.

maar luister karim keek serieus ikweet dat je van samia houd en ik weet dat je met haar wil trouwen maar geloof mij ik weet hoe meisjes zijn zodra ze merkt dat je niks hebt dan ben je haar kwijt want elke meisje wil een jongen die wat heeft en als ze merkt dat je niks hebt ben je haar zo kwijt ik lachte en zei nee samya is niet zo karim keek voor zicht uit ik hoop het voor je

die dag terwijl ik met samya was keek ze wel vaak naar mooie autos en ze had het over onze bruiloft klonk duur maar ik zei niks had karim gelijk mijn hart deed pijn.

die dag kon ik niet slapen de tel ging weer karim was het

hee bro alles goed
ja gaat goed
luister karim ik heb een goed baant je voor je ik weet datje het niet wil maar luister als echt van samya houd dan moe tje er wel wat voor over hebben alles draaide door mijn hoofd ik wist dat als ik met karim in zee ging dat ik haar kwijt raakte maar de woorde van karim en samya draaide ook door mijn hoofd. ik wist het niet meer .


mohim als jullie nog willen dat ik doorg hoor ik het wel
anders stop ik wel
.

21-11-2003, 10:25


ga zeker door man!!!
Alleen hoop ik dat je niet met die karim in zee bent gegaan!!!
En als samya alleen aan dure dingen denkt en geld heel belangrijk vindt, vind ik het maar erg. ik zou toch liever een jongen willen hebben die niets heeft dan een jongen die zijn geld niet eerlijk verdient!!Want hoelang zal dat spelleltje blijven duren!!!
Maar ga zeker door!!!!!!
groetjes

21-11-2003, 10:33
Hey je moet zeker doorgaan!!!
Als het kan vandaag nog!!!
Wallah, het verhaal is nu al spannend!!!

Liefs Marrakchia...

21-11-2003, 11:31
je bent al aardig op dreef....... goed begin.....

ik hoop dat je snel een vervolg schrijft

21-11-2003, 12:14


hey ik vind je verhaal goed.....
alleen heb ik een feedback.....
(feedback= goeie en slechte kritiek)



Ik vindt het top als jongens een verhaal schrijven....alleen 1 ding....
let eens op hoe je de zin formuleerd....
gebruik punten komma's en hoofdletters af en toe....dan is je verhaal makkelijker te lezen.

Ik wil niet slim doen ofzo, want mijn verhaal is ook niet echt top.
Ik zeg dit alleen omdat dit in voordeel is voor mij ook dan kan ik het verhaal makkelijker volgen.



Ik hoop dat je er wat mee doet.
xxxmissghzalla
(p.s je verhaal begint goed)

21-11-2003, 12:16
echt goed begin
je moet zeker verder gaan!!!
doet et goed

21-11-2003, 12:34
leip verhaal en nog wel geschreven door een jongen
je moet zeker verder gaan meneertje
groetjes angelnadia

21-11-2003, 14:39
HEEEEEEEEEEEe ik wil lezen hallo............komt er nog wat van...?

21-11-2003, 17:51
he majid,
ik vind het echt een mooi verhaal ga astublieft door ik ken ook iemand die zoiets meegemaakt heeft daarom interesseert mij dit verhaal en bij hem is het ook slecht afglopen en hij is in de bak beland. Hij ging ook van nederland naar belgie en zit nu in de bak in belgie. Maar goed ga snel verder.

Groetjes

21-11-2003, 17:59
EWa... je verhaal is egt mooi.... je moet egt door gaan.. zo erg dat vanwege liede iets mis kan lopen...
Maja ... ga snel Verder Beslemma Dilaartje

21-11-2003, 19:55
terwijl ik reed flitse alles door mijn hoofd wat nu als je word gepakt wat nu als je word doodgeschoten wat nu als mijn familie er achter kwam wat nu als samya er achterkwam maar ja het laatste maakte niet uit want volgens mij draait het bij haar alleen maar om het geld terwijl ik van haar hou en me atijd trouw heb gehouden bij haar heb genoeg kansen gehad op vreemd te gaan nooit gedaan zou ze echt met een vriendin zijn ik weet het allemaal niet maar ik heb nu iets anders aan mijn hoofd samya komt later.

terwijl ik brussel in rijd zie ik een paar politie agenten maar ze wenken mij om gewoon door te rijden na enige tijd vragen kwam ik aan waar ik moest komen.

ik reed door een poort heen en parkeerde mijn auto ik snapte uit kreeg kippevel wat een rare plek hier, ineen keer kwam er een andere auto aan een dikke bmw zwarte ramen ik leunde tegen mijn auto om zo min mogelijk de indruk te wekken dat ik bang was. ik stak een sigaret op zonder dat ik eigelijk rook maar ja het moest van karim dan leek ik wat relaxer stapte twee kleine dikke mannetjes uit die dikke auto ik keek opgelucht naar ze ze zagen er niet gevaarlijk uit ze kwamen mijn richting oplopen en gaven mij een hand ze waren geen marokanen ik denk eerder colombianen ik gaf ze een stukje van een gescheurde 10 euro de ander man haalde de andere helft van de gescheurde 10 euro uit zijn zak en hield ze bij elkaar, hij lachte en zei karim vertrouwt je wel he dat hij alles door jou laat regelen ik lachte met ze mee en zei ik heb verstand van zaken ik regel alles voor hem ben net een broer van hem. de keek me aan en zei je hebt gevaarlijke ogen je kijkt op een manier dat me niet bevalt ik lachte naar hem en zei ben je bang voor me. maar ik wou zo snel mogelijk weg dus zei ik heb je alles bij je dan kunne we verder gaan moet nog veel regelen.

