Bekijk volle/desktop versie : Hoe gaan jullie met je schoonouders om?



17-01-2008, 16:46
Hoe groeten jullie elkaar toen jullie elkaar voor het eerst zagen..

en nu?

17-01-2008, 16:58


Als ik kijk naar mijn schoonzus die Kust mijn vader zijn hand,En mijn moeder met de welbekende Groet van ons.

17-01-2008, 17:45
Oke.. maar je schoonvader de hand kussen? ik zie het niet echt voor me maar als me schoonvader dat liever wil dat zou ik het wel doen uit respect

17-01-2008, 17:50

Citaat door Oem__Yassine:
Oke.. maar je schoonvader de hand kussen? ik zie het niet echt voor me maar als me schoonvader dat liever wil dat zou ik het wel doen uit respect



Ik weet niet waar jij vandaan komt,maar Bij ons(marokaanse cultuur) is het de normaalste zaak: ) Vanuit respect inderdaad.

17-01-2008, 17:53


ik ben geen marokkaan en het is niet normaal om je schoonvader ze hand te kussen en zowel dan is het een traditie.

17-01-2008, 18:03

Citaat door Oem__Yassine:
ik ben geen marokkaan en het is niet normaal om je schoonvader ze hand te kussen en zowel dan is het een traditie.



Oh vandaar. Waarom is het niet normaal?

17-01-2008, 18:04

Citaat door oemaya:
Oh vandaar. Waarom is het niet normaal?




Ja ik weet het niet dat lijkt mijn, stel een zuster die niqaab draagt zie ik niet haar schoonpa een handkus geven maar allahoe a3lem, heb jij mischien een daliel hierover? ben best wel benieuwd..

07-02-2008, 02:47
Tips?!

07-02-2008, 07:41
Ik ga zeer goed om met mijn schoonouders Alhamdoeillaah, de eerste keer dat ik mijn schoonouders begroet wilde mijn moeder dat ik mijn schoonvader ze hand kuste ik zelf wilde dat niet en mijn schoonpa is daar ook niet van gedient Alhamdoeillaah.

Ik geef mijn schoonmoeder een kus en me schoonpa een hand.

Kus op de hand is een Marokkaanse cultuur en jah mijn cultuur heb ik verworpen alleen het eten kleding is leuk daar blijft het bij.

Wassalaam

Wassalaam

07-02-2008, 07:42

Citaat door Oem__Yassine:
Ja ik weet het niet dat lijkt mijn, stel een zuster die niqaab draagt zie ik niet haar schoonpa een handkus geven maar allahoe a3lem, heb jij mischien een daliel hierover? ben best wel benieuwd..

Niqaab is niet nodig bij je schoonvader, en dus hup de niqaab lekker af doen.

Wassalaam

07-02-2008, 09:48

Citaat door yasmina2306:
Ik ga zeer goed om met mijn schoonouders Alhamdoeillaah, de eerste keer dat ik mijn schoonouders begroet wilde mijn moeder dat ik mijn schoonvader ze hand kuste ik zelf wilde dat niet en mijn schoonpa is daar ook niet van gedient Alhamdoeillaah.

Ik geef mijn schoonmoeder een kus en me schoonpa een hand.

Kus op de hand is een Marokkaanse cultuur en jah mijn cultuur heb ik verworpen alleen het eten kleding is leuk daar blijft het bij.

Wassalaam

Wassalaam



Zo kan het ook Inderdaad.

07-02-2008, 10:42
Gwn net zoals met mijn eigen ouders, soft and gentle.