Bekijk volle/desktop versie : Ehsan Jami opnieuw ernstig bedreigd



Pagina's : [1] 2 3

17-01-2008, 14:58
Ehsan Jami opnieuw ernstig bedreigd
Uitgegeven: 16 januari 2008 09:43
Laatst gewijzigd: 16 januari 2008 09:53

AMSTERDAM - Ehsan Jami is zondag opnieuw ernstig bedreigd. De oprichter van het comité voor ex-moslims werd in een Haagse tram belaagd door een groep allochtone jongeren.

"Mijn beveiliger kon voorkomen dat ze gingen slaan", aldus Jami woensdag in De Telegraaf.

"Ze schreeuwden dat ik een kankerjood was en dat het maar een kwestie van tijd was of Allah zou ervoor zorgen dat ik in mijn graf lag", zo zegt Jami in de krant. Het 22-jarige raadslid uit Voorburg zegt aangifte te hebben gedaan van het incident.

Volgens Jami hing er een "ontzettend dreigende sfeer" in de tram. "Na die mishandeling van vorig jaar ben ik nog niet eerder zó bang geweest."

Mishandeling

Jami wordt sinds augustus vorig jaar zwaar beveiligd sinds hij in zijn woonplaats mishandeld werd door een groep van drie jongens.

Film

Momenteel werkt de Iraniër aan een film die naar eigen zeggen evenveel ophef zal veroorzaken als de Deense cartoonrellen. Volgende maand zal Jami zijn film presenteren.

http://www.nu.nl/news/1393539/14/Ehsan_Jami_opnieuw_ernstig_bedreigd.html

17-01-2008, 15:02


topic bestaat al.....

maar kan niet genoeg onder de aandacht worden gebracht.

17-01-2008, 16:12
Goed voor hem. Nu weet hij hoe moslims hier in dorpen worden behandeld...

17-01-2008, 16:31
vieze hond die ehsan jamie, als de ballen heeft moet die ook de gevolgen onder ogen zien.

Hier is niks aan vrijheids van meningsuiting, gewoon discriminatie tegen over alle moslims hier in NL.

Als het zo ver komt zie je hem weer schuilen, in een geheime lokatie.

Inshallah, als hij dood gaat zal hij gaan branden die vieze hond

17-01-2008, 16:33



Citaat:
Ze schreeuwden dat ik een kankerjood was en dat het maar een kwestie van tijd was of Allah zou ervoor zorgen dat ik in mijn graf lag", zo zegt Jami in de krant
Dus hij is bedreigd met Allah. Daar gelooft ie toch niet in. Niks aan het handje dus.

17-01-2008, 16:38

Citaat door kamikas:
vieze hond die ehsan jamie, als de ballen heeft moet die ook de gevolgen onder ogen zien.

Hier is niks aan vrijheids van meningsuiting, gewoon discriminatie tegen over alle moslims hier in NL.

Als het zo ver komt zie je hem weer schuilen, in een geheime lokatie.

Inshallah, als hij dood gaat zal hij gaan branden die vieze hond





Ik zou toch echt langzamerhand beginnen te geloven in een burgeroorlog in de nabije toekomst!


Dit soort teksten geeft aan dat jij in ieder geval niet thuishoort in een democratie en rechtstaat .Ik hoop werkelijk dat jouw toekomst en degene die ook zo denken hun toekomst elswhere gaan zoeken , voordat de vlam in de pan slaat.....

17-01-2008, 16:40

Citaat door lemster:
Dus hij is bedreigd met Allah. Daar gelooft ie toch niet in. Niks aan het handje dus.

Allah's volgelingen zijn nooit te beroerd Hem een handje te helpen.

17-01-2008, 16:41

Citaat door kamikas:
vieze hond die ehsan jamie, als de ballen heeft moet die ook de gevolgen onder ogen zien.

Hier is niks aan vrijheids van meningsuiting, gewoon discriminatie tegen over alle moslims hier in NL.

Als het zo ver komt zie je hem weer schuilen, in een geheime lokatie.

Inshallah, als hij dood gaat zal hij gaan branden die vieze hond


allah schaamt zich voor jou, later slechts 1 aftandse geit in de hemel, als je mazzel hebt..een lesbische geit natuurlijk.

17-01-2008, 16:45

Citaat door haatsmurf1:
hihihi, met zijn prive beveiliger de tram nemen...


jami: hey sjonnie, 2 strippen naar voorburg graag....


hihihi, koop een auto rund !


17-01-2008, 16:49

Citaat door Hoessein28:
Ik zou toch echt langzamerhand beginnen te geloven in een burgeroorlog in de nabije toekomst!


Dit soort teksten geeft aan dat jij in ieder geval niet thuishoort in een democratie en rechtstaat .Ik hoop werkelijk dat jouw toekomst en degene die ook zo denken hun toekomst elswhere gaan zoeken , voordat de vlam in de pan slaat.....


Mensen als jij moeten leren dat het vrije woord in Nederland bestaat, en dat zelfs jij daar niet over kan klagen.

Bevalt het je niet? Toedeloe!

17-01-2008, 16:53

Citaat door melkisgoed:
Mensen als jij moeten leren dat het vrije woord in Nederland bestaat, en dat zelfs jij daar niet over kan klagen.

Bevalt het je niet? Toedeloe!




Wat heeft dood verwensen met het vrije woord te maken ?

Een eigen mening hebben staat vrij , doodverwensingen gaan te ver .




17-01-2008, 16:59

Citaat door melkisgoed:
Goed voor hem. Nu weet hij hoe moslims hier in dorpen worden behandeld...


Welluku dorpen?

17-01-2008, 17:18



Citaat door aplat:
Welluku dorpen?


Elke dorp waar ze nog nooit een moslim hebben gezien maar wel alles schijnen te weten

17-01-2008, 17:19

Citaat door melkisgoed:
Elke dorp waar ze nog nooit een moslim hebben gezien maar wel alles schijnen te weten


In het land van OOIT dus.

17-01-2008, 17:25
Tsja, ik vind het niet normaal dat hij toendertijd in elkaar geslagen is, je moet met je handen van andere mensen afblijven.

Maar echt snugger is het niet om dan in een tram in Den Haag te gaan zitten met alleen maar 1 beveiliger erbij, als je gezicht in heel Den Haag bekend is en je weet dat ongeveer 99,9% van de Marokaanse/Turkse/etc. (hang)jongeren een hekel aan je hebben. Maakt dan niet eens zoveel uit waarom ze nu precies kwaad op je zijn.

Ik bedoel, stel dat ik een groep hangjongeren bij de politie had aangegeven ofzo voor vernieling en ze weten dat ik het was... Dan zou ik ook niet zo snel in een tram stappen terwijl ik weet dat de kans bestaat dat ik hen zou tegenkomen. Je kunt dan op voorhand al weten dat ze je in elkaar rammen, als ze daar de kans toe krijgen. Tuurlijk, het is niet normaal dat die mensen zich niet kunnen inhouden, maar je weet gewoon dat sommigen dat helaas niet kunnen.

Er hangt sowieso af en toe al een niet bepaald prettige sfeer in sommige Haagse trams en dat is terwijl ze je niet kennen en je je verder met niemand bemoeit. Laat staan als van die raddraaiers je bloed wel kunnen drinken...

Beetje de kat op het spek binden dus, wat hij nu doet. Het lijkt me inderdaad verstandiger voor hem om een auto te kopen of een taxi te bellen ofzo...

Pagina's : [1] 2 3