we liepen naar hun auto en hij pakte er een zak uit en zei precies 4 kilo
gemengt en al ik dacht bij me zelf gemengt is het geen coke maar ik zei niks ik zei zonder na te denken gemengt waarmee de man andwoorde lachend dat weet je wel xp ik zij oke hij zei zeg maar tegen karim dat de rest over twee weken komt en doe hem de groeten.

ik nam afscheid van ze ik dacht shit het is toch coke van een tegenvallen dacht even dat het iets anders was ik reed netjes terug gewoon 120 ik was nerveus zweet zat overal alles draaide weer stel je voor ik word gepakt gelukkig liep alles rustig eenmaal in rotterdam aangekomen reed ik naar de adres waar ik moest zijn en belde aan.

een marokaanse meisje deed de deur open keek haar aan en vroeg naar brahim hij staat onder de douche zij ze maar jij bent zeker karim ik andwoorde nee ben zijn broertje en ik moet wat regelen met brahim ze lachte en zij kom binnen ze keek me de hele tijd aan werd er nerveus van maar ik wou zo niet overkomen en vroeg hoe ze heet
nadia aangenaamd en jij naccer waar uit marokko nador zei ze ik dacht een berberse gelukkig zal die gozer ook wel berber zijn. is het je man vroeg ik weer ze lachte me aan en zei niks ze keek me weer aan en zei een jongen net als jij hoort geen dealer te zijn ik wist niet wat ik moest zeggen keek naar de grond en zei soms word je gedwongen om iets te doen en niet zo zeer door mensen maar door sommige situaties. zullen we een keer wat gaan drinken vroeg ze ik andwoorde nee want ik ben verloofd loog. ze draaide zich om en liep weg hoorde de trap
stond een man van ongeveer 30 jaar in de deur en zei salaam
ik groete terug en zei kom in plaats van karim en ik hab je spullen bij maar wil eerst het geld de man keek me aan en zei je bent wel erg streng maar goed zaken zijn zaken karim had gezegt 70 duizend euro de man gaf me een pak geld en zei tel het maar na ik zei ik geloof je wel
gaf hem het pakketje en ik liep weg.

een maal bij karim aangekomen zat hij met een meisje thuis ik liep naar hem toe en zei het is geregeld hij lachte en zei jou kan ik vertrouwen bro ik gaf hem het geld hij telde het na en gaf me een stapeltje dit is voor jou omdat ik je mijn bro bent ik schok ik telde het na 10 duizend pffff zo veel zei ik hij lachte en andwoorde dit is niks

ik belde samya op en vroeg of ze morgen wat te doen had konden we samen winkelen ze andwoorde kort heb je geld dan ik zei jawel kom maar gewoon de volgende dag hadden we de hele dag gewinkeld en eindelijk na een maand zei ze tegen mij ik hou van je ik voelde me goed aan het einde gaf ik haar nog eens 500 euro koop maar iets moois zei ik ze gaf me meteen een kus en zei ik hou van je maar hoe kom je aan het geld ik keek naar de grond en zei ik heb een goede baan gevonden waar ik veelverdien ze lachte en zij met jou wil ik trouwen..
eenmaal thuis aangekomen ging naar boven en ging liggen op mijn bed
ik begon te denken aan samya wat raar nu ik geld heb doet ze zo anders gaat het alleen maar om het geld
ik belde karim op en vertelde hem alles hij begon hard te lachen en zei ze wil alleen geld denk je echt dat het om jou mooie koppie gaat ahaha dacht dat je slim was maar ik zei het je toch

was samya echt zo had ikd at in die 2 jaar niet doorgehad maakt liefde nou zo blind kreeg tranen in mijn ogen maar ik kon haar niet laten gaan kon het gewoon niet dat ze met een ander zou gaan.

ik viel in slaap

willen julllie dat ik verder ga dan hoor ik het wel zo niet dan stop ik wel

21-11-2003, 20:24
JA je moeten stoppen, stoppen met dat wijf ja....!!!!!


maar goed... ik vind het indergeval mooi verhaal.. maar ga toch maar verder met je verhaal..oke..

21-11-2003, 20:30


leuk verhaal

maar jullie sgrijve dus met z'n 2e??

21-11-2003, 20:47
Vette verhaal hoor!

Maar ik heb 1 vraag!!

Die karim is dat nou je broer?
Zo ja! Ben je door hem gaan dealen?

21-11-2003, 21:16
WAJO DIT VERHAAL IS GEWOON THA BOMB GA SNEL DOOR WANT DIT GEBEURT WEL VAKER!!!! ZOEITS IS OOK BIJ IEMAND DIE IK KEN OVERKOMEN> MOHIM GA SNEL VERDER!!!!

XXXCHAHRAZAD

Pagina's : [1] 2 3 4