Bekijk volle/desktop versie : Geheim overleg over film Wilders



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

16-01-2008, 19:50
Geheim overleg over film Wilders

Het kabinet heeft in het diepste geheim overlegd over de mogelijk felle reacties op de film tegen de islam van Wilders.
(12)


De brief van het kabinet over de film van Wilders

Rellen

Wilders zal de film waarschijnlijk volgende week lanceren. Hij is een fel tegenstander van de Koran, en zal mogelijk voor moslims beledigend met het heilige boek omgaan. Het kabinet is bang dat de film zal leiden tot rellen, vlagverbrandingen en boycots. Alle gemeenten zijn eind vorig jaar al per brief ingelicht over de kwestie, en de politie bereidt zich voor op ongeregeldheden.
Cartoons

In 2005 zorgden Deense cartoons waarin de islam werd beledigd tot grote rellen in moslimlanden. Deense ambassades werden in brand gestoken. Het kabinet zou ook bezig zijn met de voorbereiding van evacuaties van Nederlanders uit islamitische landen.
Bron

16-01-2008, 19:56


ik ga vandaag mijn 1000 ste reactie binnen halen wedden

16-01-2008, 19:57
Media zit gewoon to provoceren ze willen gewoon dat moslims gaan rellen tegen dit film en dat Wilders vervolgens kan zeggen zie je ik zei het toch kijk wat voor agressieve mensen moslims zijn.
Dit lijkt mij het beste wat moslims kunnen doen gewoon een rustige demonstratie houden als we toestemming krijgen zo niet dan houden we geen demonstratie hou de pubers die vernielingen willen stichten thuis en we gaan gewoon relaxd demonstreren. Ga je rellen dan ben jij zelf een groter vijand van de moslims dan Wilders. Geef wilders geen gelijk en blijf kalm.

16-01-2008, 19:59

Citaat door K1K1:
Media zit gewoon to provoceren ze willen gewoon dat moslims gaan rellen tegen dit film en dat Wilders vervolgens kan zeggen zie je ik zei het toch kijk wat voor agressieve mensen moslims zijn.
Dit lijkt mij het beste wat moslims kunnen doen gewoon een rustige demonstratie houden als we toestemming krijgen zo niet dan houden we geen demonstratie hou de pubers die vernielingen willen stichten thuis en we gaan gewoon relaxd demonstreren. Ga je rellen dan ben jij zelf een groter vijand van de moslims dan Wilders. Geef wilders geen gelijk en blijf kalm.



16-01-2008, 20:03


Wat iemand met rare ideeen allemaal teweeg kan brengen.

Er is alleen maar chaos door die man gekomen.

In plaats om bevolkinggroepen naar elkaar toe te brengen, maakt hij de kloof juist groter, hoe kan je op zo iemand stemmen.

16-01-2008, 20:16

Citaat door K1K1:
Media zit gewoon to provoceren ze willen gewoon dat moslims gaan rellen tegen dit film en dat Wilders vervolgens kan zeggen zie je ik zei het toch kijk wat voor agressieve mensen moslims zijn.
Dit lijkt mij het beste wat moslims kunnen doen gewoon een rustige demonstratie houden als we toestemming krijgen zo niet dan houden we geen demonstratie hou de pubers die vernielingen willen stichten thuis en we gaan gewoon relaxd demonstreren. Ga je rellen dan ben jij zelf een groter vijand van de moslims dan Wilders. Geef wilders geen gelijk en blijf kalm.


Daar ligt 'm nou nèt de crux.

Dáár zijn ouders dus niet tot toe in staat, anders hadden ze dat de afgelopen 30 jaar ook al gedaan.

Bovendien heb ik de indruk dat de meeste Moslims die zelf niet zo daadkrachtig zijn, het best vinden als hun "broeders" met grof geweld voor eens en altijd die kafirs eens een lesje leren.

Als JIJ rustig achterover gaat zitten, dan gaat het heus niet overwaaien.

Het wordt eens tijd dat die zogenaamde gematigde meerderheid eens van zich laat horen.

Maar hé. Weet je. Ik geloof helemaal niks van die gematigde meerderheid.
Die bestaat gewoonweg niet. Je hebt nauwelijks gematigde Moslims.

