Bekijk volle/desktop versie : Israëlische vrouw: "ik ben de dochter van koning Hassan II"



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

18-01-2008, 04:50
Volgens verschillende Marokkaanse bladen beweert Hedva Selaa (53 jaar) de dochter te zijn van wijlen koning hassan II en dus de zus van de huidige koning Mohammed VI.

Bron: http://www.emarrakech.info/Scoop-La-fille-israelienne-de-Hassan-II_a5691.html

http://www.telquel-online.ma

Dat verklaart dus die band tussen die 2 landen. Hassan kon niet van de snoep afblijven.

18-01-2008, 08:05


was ik al van op de hoogte., ze lijkt wel op em. zal best kunnen

18-01-2008, 08:23


Misschien is het toch beter om geen commentaar te leveren.

18-01-2008, 08:30
Je moet altijd naar de kleine dingtjes kijken in het gezicht van iemand om te weten of die persoon IDD op een lijkt. in dit geval komen de oren en ogen idd overeen met de vorige zg. koning.

als het marokkaanse volk ballen heeft, dan zouden ze nu gelijk met zn allen naar Rabat gaan en om opheldering vragen. maar het Marokkaanse volk heeft geen ballen...

18-01-2008, 09:51


wie heeft foto van haar

18-01-2008, 09:57
er moet geen joodse vrouw zijn om te zeggen dat ze dochter is van die rotte hond genaamd hassan. je zag het zo dat het een jood was.
maar langst ene kant interesseert het mij niet. het hele marokkaanse koningshuis is joods. dat zie je zo.

18-01-2008, 10:00

Citaat door ArabicGirl:
wie heeft foto van haar


Klik op die link van flevoland daar staat haar foto.

18-01-2008, 10:02
[he cosmo , meer dan de helft van de marokkaanse volk interesseert zich niet in het koningshuis. marokko is een dictatuur als je het nog niet wist.
de koning heeft alles te zeggen, zegt toch genoeg.
onderdrukking a la volonté. gelukkig ben ik in belgie geboren en heb ik hun niet nodig. ik vind het gewoon erg voor de mensen die in israel 2 wonen
maarja leven gaat door

18-01-2008, 10:03

Citaat door Dikra_m:
Klik op die link van flevoland daar staat haar foto.


wojjooo dat meen je niet had al gezien maar dacht is een junk of een h..r
en mensen nog zeggen ze lijkt op hem

18-01-2008, 10:14

Citaat door David:
Al die gasten hebben toch buitenechtelijke kids? Bernhard heeft er ook genoeg.


Juist ...Albert ook

18-01-2008, 10:24
Marokkaanse koningshuis heeft inderdaad joods bloed. De vrouw van Koning Mohammed de vijfde(oma van de huidige koning) is half of kwart joods.
Die vrouw leeft nog. Die blonde vrouw die je af en toe met de koning ziet. Ziet er nog wel goed uit voor haar leeftijd.
Ze is ook niet 100% marokkaans..

18-01-2008, 10:32
Een ding is zeker! Ze ziet er niet uit.

18-01-2008, 10:35



Citaat door xmiss rifiax:
Een ding is zeker! Ze ziet er niet uit.


18-01-2008, 10:37

Citaat door spitt:
[he cosmo , meer dan de helft van de marokkaanse volk interesseert zich niet in het koningshuis. marokko is een dictatuur als je het nog niet wist.
de koning heeft alles te zeggen, zegt toch genoeg.
onderdrukking a la volonté. gelukkig ben ik in belgie geboren en heb ik hun niet nodig. ik vind het gewoon erg voor de mensen die in israel 2 wonen
maarja leven gaat door



heb niet gezegd dat het democraten waren. maar dan moet het volk maar opkomen voor hun rechten. er zullen doden vallen, maar elke revolutie is wel geweldadig. overal staat men op. behalve in arabische landen. dat zegt maar 1 ding. dat het mietjes zijn.

18-01-2008, 10:46

Citaat door Sanae2004:
Marokkaanse koningshuis heeft inderdaad joods bloed. De vrouw van Koning Mohammed de vijfde(oma van de huidige koning) is half of kwart joods.
Die vrouw leeft nog. Die blonde vrouw die je af en toe met de koning ziet. Ziet er nog wel goed uit voor haar leeftijd.
Ze is ook niet 100% marokkaans..

ik dachtte het wel maar kom ik zeg het en blijf het zeggen : gelukkig dat ik hier in belgie ben geboren. we hebben hier meer rechten dan in ons" eigen land." maar de onrechtvaardige(lees marokkaans koningshuis) gaan hun straf niet ontlopen immers dit leven heeft een einde voor iedereen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8