Bekijk volle/desktop versie : Wilders daagt duitse regering voor rechter?



17-01-2008, 22:09

Citaat:
do 17 jan 2008, 20:08
Bom in Blerick blijkt raket
VENLO - Het explosief dat donderdagmiddag in Blerick gevonden is, blijkt een Duitse raket uit de Tweede Wereldoorlog. De ontsteking zit nog in de raket, die daardoor spontaan kan ontploffen. Op het moment is de raket stabiel, zo laat de politie weten.
Het explosief ligt op zeven meter diepte op een bouwterrein aan de Pepijnstraat in Blerick. De directe omgeving is ontruimd. Ongeveer 150 mensen moesten hun huis verlaten en worden voorlopig opgevangen in Centrum De Staaij in Venlo. Naar verwachting kunnen alle mensen donderdagavond nog terug naar hun woning.

In overleg met het Explosieven Opruimingscommando (EOC) wordt bekeken hoe de raket onschadelijk gemaakt kan worden.
Bron: telegraaf/nos nieuws


Gaat wilders nu de duitse regering voor de rechter slepen omdat zij een raket hebben achtergelaten in zijn geboorteplaats?

17-01-2008, 22:11


Wilders is weer eens vergeten zijn medicijnen te slikken..gossie.

17-01-2008, 22:22

Citaat door Mathijs:
Gaat wilders nu de duitse regering voor de rechter slepen omdat zij een raket hebben achtergelaten in zijn geboorteplaats?


Heb je ook een bronnetje ?

Waarom Wilders hier bijgehaald wordt snap ik even niet.

17-01-2008, 22:24

Citaat door big2:
De herstelbetalingen zijn allang betaald, dus hun 'schuld' is verevend.



HERSTELBETALINGEN????

er zijn nog streeds nazi's en ze worden ook steeds talrijker en nu hebben ze ook nog werkende rakketen laten liggen.

EEN GEVAAR VOOR DE SAMENLEVING DIT SOORT SCHROOT!!!!!!!!!!!!!!!

17-01-2008, 22:29



Citaat door Sproet:
Heb je ook een bronnetje ?

Waarom Wilders hier bijgehaald wordt snap ik even niet.



ja, dat vroeg ik mezelf ook net af

17-01-2008, 22:56

Citaat door 073_nadia:
ja, dat vroeg ik mezelf ook net af



Hoe zou jij het vinden als je er achterkomt dat er op scherp staande rakketen in je geboorteplaats verstopt liggen.

Dat heeft het met wilders te maken, venlo is zijn geboorteplaats en die duitsers hebben hem in gevaar gebracht met hun raket.

Echt KNETTERGEK en ongellofelijk LAF die duitsers, Terroristisch TUIG.

17-01-2008, 23:01

Citaat door Mathijs:
Hoe zou jij het vinden als je er achterkomt dat er op scherp staande rakketen in je geboorteplaats verstopt liggen.

Dat heeft het met wilders te maken, venlo is zijn geboorteplaats en die duitsers hebben hem in gevaar gebracht met hun raket.

Echt KNETTERGEK en ongellofelijk LAF die duitsers, Terroristisch TUIG.



haha dat bedoelde ik niet
in dat artikel staat niks over Wilders, vandaar.
het komt door de titel

17-01-2008, 23:34
Denk niet dat Wilders hier moeite mee heeft, een ander verhaal natuurlijk als de Duitsers moslims waren... Dan zou er weer iets in de krant staan als 'Wilders woedend over Duitse raket'.

Altijd boos die man, best zielig...

17-01-2008, 23:50

Citaat door King_eWeG:
Denk niet dat Wilders hier moeite mee heeft, een ander verhaal natuurlijk als de Duitsers moslims waren... Dan zou er weer iets in de krant staan als 'Wilders woedend over Duitse raket'.

Altijd boos die man, best zielig...

Ik begrijp de logica van je verhaal ff niet . Volgens mij is wilders juist preventief bezig tegen het imperialistisch gedrein van moslims.

Nu jij weer.

18-01-2008, 00:02
altijd die wilders, altijd schreeuwen, altijd huilen...


18-01-2008, 00:09

Citaat door JohnnyMambutu:
Het doet zo'n pijn. Ik kan niet meer. Echt ik kan niet meer. Ik ben op. Ik kan echt niet meer.



ga naar bed, rust ff lekker uit en morgen ff een afspraak maken met de huisarts.