Je hebt Moslims die niet gewelddadig zijn, en je hebt er die het wel zijn. En die niet gewelddadig zijn, zijn het hartstikke eens met hun broeders die het wel zijn.

16-01-2008, 20:17

Citaat door big2:
De dag van de premiere nadert, wat een spanning
Dag des oordeels.

16-01-2008, 20:18
Als er rellen komen, dan is dat mede dankzij de oproep van sommige idioten om tegen deze film te gaan demonstreren. Oproep aan alle moslims: Negeer deze film en ga lekker door met je leven. Anders speel je die imbeciel van Wilders alleen maar in de kaart en dat is nou exact waar hij op uit is.

16-01-2008, 20:18

Citaat door big2:
Als moslims die man gewoon hadden laten praten, zonder zich beledigd te voelen, gewoon een gezond eigenwaarde gevoel hadden gehad was er niets aan de hand geweest


Dat is ook het probleem de moslims doen niks,

het lijkt ze juist niet zoveel te schelen.

16-01-2008, 20:19
ik ga vandaag mijn 1000 ste reactie binnen halen wedden

16-01-2008, 20:19

Citaat door Hoogervorst:
Dag des oordeels.


een verschrikkelijke dag

16-01-2008, 20:20

Citaat door ONGEDULDIG:
ik ga vandaag mijn 1000 ste reactie binnen halen wedden


alvast gefeliciteerd

16-01-2008, 20:24



Citaat door Tat twam asi:
Daar ligt 'm nou nèt de crux.

Dáár zijn ouders dus niet tot toe in staat, anders hadden ze dat de afgelopen 30 jaar ook al gedaan.

Bovendien heb ik de indruk dat de meeste Moslims die zelf niet zo daadkrachtig zijn, het best vinden als hun "broeders" met grof geweld voor eens en altijd die kafirs eens een lesje leren.

Als JIJ rustig achterover gaat zitten, dan gaat het heus niet overwaaien.

Het wordt eens tijd dat die zogenaamde gematigde meerderheid eens van zich laat horen.

Maar hé. Weet je. Ik geloof helemaal niks van die gematigde meerderheid.
Die bestaat gewoonweg niet. Je hebt nauwelijks gematigde Moslims.

Je hebt Moslims die niet gewelddadig zijn, en je hebt er die het wel zijn. En die niet gewelddadig zijn, zijn het hartstikke eens met hun broeders die het wel zijn.

Nietwaar ze worden gewoon niet goed voorgelicht, moslims zijn moslims je hebt geen geweldadige moslims dat ligt aan de persoon zelf. Nederlanders kunnen even of geweldadiger zijn dan moslims, daarvoor heb je de Islam heus niet voor nodig. Het probleem is dat de ouders hun kinderen veelste veel vertrouwen en zoiets niet verwachten totdat ze worden opgepakt. Bovendien was de cartoondemonstratie redelijk rustig er waren jongeren die demonstratie eindigde, maar toen kwamen weer van die rellende jeugd die overlast veroorzaakte en dat was duidelijk een minderheid.

16-01-2008, 20:26

Citaat door big2:
Bedreigen. Veel mensen worden bedreigd door moslims.

Kan hier een hele rij neerzetten. Daarmee is het begonnen.


maar dat is een zinloze manier om je zin te krijgen.
Ik zelf vind dat de overheid de moslim gemeenschap moet wijzen op alternatieven en ze daarbij moet helepn als ze tegen iets zijn.

De mensen die bedriegen zijn meestal mensen die niet echt veel aan de islam doem, maar als er iets slecht over hun geloof zeggen tot geweld over gaan.

Net zoals de luitjes die homo's in elkaar slaan, denk je nou echt dat dat praktiserende moslims zijn die om de hoek van de straat de hele tijd blijven hangen en mensen bedriegen en elkaar slaan.

Dat noem je geen moslim,
maar mensen kennen de definitie van de islam niet en wordt het als een soort uiterlijk kenmerk gezien.

16-01-2008, 20:27

Citaat door ONGEDULDIG:
ik ga vandaag mijn 1000 ste reactie binnen halen wedden


Gefeliciteerd

EN het moet persé vandaag? Ongeduldig ben je inderdaad.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23