Bekijk volle/desktop versie : Haha, die turken toch..



Pagina's : [1] 2 3 4

17-01-2008, 18:46
klikken maar


17-01-2008, 18:50


Ik een hekel aan mocro's? Nee.

Ik haat mocro's van M.nl die hier denken dat ze 2pac zijn.

whahaahah heb tot blz 2 gelezen moest lachen om deze reactie 2 pac wwhahaha...Maar die gast valt denk ik op Marokkaanse meiden

17-01-2008, 18:52

Citaat door teteuania_17:
Ik een hekel aan mocro's? Nee.

Ik haat mocro's van M.nl die hier denken dat ze 2pac zijn.

whahaahah heb tot blz 2 gelezen moest lachen om deze reactie 2 pac wwhahaha...Maar die gast valt denk ik op Marokkaanse meiden

Ja denk het ook.. In het begin zijn ze nog positief maar erna niet meer.

17-01-2008, 18:53

Citaat door teteuania_17:
Ik een hekel aan mocro's? Nee.

Ik haat mocro's van M.nl die hier denken dat ze 2pac zijn.

whahaahah heb tot blz 2 gelezen moest lachen om deze reactie 2 pac wwhahaha...Maar die gast valt denk ik op Marokkaanse meiden


Dat viel mij ook gelijk op. Kijk die Turkse chicks gelijk in de aanval. Ze denken Marokkaanse meisjes zijn een bedreiging voor hun Turkse mannen Allah ie diek.

Turkse wijfen schreeuwen daar ; dat Marokkaanse meiden luchtruchtig zijn. Turkse wijfen zijn pas erg! Nerrie voor in Zaandam

17-01-2008, 18:58



Citaat door kiek:
klikken maar



FUCKENUT IK MOET ZE ALLEMAAL GEWOON EEN FLINKE STOOT GEVEN!!

17-01-2008, 19:00

Citaat door Ladypommes:
Dat viel mij ook gelijk op. Kijk die Turkse chicks gelijk in de aanval. Ze denken Marokkaanse meisjes zijn een bedreiging voor hun Turkse mannen Allah ie diek.

Turkse wijfen schreeuwen daar ; dat Marokkaanse meiden luchtruchtig zijn. Turkse wijfen zijn pas erg! Nerrie voor in Zaandam

Precies..


:'' Ik heb het over de beharing een geit lijkt op een turkse omdat turkse vrouwen veel behaard zijn, je begrijp het niet he jongen. Een big heeft geen haar dus dan maar liever een big. En koop voor de zekerheid een scheerappaarat, als je trouwt zal geen pretje zijn op je huwlijksnacht met dat geprik als een cactus veel sterkte toegewenst.''

17-01-2008, 19:00
Maar sommige turkse meisjes zijn echt wel lief hoor..maar op die forum

17-01-2008, 19:02
Tjonge Kijk wat deze hier schrijft!


Citaat:
tanger_boy
50%Riffie50arab

tanger_boy is offline
Geslacht: Man Man
Lid sinds: 14-05-2007
Locatie: nadorrrrrrrr& tangerrrrrrrr aa mattieeeeeeeee
Reacties: 99
tanger_boy komt net kijken

wejoo mense hier geilen op marokkaanse damess ewaa ja normaall( a) mr ja verschil tussen turkse en marokkaanse damess is....................

marokkaanse hebben meestal lekkerder figuur vol enzo: $ en hebben mooi krullend haar goed gekleed allesss zijn meestal getintt mooie donkere grote ogen
maar iedereen kan ze krijgen van niggers tot aan chinese

en turkse damess zijn platter hebben meeer stijl haar enzoo kunnen ook heel mooi zijn en zijn minder sletterigg dan de marokkaanse ze hebben tenminste nog eer en je ziet turkse niet snel met een neger op straat in tegen stelling tot de marokkaanse

maar dan zegt de marokkaanse wijf van jaa dat komt omdat WIJ gewildd zijn iedereen wilt ons dan zeg ik
als je goedkoop en makkelijk betn dan wilt iedereen je D

17-01-2008, 19:04

Citaat door Aliha:
Tjonge Kijk wat deze hier schrijft!

Hij moet geklapt worden, niet iedereen is zo.

17-01-2008, 19:05

Citaat door kiek:
Hij moet geklapt worden, niet iedereen is zo.

Kom laten we die turken aanvallen!!

17-01-2008, 19:06

Citaat door Aliha:

Kom laten we die turken aanvallen!!



Marokkaanse meiden mogen zijn wat ze willen... maar sommige turken daar praten wel te erg niet netjes over ook nette dames!!

17-01-2008, 19:07

Citaat door Aliha:


Marokkaanse meiden mogen zijn wat ze willen... maar sommige turken daar praten wel te erg niet netjes over ook nette dames!!

aanvallen!

17-01-2008, 19:11


maar meiden wat vinden jullie nou van de turkse mannen????
geef je mening erover ben benieuwd

17-01-2008, 19:12

Citaat door marocguy25:
maar meiden wat vinden jullie nou van de turkse mannen????
geef je mening erover ben benieuwd

Hmm.. ik ken eentje en die is erg lief..maar nee niks voor mij. Ik blijf altijd de Marokkaanse man kiezen. Soort bij soort.

17-01-2008, 19:22
wahaha die turkse meiden geven nog toe dat ze zich onzeker beginnen te voelen haha.. mjaa ik ken wel paar HEEEEL mooie turken

Pagina's : [1] 2 3 4