Bekijk volle/desktop versie : Dames wat vinden jullie van deze kaftan?



Pagina's : [1] 2

16-01-2008, 10:02
ik wil hem na laten maken ik wil graag jullie mening horen
het is voor een henna feest van me oom


16-01-2008, 10:10



16-01-2008, 10:12
de kaftan is schattig

dat meisje schrikt me af msichien kan je der gezicht bewerken

16-01-2008, 10:13
Ik vind het niet zo leuk met die korte mouw. Ik vind de jurk ook niet echt sierlijk vallen. Maar je moet een jurk laten maken op eigen smaak. Dus als je hem leuk vindt, dan moet je dat gewoon doen.

Ik had ene vraagje? Waar kan je die sierlijke gouden sfifa kopen?

16-01-2008, 10:15



Citaat door misshabiba:
Ik vind het niet zo leuk met die korte mouw. Ik vind de jurk ook niet echt sierlijk vallen. Maar je moet een jurk laten maken op eigen smaak. Dus als je hem leuk vindt, dan moet je dat gewoon doen.

Ik had ene vraagje? Waar kan je die sierlijke gouden sfifa kopen?

ga naar vleuten daar staat ene man met allerlei soorten sfifa,s

16-01-2008, 10:16
ja vind hem echt leuk het is voor een bruiloft in marokko is hij wel apart of vinden jullie hem zo standaard deze jurk trek ik alleen op de henna dag de volgende dag trek ik een Takshita zit nog te twijfelen tussen deze 2 kleuren rose of wite

16-01-2008, 10:18
ik vind het een sgattige jurk

16-01-2008, 10:23

Citaat door nadinne21:
de kaftan is schattig

dat meisje schrikt me af msichien kan je der gezicht bewerken



trek je dit niet aan hé
je bent prachtig in die jurk ;-)
vind het heel speciaal dat het met korte mouwen is

16-01-2008, 10:24
zal ik hem zo laten of met mouwen ???
en vinden jullie groen een geschikte kleur of zal ik een andere kleur kiezen ik wil deze over 1 week laten maken

16-01-2008, 10:24
ik vind trouwens ook dat die schoenen er beeldig bij passen

16-01-2008, 10:26

Citaat door timon2000:
trek je dit niet aan hé
je bent prachtig in die jurk ;-)
vind het heel speciaal dat het met korte mouwen is

zij is dat zelf niet

16-01-2008, 10:27

Citaat door lady_Cinderella:
zal ik hem zo laten of met mouwen ???
en vinden jullie groen een geschikte kleur of zal ik een andere kleur kiezen ik wil deze over 1 week laten maken

pardon las ikd at goed wil je die kaftan op jouw henna dag aan doen

16-01-2008, 10:27



Citaat door timon2000:
trek je dit niet aan hé
je bent prachtig in die jurk ;-)
vind het heel speciaal dat het met korte mouwen is
haha meid dat ben ik niet hoor op die foto die jurk is van iemand anders die meid verkopt hem voor 250 vind ik veelste duur ik kan hem laten maken voor 75 euro precies het zelfde dus laat ik hem naaien ja vind het ook een hele aparte jurk maar aan die mouwen zit ik echt aan te twijfelen ik draag namelijk hoofddoek maar op die dag zullen alleen maar vrouwen aanwezig zijn en als ik bijvoorbeeld naar buiten ga doe ik gewoon een sjaal om me heen maar dus je vind het een mooie jurk zal ik de show gaan stelen

16-01-2008, 10:29

Citaat door nadinne21:
pardon las ikd at goed wil je die kaftan op jouw henna dag aan doen

nee gekkerd hoe kom je er bij op mijn henna dag?? nee de henna dag van me oom trek ik deze jurk aan het is voor de zomer maar laat hem nu alvast maken want in de zomer is het echt druk en laat hem niet in marokko maken hij wordt dan gewoon verpest want iedereen wil zijn jurk snel hebben dus doe ik het nu heb nog tijd want moet ook nog een Takshita maken

16-01-2008, 10:30
o dus je gaat hem gewoon naar een hennadag aan doen ikd acht dat je zelf de meid was die dan giong trouwen

maar uh hij is heel leuk om em aan tedoen allen

je geeft aan dat je een hoofdoek draagt als je allem metvrouwen bent is dat toch niet erg

maar alsje naar buiten wilt zou ikd at niet doen want de jurk is daratebloot voor al bedek jij je hoofd

zomaar ff gezegd

Pagina's : [1] 2