Bekijk volle/desktop versie : Temptation!!



Pagina's : [1] 2

17-01-2008, 14:58
[Waarom moeten wij vrouwen er constant bijlopen als ingepakte dozen, terwijl mannen net zo goed als bijna naked erbij kunnen lopen.
Een van de voornaamste redenen hiervan is omdat mannen zich niet kunnen inhouden en daarom moet een vrouw bedekt zijn & blijven. Wij vrouwen zijn altijd de dupe omdat mannen hun oogjes niet naar de grond gericht kunnen houden. ]

Mannen!

17-01-2008, 15:08


nou nou zeggg, waarom altijd zo negatieff hier??
wat jij zelf hebt ervaren hoef je niet te vergelijken met wat er daadwerkelijk aan de hand is; niet iedere man is hetzelfde!!!!

17-01-2008, 15:14

Citaat door sweetfessie:
nou nou zeggg, waarom altijd zo negatieff hier??
wat jij zelf hebt ervaren hoef je niet te vergelijken met wat er daadwerkelijk aan de hand is; niet iedere man is hetzelfde!!!!

This is me being positive!

De gehele bovenstaande lap tekst is gebaseerd op de werkelijkheid.
Ik beweer ook niet dat alle mannen slecht zijn, dat zou pas bekrompen zijn.

17-01-2008, 15:17
Tjah..

17-01-2008, 15:19



Citaat door _Extravaganza_:
This is me being positive!

De gehele bovenstaande lap tekst is gebaseerd op de werkelijkheid.
Ik beweer ook niet dat alle mannen slecht zijn, dat zou pas bekrompen zijn.

ja ok, maar probeer ook niet te vergeten wat de waarde is van n vrouw, de vrouw moet geprezen woren door haar daden, want de werk die zij verricht kan niet door n man gedaan worden, in de islam moet de vrouw geliefd worden, want zij draagt en verzorgt de volgende generatie, en als je die liefde en schoonheid(innerlijk) van een vrouwe naar buiten haalt, dan maakt het niet meer eens uit of de man slecht is, want rabbi weet beter, je moet eignlijk blij zijn dat je n vrouw bent, de man begaat meer slechte daden dan mannen!

17-01-2008, 15:20
Wat is jouw mening daarover?

17-01-2008, 15:21

Citaat door _Extravaganza_:
Wat is jouw mening daarover?


Bedoel je mij?

17-01-2008, 15:25
Ik ben het wel met je eens..!

Hun ogen moeten er gewoon uitgerukt worden!

17-01-2008, 15:26
ik begrijp je helemaal
het eregste is nog wel in de zomer kan je nog eens niet normaal met een jurkje ofzo lopen walg echt van zulke typetje's

17-01-2008, 15:27
Ik had laatst zo minirokje aan, kreeg ik preek van een onbekende

17-01-2008, 15:30
bewijst weer dat vrouwen sterker zijn dan mannen

17-01-2008, 15:30

Citaat door Blingfreak:
Ik had laatst zo minirokje aan, kreeg ik preek van een onbekende

Ik ook weleens. Maar ik heb er altijd lange trenchcoats over aan.. Dus je ziet alleen maar panty .

17-01-2008, 15:30



Citaat door sweetfessie:



Citaat:
ja ok, maar probeer ook niet te vergeten wat de waarde is van n vrouw,
In mijn ogen zijn man & vrouw gelijk, beide zijn in bezit van uitmuntende schoonheid wat dus betekent dat ze beide geheel ingepakt zouden moeten worden.

Citaat:
de vrouw moet geprezen woren door haar daden, want de werk die zij verricht kan niet door n man gedaan worden, in de islam moet de vrouw geliefd worden,
Vice versa, daden dat een vrouw uitvoert zijn ook niet te vergeleken met de daden van een man. Mannen hebben het ook zwaar, financieel druk bezig zijn & geborgenheid bieden aan vrouw & kinders.

Citaat:
want zij draagt en verzorgt de volgende generatie,
Zonder de man zou er geen tweede generatie zijn.


Citaat:
en als je die liefde en schoonheid(innerlijk) van een vrouwe naar buiten haalt, dan maakt het niet meer eens uit of de man slecht is, want rabbi weet beter, je moet eignlijk blij zijn dat je n vrouw bent, de man begaat meer slechte daden dan mannen!
Mannen komen sneller in verleiding en zijn sneller geneigd om een zonde te plegen, dat allemaal door stupidity. Het is een kunst om je te kunnen inhouden, uiteindelijk zul je beloond worden voor je w8tijd.

17-01-2008, 15:31
De mannen hebben ook kledingvoorschriften.. Het is de vraag of zij er aan kunnen houden, niet alle mannen.. Zoals veel vrouwen.

17-01-2008, 15:33
ik had keer in zomer bikini aan op straat, werd ik aangesproken door iemand en vroeg of ik een baan zocht

Pagina's : [1] 2