Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Bultjes / puistjes op je rug....



16-01-2008, 19:06
Soms heb ik hier last van heel vervelend.
Rode bultjes op je rug / nek.
Zijn er nog meer meiden die dit hebben misschien kunnen we elkaar dan helpen door hier goede tips te plaatsen.


16-01-2008, 19:16


Heb ooit gelezen dat het door zonnen weggaat, maar ik weet niet of dat klopt.

16-01-2008, 19:26
Ik denk het niet omdat ik een tijdje geleden regelmatig onder de zonnebank ging en het niet is verminderd of weggegaan.

Weet wel dat zonnen goed is voor puistjes in je gezicht omdat ze dan uitdrogen je zou denken dat het dan ook helpt voor je rug maar bij mij is dit helaas niet het geval!

Het zijn ook niet echt puistjes maar eerder rode bultjes.

Maar bedankt voor je reactie!

16-01-2008, 19:59

Citaat door Tanger__:
Heb ooit gelezen dat het door zonnen weggaat, maar ik weet niet of dat klopt.



ik heb hier ook last van maar als ik op vakantie ben in marokko heb ik er geen last meer van omdat veel aan het zonnen ben en het water anders is.
zodra ik weer terug ben in nl dan begint het weer . Dat is ook reden waarom ik graag in de zon lig. Bij mij helpt het het echt maar het ligt ook aan de persoon en je huid.

groetjes fahima

16-01-2008, 20:07


Echt hete zon gaat zeker helpen..ik had er ook ooit last van en was een keer verbrand op mijn rug ( was wel pijnlijk) maar nooit meer last van gehad!

16-01-2008, 20:22
Meid, heb je je al laten testen op allergieen?

Als deze puistjes dicht zijn, kan ik je aanraden fruitzuren te gebruiken (eerst een wat lagere concentratie,daarna opvoeren)
Dat helpt heel erg goed.
Moet je vragen aan een dermatoloog.
Maar dit is niet geschikt als er open wondjes aan zitten! Prikt als gek.

Haal je bij de apotheker en ik betaal er iets van tussen 30 a 50 Euro voor. Maar is echt heel goed en zuinig in gebruik.

Laat aub eerst door een arts je huidaandoening benoemen. Zo ben je beter geholpen.

Succes ermee!

16-01-2008, 21:31
Aah! Bedankt voor alle reacties! Hier heb ik echt wat aan!

16-01-2008, 22:04
Je moet je rug regelmatig scrubben!

16-01-2008, 22:29

Citaat door noenoe20:
Echt hete zon gaat zeker helpen..ik had er ook ooit last van en was een keer verbrand op mijn rug ( was wel pijnlijk) maar nooit meer last van gehad!


Jah me 2, zonnebanken helpt niet echt het verminderd wel maar het komt constant weer terug...
Maar zonnen in marokko helpt echt...


17-01-2008, 22:07
je kan bij de dokter terecht en als je littekens hebt kun je die bij het ziekenhuis weg laten lezeren