Nou dat moet op zich toch niet zo een groot probleem zijn.
De vrouwen zijn tegenwoordig geemanicipeerd, de vrouwen zijn tegenwoordig dus gelijk aan de man. Dat was vroeger heel anders, vroeger was het zo dat de man werkte buitenshuis in de industrie/visserij/landbouw en dat de vrouw het huishouden regelde zij zorgde dus dat het huis schoon bleef en altijd netjes is. Zij zorgde natuurlijk ook voor de kinderen. De man was vaak hard aan het werk en miste dus veel van de opvoeding van zijn kinderen. Tegenwoordig is dit heel anders vaak is het zo dat allebei de ouders werken. En je ziet nu ook steeds meer dat de mannen het huishouden regelen, wat vroeger natuurlijk onvoorstelbaar zou zijn. Tegenwoordig kotm he took steeds vaker voor dat gezinnen een huishoudster/schoonmaakster in dienst nemen, omdat de man en vrouw daar met hun druk leventje vaak geen tijd voor hebben.
Dit geldt natuurlijk voornamelijk voor de westerse mensen, maar bij marokkanen (afrikanen) begin je ook steeds meer te merken dat er verandering in komt wat natuurlijk erg positief is voor de positie van de vrouw.
Ik wee tniet of je er wat aan hebt maar ik hoor het wel van je
ps: Mij zou je ook een grote dienst bewijzen door me te helpen met een voorbeel dvan een sollicitatiebrief