Bekijk volle/desktop versie : Nasrallah hekelt 'satanische' visie Bush



Pagina's : [1] 2 3 4

19-01-2008, 23:13
Nasrallah hekelt 'satanische' visie Bush

Uitgegeven op zaterdag 19 januari 2008 om 15:10:26

(Novum/AP) - Bij zijn eerste openbare optreden in ruim een jaar heeft Hezbollah-leider Hassan Nasrallah zaterdag zware kritiek geuit op de Amerikaanse president George Bush. Diens visie op het Midden-Oosten is 'satanisch' en dient alleen het belang van de Verenigde Staten en Israël, zei Nasrallah.

Nasrallah waarschuwde Arabische regeringen niet in de val te trappen van Bush. Zijn recente rondreis door het Midden-Oosten was volgens Nasrallah bedoeld om de Arabieren op te zetten tegen Iran. Hij riep alle Arabische landen op zich achter verzetsbewegingen te blijven scharen.

Nasrallah, die zijn verblijfplaats geheimhoudt uit angst voor een Israëlische aanslag op zijn leven, wandelde een paar minuten tussen tienduizenden gelovigen in Zuid-Beiroet en gaf vervolgens een toespraak. In september 2006 verscheen hij voor het laatst in het openbaar. Israël vermoordde Nasrallahs voorganger.

Hezbollah is de pro-Syrische beweging in Zuid-Libanon die veel krediet heeft gekregen van de gewone Libanezen voor het verzet tegen Israël. Nasrallah claimde in zijn toespraak dat Hezbollah beschikt over vele overblijfselen van Israëlische soldaten die in 2006 sneuvelden in de oorlog in Libanon. Het Israëlische leger was zo zwak dat het de overblijfselen moest achterlaten op het slagveld, zei Nasrallah.

http://www.nieuws.nl/495374

19-01-2008, 23:59


ja maa rhij heeft met zijn simpele bewapende manschappen wel de grote israelische leger verslagen.

20-01-2008, 00:08

Citaat:
I tell the Israelis we have heads, hands, legs of your soldiers. We also have a nearly intact cadaver from the head down to the pelvis."
verschrikkelijke demon.

20-01-2008, 00:12

Citaat door _the_Markies_:
Zeg Lieverd,wat doe jij eigenlijk op een Joden haat site ?(vroeg het me af)

vind ik niet. waarom? discussieren doe je niet met mensen die het overal met je eens zijn

20-01-2008, 00:12


deze kafir walg ik even veel van als van bush

20-01-2008, 00:19

Citaat door _the_Markies_:
Zit wat in......alhoewel het vaak pijn moet doen denk ik........

pijn doen wapens, niet woorden.....

20-01-2008, 00:22

Citaat door Dikra_m:

Nasrallah, die zijn verblijfplaats geheimhoudt uit angst voor een Israëlische aanslag op zijn leven,

Het Israëlische leger was zo zwak dat het de overblijfselen moest achterlaten op het slagveld, zei Nasrallah.



20-01-2008, 00:22

Citaat door mookes:
ja maa rhij heeft met zijn simpele bewapende manschappen wel de grote israelische leger verslagen.


Huh??!
Wanneer dat dan?
Iets gemist??!

20-01-2008, 03:32

Citaat door Deagle:
deze kafir walg ik even veel van als van bush


Wat een aap ben je toch ook hé Je hebt geen recht van spreken.

Alleen Allah oordeelt over ons en jij zeker niet.

20-01-2008, 08:24

Citaat door big2:
Nasralah is nog eerder de baarlijke duivel

waarom geef een goed reden ?

20-01-2008, 09:11

Citaat door aL3araF:
Wat een aap ben je toch ook hé Je hebt geen recht van spreken.

Alleen Allah oordeelt over ons en jij zeker niet.

kijk dit hoor wat hij zegt

http://youtube.com/watch?v=qy8oKEhPIPc&feature=related

http://youtube.com/watch?v=oetLTl5u2zQ&feature=related

als iemand de sahaba vals beschuldigt en verschut wil zetten terwijl zij degenen zijn met de hoogste status na de profeten, dan zeg ik: kafir.

20-01-2008, 09:17

Citaat door _the_Markies_:
En toen rende hij weer snel naar zijn ezelkarretje op weg naar zijn verschuilgrot.........
de sjattanszoon, die het een overwinning noemt als dorpen in puin liggen,

voor herhaling vatbaat, Nassi?

20-01-2008, 10:09


Bush is een neoliberale terrorist die over lijken gaat zolang de multinationals hun zin hebben en hij het Midden Oosten kan koloniseren. Wat hij soms vergeet is dat hij en zijn achterban Nasrallah hebben groot gemaakt juist door hun neoliberale projecten in het Midden Oosten. Als je in Zuid Beiroet woont en je huis werd in 2006 vernield door Israëlische bommen, dan kwam Hezbollah de schade opmeten en je uitbetalen. Hezbollah staat nu eenmaal dichter bij het volk, ze regelen alles daar, van het ophalen tot huisvuil tot geven van schadevergoedingen. Mensen zijn pro hezbollah, niet voor zijn "islamisme" of "radicalisme" maar gewoon omdat ze op het juiste moment aan de belangen van hun burgers beantwoorden. Ik denk dat de wereld zijn perceptie eens wat moet verruimen en inzien wat een schandalige feiten er nu anno 2007 nog gebeuren.

20-01-2008, 11:06
Nou, bij satanisch moet ik absoluut denken aan moslims, valse profeet, dwaalleraar, lijken op engelen des licht en het geweld dat dezen achter zich laten. In die zin hebben de koran en de satansbijbel heftig veel overeenkomsten, zoals als iemand op je linkerwang slaat keer hem je rechter toe. Dat zegt Jezus uit de bijbel van de Christenen, een vreedzaam geloof waarin de gelovigen vooral geleerd hebben uit de vergane tijden...

Moslims en satanisten hebben in hun boek staan dat ze twee keer zo hard terug moeten slaan, en anders komt dat in alles terug wat moslims qua geweld prediken, net als satanisten.

20-01-2008, 11:09

Citaat door Hamitus:
de sjattanszoon, die het een overwinning noemt als dorpen in puin liggen,

voor herhaling vatbaat, Nassi?

tuurlijk een overwinning als ze de vijand overwinnen, wat verwacht je anders de israelis hun gang laten gaan en 1000libaneze dood gaan , nee hoor liever 1000000 joden

zegt Bush toch ook als ie ONSCHULDIGE BURGERS dood ? niet

Pagina's : [1] 2 3 4