Bekijk volle/desktop versie : Mannen, wat voor man ben jij :o.



Pagina's : [1] 2

20-01-2008, 01:00
Wat voor man ben jij en met wie match jij.


1 De praktiserende.
Hij wilt een praktiserende dame,hij doet alles volgens de regels, maar alleen op de vrijdag. - De praktiserende vrijdager.

- Match: De fatoucha, iemand die niet verder kijtk dan haar neus lang is, wilt alleen maar trouwen, trouwen, trouwen.


2 De Taxichaffeur.
Van ver kan je m al herkennen aan zijn bling, bling. Overal hangt wel een sieraadje aan 'm (oorbellen die hij steelt van zijn zusje, ringen van zijn moeder, en ga zo maar door). Hij denkt dat hij rijk is. Maar zit alleen maar in de schulden. - Een Arme taxichaffeur, die zelfs zijn bezine niet kan betallen.

Match: De golddigers, - Blonde barbiepoppen met hersencellen van een kip, denkend dat ze slim zijn, terwijl ze elke keer een sieraadje krijgen uit een 50 cent automaatje.


3 De straatmafia.
Je kent ze wel, met hun strakka armani broeken en hun hoge air max, hangen ze op elke hoek van de straat, met gestolen mp3 in hun oortjes luisteren ze: Het leven van de straat.
Dit zijn de jongetjes die niet eens hun kont kunnen vegen, ze verschuilen zich achter hun stoerheid, terwijl ze in werkelijkheid homo's zijn en niet uit de kast durven.

- Het leven van een homo op straat.


Match: De pimmetjes, ze houden van grote mannen.

20-01-2008, 01:10


En dat moet ik geloven.

20-01-2008, 01:32
Ik, keuze 4.

Keuze 4 : Een trotse jeblie.

Match : Een trotse jeblia met sjasjieja en bijhorende mendil 7mar msjarat.

Zo.

20-01-2008, 01:34

Citaat door mouser:
welke groep mag ik jou hebben




Ik sta er niet tussen hoor

20-01-2008, 01:35



Citaat door Punt:
Ik, keuze 4.

Keuze 4 : Een trotse jeblie.

Match : Een trotse jeblia met sjasjieja en bijhorende mendil 7mar msjarat.

Zo.



Niet vals spelen

20-01-2008, 01:35

Citaat door mouser:
welke groep mag ik jou hebben



Die in de avatar ..

20-01-2008, 01:45



Ik wil ook wel weten.

20-01-2008, 01:47
Ik zou wel voor een dagje nummer 2 willen zijn

20-01-2008, 01:58
ik sta er niet tussen

20-01-2008, 01:59

Citaat door Nordine20:
ik sta er niet tussen


Wat voor een man ben jij dan?

20-01-2008, 02:14

Citaat door Sanae_love:
Wat voor een man ben jij dan?



dat is iets wat mijn vrouw zelf mag ontdekken

20-01-2008, 02:16

Citaat door Nordine20:
dat is iets wat mijn vrouw zelf mag ontdekken




sjonge

20-01-2008, 02:16



Citaat door Nordine20:
dat is iets wat mijn vrouw zelf mag ontdekken


apart antwoord

20-01-2008, 02:17

Citaat door BlackDiamant:
Wat voor man ben jij en met wie match jij.


1 De praktiserende.
Hij wilt een praktiserende dame,hij doet alles volgens de regels, maar alleen op de vrijdag. - De praktiserende vrijdager.

- Match: De fatoucha, iemand die niet verder kijtk dan haar neus lang is, wilt alleen maar trouwen, trouwen, trouwen.


2 De Taxichaffeur.
Van ver kan je m al herkennen aan zijn bling, bling. Overal hangt wel een sieraadje aan 'm (oorbellen die hij steelt van zijn zusje, ringen van zijn moeder, en ga zo maar door). Hij denkt dat hij rijk is. Maar zit alleen maar in de schulden. - Een Arme taxichaffeur, die zelfs zijn bezine niet kan betallen.

Match: De golddigers, - Blonde barbiepoppen met hersencellen van een kip, denkend dat ze slim zijn, terwijl ze elke keer een sieraadje krijgen uit een 50 cent automaatje.


3 De straatmafia.
Je kent ze wel, met hun strakka armani broeken en hun hoge air max, hangen ze op elke hoek van de straat, met gestolen mp3 in hun oortjes luisteren ze: Het leven van de straat.
Dit zijn de jongetjes die niet eens hun kont kunnen vegen, ze verschuilen zich achter hun stoerheid, terwijl ze in werkelijkheid homo's zijn en niet uit de kast durven.

- Het leven van een homo op straat.


Match: De pimmetjes, ze houden van grote mannen.





20-01-2008, 02:22
ik vind het stom als iemand vraagt wat voor persoon jij bent...tenzij het sollicitatie gesprek is

ik vind gewoon dat je daar zelf achter moet komen en dan een oordeel kan maken

Pagina's : [1] 2