Bekijk volle/desktop versie : sex tijdens zwangerschap



19-01-2008, 20:53
Ik heb een vraagje. Je kan toch echt gewoon met je partner vrijen als je zwanger bent. Ik heb het ook aan de verloskundige gevraag en die zei dat het gewoon kon. Maar me man is iedere keer bang dat er iets met baby gebeurt.dat het schadelijk voor de baby is. hij wilt dan ook niet op me komen liggen of dat ik me buik tegen hem aan druk, want dan draait ie helemaal door. ik ben 20 weken zwanger maar heb niet echt een buikje. niemand die opmerkt dat ik zwanger ben. maar de baby is toch beschermt?? of niet. graag hoor ik jullie mening hier over.

19-01-2008, 20:57


hahaha jou man ook al.
je bent niet de enige hoor,ik had daar ook last van.

19-01-2008, 21:01
Je kunt gerust tot aan de dag van de bevalling je gang gaan. De baby zit heel geod beschermd in zijn huisje. De baby voelt er niets van, hij deint gewoon lekker mee op de maat.

19-01-2008, 21:07
hahaha wel grappig,

Eerst en vooral Mabrouk met de zwangerschap!
Ten tweede stel je man maar gerust, er gebeurt insha allah nix met de baby. Je man mag gerust met je vrijen let alleen op voor de laatste 2 maanden en dit is dan niet dat het wel schadelijk zal zijn tis gewoon ongemakkelijk voor jou. Maar je kan dan alsnog de liefde bedrijven en dit als hij jou langs achteren penetreert. Ik heb vroedkunde gestudeerd dus het kan allemaal geen kwaad. Voor de rest kan er niets met de baby gebeuren want die zit veilig beschermd.
Ewa meid geniet van je zwangerschap en van elkaar.

Ma3a salama

Zahra

19-01-2008, 21:09



Citaat door 87zahra87:
hahaha wel grappig,

Eerst en vooral Mabrouk met de zwangerschap!
Ten tweede stel je man maar gerust, er gebeurt insha allah nix met de baby. Je man mag gerust met je vrijen let alleen op voor de laatste 2 maanden en dit is dan niet dat het wel schadelijk zal zijn tis gewoon ongemakkelijk voor jou. Maar je kan dan alsnog de liefde bedrijven en dit als hij jou langs achteren penetreert. Ik heb vroedkunde gestudeerd dus het kan allemaal geen kwaad. Voor de rest kan er niets met de baby gebeuren want die zit veilig beschermd.
Ewa meid geniet van je zwangerschap en van elkaar.

Ma3a salama

Zahra



19-01-2008, 21:10
Las ik dat nou goed of heb ik het verkeerd begrepen???

19-01-2008, 21:12

Citaat door LadyCE:




NIet anaal he !!!! is haram

maar gewoon langs achteren en geloof me hij zal het niet meer langs voor kunnen doen hoor hahaha die buik zal in de weg staan.

19-01-2008, 21:15
bedankt dames, me man heeft jullie reaktie gelezen en hij is nu gerust gestelt.hahahah . ik zei tegen hem zie je wel dat het gewoon kan... echt bedankt meiden.

19-01-2008, 21:16

Citaat door AsmeaLaraari:
Ik heb een vraagje. Je kan toch echt gewoon met je partner vrijen als je zwanger bent. Ik heb het ook aan de verloskundige gevraag en die zei dat het gewoon kon. Maar me man is iedere keer bang dat er iets met baby gebeurt.dat het schadelijk voor de baby is. hij wilt dan ook niet op me komen liggen of dat ik me buik tegen hem aan druk, want dan draait ie helemaal door. ik ben 20 weken zwanger maar heb niet echt een buikje. niemand die opmerkt dat ik zwanger ben. maar de baby is toch beschermt?? of niet. graag hoor ik jullie mening hier over.



jij ben toch niet een van die mensen die denken dat de baby nat word van het sperma na de sex....

19-01-2008, 21:16

Citaat door 87zahra87:
NIet anaal he !!!! is haram

maar gewoon langs achteren en geloof me hij zal het niet meer langs voor kunnen doen hoor hahaha die buik zal in de weg staan.


oeps had het verkeerd begrepen






























19-01-2008, 21:18
Het kan gewoon maar of het prettig is na zo'n 7-8 maanden is een ander verhaal.

19-01-2008, 21:23

Citaat door LadyCE:
oeps had het verkeerd begrepen































neee hooor dat was het niet!

19-01-2008, 22:02


Als de verloskundig zegt dat het veilig is dan hoef je het niet hier op marokko.nl te vragen hoor .......

19-01-2008, 22:15
°


Dat jullie nog aan sexen denken en ook nog eens actief doen tijdens de zwangerschap ! ! !

Arme baby die zou eens moeten weten !!!



°

19-01-2008, 22:34

Citaat door PERFECTsionista:
°


Dat jullie nog aan sexen denken en ook nog eens actief doen tijdens de zwangerschap ! ! !

Arme baby die zou eens moeten weten !!!



°




Iedere vrouw is anders. De een krijgt juist een ontzettende boost en denkt alleen maar aan seks en de ander heeft dan helemaal geen zin..iedereen is anders..