Bekijk volle/desktop versie : Als gek gaan schoonmaken



15-01-2008, 18:38
Wie doet dit ook?

Je komt thuis van je werk of school. En je doet je schoenen uit en je jas uit! en gelijk ga je aan de slag, opruimen, vouwen, afwassen, eten, en ga zo maaaaaaaaaaar door! Ik werd er zelfs duizelig van het heen en weer lopen.

Ik begrijp nooit waarom het huis nooit opgeruimd is als ik thuis kom

En oja ik woon nog thuis hoor.

3laa gekkehuis net.pfffffff

15-01-2008, 18:39



Citaat door Onthaasting:
Wie doet dit ook?

Je komt thuis van je werk of school. En je doet je schoenen uit en je jas uit! en gelijk ga je aan de slag, opruimen, vouwen, afwassen, eten, en ga zo maaaaaaaaaaar door! Ik werd er zelfs duizelig van het heen en weer lopen.

Ik begrijp nooit waarom het huis nooit opgeruimd is als ik thuis kom

En oja ik woon nog thuis hoor.

3laa gekkehuis net.pfffffff


Ik heb dat ook!! Het lijkt dan echt alsof IK dan de huisvrouw ben ipv mn moeder...

15-01-2008, 19:48
wees blij bij mij was het andersom....huis was spik en span schoon, en als ik dan eten voor mezelf maakte kreeg ik preken te horen dat er een kruimel op de grond lag, dat ik de spullen ook had moeten afdrogen, en dat ik mijn schoenen in de schoenkast moest doen etc. etc. etc. werd er altijd zooo moe van maar nu snap ik dr wel, want ben nu net zo irritant gewordne tegen mijn man, zelfs tegen mijn zoontje maar die is nog te jong om me te begrijpen (irritant te vinden)

15-01-2008, 19:52
Ja maar dat is heel anders als je nog thuis woont en nog meerdere broertjes/zusjes hebt.

Als ik mijn huis opgeruimd achterlaat tref ik het ook zo aan als ik weer terug kom.

15-01-2008, 20:08



Citaat door Onthaasting:
Wie doet dit ook?

Je komt thuis van je werk of school. En je doet je schoenen uit en je jas uit! en gelijk ga je aan de slag, opruimen, vouwen, afwassen, eten, en ga zo maaaaaaaaaaar door! Ik werd er zelfs duizelig van het heen en weer lopen.

Ik begrijp nooit waarom het huis nooit opgeruimd is als ik thuis kom

En oja ik woon nog thuis hoor.

3laa gekkehuis net.pfffffff



ooo hou op..toen ik nog thuis woonde eerste wat ik moest doen is brood maken

15-01-2008, 20:11

Citaat door tangia25:
ooo hou op..toen ik nog thuis woonde eerste wat ik moest doen is brood maken



15-01-2008, 20:12

Citaat door een_Rotterdamse:



daarna alle bedden opmaken ..laat in de middag ook nog terwijl ze over 3 uurtjes ofzo er weer in lagen

daarna stofzuigen,afwassen en strijken>>>strijken en brood bakken waren altijd mijn taken..om de dag

15-01-2008, 20:52
wiyuuuuuuuuuuuw word al boos als men moeder zegt dat ik de gevouwde kleren naar boven moet dragen


15-01-2008, 20:55

Citaat door tangia25:
daarna alle bedden opmaken ..laat in de middag ook nog terwijl ze over 3 uurtjes ofzo er weer in lagen

daarna stofzuigen,afwassen en strijken>>>strijken en brood bakken waren altijd mijn taken..om de dag


ik geloof dat wij dezelfde opvoeding hebben gekregen

allen ik had ook nog de taak erbij gekregen om voor de jongste te zorgen.

dus voeden(met fles jah )verschonen,in bad en s'nachts ook opstaan.
leek net of ik de moeder was.
maar was wel leuk dat gedeelte.