Bekijk volle/desktop versie : El Ahmadi: "Mijn teleurstelling was groot"



Pagina's : [1] 2 3 4

18-01-2008, 14:15
‘Mijn teleurstelling was groot toen ik hoorde dat ik niet bij de Marokkaanse selectie zat voor het toernooi om de club. De reden waarom is mij onduidelijk, ik ben 22 jaar en sta elke week in de basis bij FC Twente. Ik had graag mijn eerste interland gespeeld in Ghana. Jammer genoeg heeft bondscoach Henri Michel voor andere jongens gekozen, die overigens naar mijn weten niet altijd spelen bij hun clubs.’


vorig jaar 1 speler uit NL geselecteerd.. dit jaar geen 1!
corrupte woestijnratten

18-01-2008, 14:19


Zijn tijd komt wel inschallah , samen met el-zhar en el hamdaoui en rabah komen ze binnen 1 jaar aan de bak!

18-01-2008, 14:36
dan is het te laat...hij gaat voor oranje.

18-01-2008, 14:37
door zulke shit kiezen spelers voor Nederland/Frankrijk

mensen zijn blind, tfoe

18-01-2008, 14:38


maar hij moest nu al geselecteerd worden want hij is echt wel beter dan al die middevelders van marokko eerlijk gezegt als hij voor nederland had gekozen had hij mischien dit jaar ook wel gespeelt marokko gunt zulke spelers gewoon niet te spelen ze nemen allen van die marokkaanse boeren omdat ze denken dat ze fysiek sterk zijn maar alhamadi is dat ook en kan ook goed aanvallend spelen terwijl de rest gewoon maar wat doen helemaal geen tactiek nix allen maar verdedigend spelen kabous en kissi en noem maar op allen safri en moktari kunnen er wel wat van voor de rest is het helemaal nix

18-01-2008, 14:40
Hij had ipv Kissi gekunt.

18-01-2008, 14:45
in plaats van al die middevelders behalve safri die heeft veel ervaring de rest niet

18-01-2008, 14:50
Zijn tijd komt nog wel samen met Maaroufi, Chihi, Benji, Rabeh, el Hamdaoui, Aissati en el Zhar.

18-01-2008, 14:50

Citaat door Jebliie:
Hij had ipv Kissi gekunt.



Iedereen kan ipv Kissi...

18-01-2008, 14:53

Citaat door khadiesie:
Iedereen kan ipv Kissi...



Kissi is geen slechte speler hoor.

18-01-2008, 14:56
Kissi, Kharja, Safri en Kabous zijn veel sterker dan de jonge talenten. Misschien niet tactisch, maar wel fysiek en dat is belangrijk bij het afrikaans voetbal.

18-01-2008, 14:58

Citaat door Fietsss:
‘Mijn teleurstelling was groot toen ik hoorde dat ik niet bij de Marokkaanse selectie zat voor het toernooi om de club. De reden waarom is mij onduidelijk, ik ben 22 jaar en sta elke week in de basis bij FC Twente. Ik had graag mijn eerste interland gespeeld in Ghana. Jammer genoeg heeft bondscoach Henri Michel voor andere jongens gekozen, die overigens naar mijn weten niet altijd spelen bij hun clubs.’


vorig jaar 1 speler uit NL geselecteerd.. dit jaar geen 1!
corrupte woestijnratten



ewa ja, voor sektioui bijv is dit zijn eerste CAN en hij is 30 dus gewoon afwachten

18-01-2008, 14:59



Citaat door Jebliie:
dan is het te laat...hij gaat voor oranje.



kan toch niet meer

18-01-2008, 15:00

Citaat door amstermoro:
kan toch niet meer



jawel hoor. hij heeft toch geen officiele interland voor marokko gespeeld?? en volgens zijn leeftijd kan hij die keuze tog nog maken?? of niet?

18-01-2008, 15:05

Citaat door Jebliie:
jawel hoor. hij heeft toch geen officiele interland voor marokko gespeeld?? en volgens zijn leeftijd kan hij die keuze tog nog maken?? of niet?

Dat moet toch voor je 21e ofzo?? Dat heb ik me laten vertellen...

Pagina's : [1] 2 3 4