Bekijk volle/desktop versie : Defour en Hassan bekvechten om Belgische eer



16-01-2008, 17:55
In Oostende wordt woensdagavond de Voetballer van het Jaar in België gekozen. Steven Defour (19, Standard Luik) en Ahmed Hassan (32, Anderlecht) zijn de favorieten. Verbaal doen ze in ieder geval niet voor elkaar onder.

'Hassan is een goede speler, maar gezien zijn kwaliteiten heeft hij het in 2007 niet goed genoeg gedaan', liet Defour optekenen in de Belgische pers. 'De Gouden Schoen is een prijs voor de regelmaat over een heel jaar. Bovendien is in het hedendaagse voetbal het collectief belangrijker dan het individu. Ik zal daarom ontgoocheld zijn als ik niet win. Ik wil altijd winnen.'



De Egyptische spelmaker Hassan (foto) bediende zijn concurrent van repliek door te wijzen op de cijfers. 'Ik vind Defour goed, maar hij is geen uitzonderlijke speler. Hij scoort moeilijk en geeft ook niet veel beslissende voorzetten. Hoeveel had hij er in 2007? Drie goals en vier assists, hebben ze mij gezegd. Ik was goed voor dertien goals en zes assists. Dat is het verschil.'

go hassan

16-01-2008, 18:17


fack hun allebei kapsones mensen boussoufa mocht m van me wel nog een jaartje houden

16-01-2008, 19:36
Hassan verdient em

16-01-2008, 20:06
insha-allah krijgt ie em