Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ga.ma Stijltang bestellen? Doen of niet?



Pagina's : [1] 2

18-01-2008, 16:03

Is hij echt goed zoals de meeste zeggen of zijn er betere?

Doe de poll!


18-01-2008, 16:22



Citaat door R_achida:
Dame, koop de babyliss die verwarmt tot 220 graden celcius. De beste tang ever!

Heb het persoonlijk ervaren, na de zoveelste tang inclusief een kappersstijltang.

Biosilk is wel het beste beschermingsmiddel. Hier draait het allemaal om en niet noodzakelijk de tang zelf...


Met babyliss heb ik geen goeie ervaringen, ik had gehoord dat de ga.ma even goed was als de chi.
Ik wou weten of er meerdere mensen zijn die hem hebben en het me zouden aanraden.

Ik heb btw golvend haar, geen krullen maar ook niet weer stijl. daar tussen in

18-01-2008, 16:32
De Ga.ma is SUPERRRR goed.

Ik heb verschillende kappersstijltangen gebruikt en de Ga.ma blijft de beste

Ik heb hem gisteren besteld bij hairdressersworld.nl

18-01-2008, 16:37

Citaat door Sunshine_h:
De Ga.ma is SUPERRRR goed.

Ik heb verschillende kappersstijltangen gebruikt en de Ga.ma blijft de beste

Ik heb hem gisteren besteld bij hairdressersworld.nl


En je had hem vandaag al binnen?

18-01-2008, 18:21



Citaat door R_achida:
Schatje, ik heb de GaMa. Heb overigens van mezelf zachte golven. Babyliss is echt een topper, deze dat tot 220 graden verwarmt. Laat je haar ook meer glanzen...


okey
Heb je misschien foto of precieze naam?
en hoeveel heeft hij je gekost?

18-01-2008, 18:56

Citaat door R_achida:
Dame, koop de babyliss die verwarmt tot 220 graden celcius. De beste tang ever!

Heb het persoonlijk ervaren, na de zoveelste tang inclusief een kappersstijltang.

Biosilk is wel het beste beschermingsmiddel. Hier draait het allemaal om en niet noodzakelijk de tang zelf...


Heey,
Ik zoek ook een nieuwe styletang maar ik weet niet welke. Maar nu ik je zo goed hoor praten over babyliss wil ik wellicht die halen. Maar hoe duur istie?? en waar kan ik hem halen
alvast bedankt

18-01-2008, 22:32

Citaat door Mar0cia_17:
En je had hem vandaag al binnen?



Nee, nog niet duurt 3 a 4 werkdagen

19-01-2008, 07:36

Citaat door Sunshine_h:
Nee, nog niet duurt 3 a 4 werkdagen
Okey laat het me maar weten

19-01-2008, 08:22
Kheb er twee van Babyliss, de wet and dry (kan je op nat endroog gebruiken, de andere kan je enkel op droog haar gebruiken), is wel een hele goede, heb die al langer als een jaar, en is wel kwaliteit...
Ik heb dan nog een andere, ook van Babyliss, de Pro Sc 38mm, is wel handig omdat er een schermpje bij is waar je temp precies op kan regelen, langs andere kant vind ik de platen iets te groot en werk ik liever met de eerste, maar het is goes spul, maakt me haar niet kapot...
Ben geen freak dak er twee heb, eerder toevallig

19-01-2008, 08:23
prijs wet and dry is zo een 40 euro
en de Pro kost denk ik iets van 60 euro,

stijltang is een goede investering

19-01-2008, 09:04


Bedankt voor je tip!

19-01-2008, 11:08
UP

19-01-2008, 13:03


Ik gebruik al jaren een chi-tang en mijn ervaring is ermee is heel goed ik ben blij dat ik hem heb aangeschaft.

19-01-2008, 13:10
Maar ik vind hem ietsjes te duur

Ik had gehoord dat je met de gama zelfde resultaat kon krijgen!

19-01-2008, 13:15

Citaat door Mar0cia_17:
Maar ik vind hem ietsjes te duur

Ik had gehoord dat je met de gama zelfde resultaat kon krijgen!



hij is wel duur maar je hebt er jaren plezier van hij is binnen 10 sec. gloeiend heet.

persoonlijk ken ik de gama niet.

als je een stijl tang koopt zorg ervoor dat er ceramische platen op zitten en koop altijd een silk voor bescherming zorg ervoor dat je haar heel droog is dan krijg je het beste resultaat suc6

Pagina's : [1] 2