Bekijk volle/desktop versie : ben op zoek naar een site met islamitische moderne jurken



20-11-2003, 00:42
heeft iemand mooie links daarvan, dan bedoel ik veeleer jurken uit egeypte en zo. zowel voor binnen als buiten, jurken voornamelijk, geen jassen.

ik zoek de jurken die je vaak de vrouwen op iqra ziet dragen

alvast dank

20-11-2003, 15:48


assalamo alaikom..

ik ben ook op zoek naar een site waar de kleding van enkele dames op iqra staan..maar geloof me ..tot nu toe heb ik niks gevonden..vele sites met islamitische kleding die ik tot nu toe heb gezien vindt ik saai..

dus als iemand wel een site weet met dergelijke kleding zou ik het ook graag willen weten..

wa alaikom assalaam

20-11-2003, 23:35
Ik verkoop ze, abayas bedoelen jullie toch

21-11-2003, 11:59
welke verkoop je dan????????????? laat me zien op msn Insha allah

21-11-2003, 13:18


Jaaaaaaa, ik wil ze ook wel zien. Heb zelf wel vaak geprobeerd naar tacksita's endergelijk te zoeken, maar de resultaten waren vaak magertjes.....

21-11-2003, 13:53

Citaat:
Origineel gepost door abdulrachid
heeft iemand mooie links daarvan, dan bedoel ik veeleer jurken uit egeypte en zo. zowel voor binnen als buiten, jurken voornamelijk, geen jassen.

ik zoek de jurken die je vaak de vrouwen op iqra ziet dragen

alvast dank
asalaam aleikoum wa rahmatoelah wa barakatoehu,

beste broeder, insha'allah dat je hier iets vind.

http://www.muhajabah.com/hjbstor.htm

wa salaam

21-11-2003, 14:49
Voor degene die foto's willen zien moeten me even pm en inshAllah

22-11-2003, 18:59
Salaam Allaikom Wa Rahmatoe Allah Wa Bareketoe

Als je opzoek bent naar jurken dan ben je bij mij op het goede Adres Insch Allah. Mijn man verkoopt jurken wie weet zit er wel wat voor jou der tussen ik weet het niet. De jurken komen uit Syrie ik ben bezig met het maken van foto s er van dus wie ze wil zien moet me even een mailtje sturen voor de mensen die ook eemn Tazweed Quraan willen die zitten bij mij dan ook goed Inscha Allah

Salaam Allaikom

Oem Sayfoudin

22-11-2003, 22:25
Salam oe aleikoem wr wb

Voor de zusters die meer uit het zuiden komen kunnen bij terecht insha Allah.
Een vriendin/zuster van mij verkoopt ze op dit moment ook.
Wie interesse heeft kan het me laten weten via pm insha Allah.

Salam oe aleikoem wr wb

Oum Hafs

23-11-2003, 11:06
Wie foto's heeft, ik ben bereid ze up te loaden en hier te plaatsen voor jullie.

29-11-2003, 23:57
IK WIL ZE OOK HEEL ERG GRAAG ZIEN

MIJN EMAIL IS GGILMOREGIRL_19@HOTMAIL.COM


BEDANKT BEN JULLIE HEEL DANKBAAR

30-11-2003, 12:08
ik zoek geen jilbabs, ben op zoek naar de jurken die je vaak op iqra te zien krijgt, behalve deze ook jurken binnenshuis. maar niet gesimpel, maar mooie model en bijzondere kleuren. een zuster heeft in het ginder een mooie topic geopend met verschillende foto's, alleen deze topic heeft de foto's geblocked. en die jurken wil ik graag. Het is gedenk ik al meer dan een jaar gepasseerd dat ik ze daarginder zag.

djilbaabs en abayas die standaard zijn, deze zoek ik niet.