Bekijk volle/desktop versie : welke zwangerschapstest is goed



18-01-2008, 18:59
ik hoor vaak dat die van kruidvat niet goed is welke raaden jullie me aan ik ben nu 2 weke overtijd bedankt

18-01-2008, 19:03


Mijn laatste test was ook gewoon van de kruidvat. Was gewoon goed hoor.

Maar jij was toch niet zwanger of twijfel je nog steeds?

18-01-2008, 19:07

Citaat door een_Rotterdamse:
Mijn laatste test was ook gewoon van de kruidvat. Was gewoon goed hoor.

Maar jij was toch niet zwanger of twijfel je nog steeds?




ik ben nog steeds niet ongesteld geworden daarom twijfel ik

18-01-2008, 19:08
Ik had een goedkope zwangerschapstest van 1.79 ik had het besteld via een site. Als je genoeg hcg hormoon hebt in je urine dan zou het in principe gewoon moeten werken. Of je bent het of je bent het niet.

18-01-2008, 19:49


gebruik altijd die van kruitvat.

18-01-2008, 20:05
ik heb die vn etos gebruikt, ik moet je zeggen die is volgens mij het beste.

nassima...je praat alsof je een elftal aan kinderen hebt gebaard

18-01-2008, 20:28

Citaat door b_karima:
ik heb die vn etos gebruikt, ik moet je zeggen die is volgens mij het beste.

nassima...je praat alsof je een elftal aan kinderen hebt gebaard

zover zal het niet komen.

en die van etos is niet de beste maar van kruitvat

19-01-2008, 13:47

Citaat door Latifa_Moslima:
ik hoor vaak dat die van kruidvat niet goed is welke raaden jullie me aan ik ben nu 2 weke overtijd bedankt

clear blue is egt super goed, kon na 1 min meteen weten of je wel of niet zwanger bent

19-01-2008, 17:12

Citaat door mercedez207:
clear blue is egt super goed, kon na 1 min meteen weten of je wel of niet zwanger bent




ja die heb ik vandaag gebruikt en weer negatief en ik ben nu al 2 weken overtijd ik weet het niet meer ik heb echt elke dag buikpijn ik doe zoveel mogelijk die kruik maar hij wilt niet komen

19-01-2008, 17:17
ik had ook de goedkoopste gekocht bij de etos,dat was 2 dagen dat ik overtijd was,en zag dus dat ik zwanger was,us het maakt niet zoveel uit welke je haalt hoor.
succes!!

19-01-2008, 17:47
ik heb gister via een internet site goedkope testen gekocht en je had ook andere supergevoelige testen , misschien is dat wat voor jou?

19-01-2008, 18:30
ik was in de zomer ook 2 weken overtijd, en ik dacht dat ik zwanger was maar helaas ik was het niet
ik ging bij de huisarts om te testen (urinetest)
de teleurstelling was heel erg groot hamdoulillah
ik was 3 dagen daarna gewoon ongesteld, ik vroeg aan mijn dokter waarom is het mijn dit voorkomen, ze zei dat ik mischien een maand had overslaan, en ook dat ik in dit maand geen eisprong heb gehad, ze zei dat het kom ongeveer 1 keer per jaar per vrouw

maar ik hoop inchallah dat je zwanger bent!