Bekijk volle/desktop versie : Waarom ik ? ? ?



19-01-2008, 16:32
Waarom ik ? ? ?

"6u30" tuut tuut tuut, een smsje van saloua : "Opstaan Nisrine, eerste schooldag joehoee !! zie je om 7u aan de halte ! xxx hvj"
pff.. kheb echt geen zin, nog 6 maand school en we schrijven ons in een nieuwe school, midden vant jaar.. en nog zo ver !! gewn omdat
de vorige school ons niet aanstond, typisch ik en saloua.. we kennen mekaar niet zo heel lang maar zijn onascheidelijk, letterlijk onafscheidelijk..
benieuwd wat ons vandaag te wachten staat.. snel sta ik op, wil niet op mn eerste dag te laten komen he. trek een klassiek zwart shortje net over mn knieen, en een groene trui.. simpel maar mooi, met zwarte hakjes en een schooltas, nog ff tv kijken en dan doorgaan.. saloua zal al aan de halte staan..
wij namen de bus naar school, een eindje en toen we aankwamen zagen we dat de hele school naar ons bleef staren; 2 nieuwe koppen dus !
al snel kregen we aandacht van verschillende jongens, we zagen er dan ook stukken beter uit dan die wijven die daar op school zitten, marginaal gewoon.
1 jongen viel me vooral hard op, ik ken hem van ergens... hij komt me zo bekend voor ? wie zal hij zijn? Toen wist ik het, ik heb hem mijn msn lijst staan, hij heette ilyas.. nogal een lange, brede jongen, niet dik.. maar iets aan de struize kant, waar totaal mijn type is !
hij zet zijn foto vaak op display, ik wist het wel. Hij zag me en werpde me een glimlach toe, waarop ik die trg beantwoorde met een bredere glimlach.
eerste uren waren lo, maar dan gebeurde het, ik en saloua worden niet in dezelfde klas gezet !!! tfoee fucking leerkrachten.. zehmen! pff ik voelde me een pak slechter dan deze morgend.. alleen in een nieuwe klas? mhm ik zal er het beste van proberen maken zekr.. al snel ondervind ik dat die meiden wat aan de rare kant zijn.. ze droegen allemaal hoofddoek, ik niet, mijn haar was gestijld.. hoewel het die dag ook regende bleef mn haar super goed zitten..

verder gaan of niet?? xx

19-01-2008, 16:37


UuUUuUuuppp Meidd is een leuke begin... GA vederrr Xx ..

19-01-2008, 17:07
... De meisjes van mn klas waren beetje raar, ze keken me met gemene blikken aan, maar daar kwam snel verandering in toen ik een babbel begon met insaf, terwijl ze met me sprak bekeek ze me van kop tot teen, en stelde veel vraagjes.. vanwaar ben je? hoe oud ben je? heb je een vriend? etc.. het stoorde me, maar toch antwoorde ik normaal op haar vragen. triiiiiiiiiiiiingg ! oef speeltijd.. dan zie ik saloua trg.. EJJ en ? riep ze achter me. Hoe is je klasje? bwa valt best mee, en van jou? antwoordde ik. Ja niets speciaals hoor. en giechelde nog wat een beetje tot ik ilyas voorbij zag. iK kon mn ogen niet van hem afhouden.. hij is niet echt knap maar gewn iets aan hem trekt me erg aan... einde van de dag ! eindelijk nu snel naar huis zodat ik kan slapen want was doodop! maar eerst ging ik nog even op msn en jah.. ilyas kwam on !

eej nisrine?

ej ilyas, jah dat ben ik

haha alles goed met je?

ja hoor hmdl en met jou?

goed goed, was jij dat vndg bij ons op school?

haha jepss..

Ik wist het ! je ziet er int echt veel mooier uit hoor..

haha dank je !

je moet geen schrik hebben om een goeiedag te zeggen

nee het is niet van dat, gewn verlegen.. je weet eerste dag enz..

ahzo, jah snap je wel hoor!, maar ben is weg en tot morgen eh !

oke, doeii xx

dada x

wiaaw, hij is zo lief maar kwil echt niet verliefd op hem worden, echt niet !
Ik weet al hoe het ga eindigen.. heb gewoon geen zin in relaties of liefde. het is zoiezo niets voor mij. saloua daarentegen had al een tijdje iets met fikri.. een speciaal manneke, playertje eigelijk.. maar jah, liefde maakt blind zeker. Toen ik in bed kroop kon ik niet slapen van de zenuwen, wat staat er mij morgen te wachten? stel dat ze mij gaan haten op mijn nieuwe school? zou ilyas mij zien zitten? ... tot ik in slaap viel.

20-01-2008, 16:22

UUUuuuuUUpp Meid ga verderrr .. Niet stoppen .. xx