Bekijk volle/desktop versie : Levensmoe!!!



15-01-2008, 17:22
Hebben jullie soms ook momenten waarin je allesss maar dan ook alless zat bent?

Hoe kom je hier overheen?

Geef me alle nodige Tips pleaseee...en tips als: spring van een flat ofzo hmm Nee, hou maar bij je, heb het namelijk al geprobeerd

Koes Koes.

15-01-2008, 17:26


Hey Meis

Ben dus niet de enige die zich af en toe zo voelt.

Kijk naar mijn nick is niet zomaar gekozen...achter de wolken schijnt de zon..Insha allah ook voor jou.

Kopop!

15-01-2008, 17:27
Pff...goed om te weten dat er OOK andere zijn die zich zo voelen!

Inshallah, Shokran meid!

15-01-2008, 17:29
Bidden en geduld hebben.. Elhmdl zeggen met wat je hebt en denken dat het altijd veel erger had kunnen zijn.. Kijk bv naar mensen uit Afrika die het veel erger hebben dan ons... Inshallah gaat het snel over.. Kus

15-01-2008, 17:33


eigenlijk zou je afstand moeten nemen van datgeen of diegeen die jou dit gevoel geeft. En ik weet dat dat soms het moeilijkste is wat je je kan voorstellen maar het is niet anders. This is life. Als je hier overheen komt dan ben je sowieso een ervaring rijker die je Insha allah sterker maakt.

me hopes so too
so goodluck to you

21-01-2008, 12:48
hey is niet zo dat er personen zijn in me omgeving die dit veroorzaken, maar ik ben alles en iedereen gewoon zat. school stage, elke dag die tijden. mn leven bestaat alleen uit school en stage... het is een soort dagelijks ritueel geworden.. net als 5 x per dag bidden maar dan vroeg de deur uit en kom laat thuis... bed in en de dag kan weer hetzelfde beginnen...


soms denk ik het is klaar, het boeit me niet meer ik ga van school, ga thuis zitten en dan zie ik het wel... maar weet dat ik dit geen dag vol hou...

11-05-2008, 09:56

Citaat door Berber_S_88:
hey is niet zo dat er personen zijn in me omgeving die dit veroorzaken, maar ik ben alles en iedereen gewoon zat. school stage, elke dag die tijden. mn leven bestaat alleen uit school en stage... het is een soort dagelijks ritueel geworden.. net als 5 x per dag bidden maar dan vroeg de deur uit en kom laat thuis... bed in en de dag kan weer hetzelfde beginnen...


soms denk ik het is klaar, het boeit me niet meer ik ga van school, ga thuis zitten en dan zie ik het wel... maar weet dat ik dit geen dag vol hou...

wellah zo denk ik soms ook maar ja that's life gewoon doorzetten


11-05-2008, 09:59
Je moest eens weten, hoe goed jij het hebt met je dagelijkse regelmaat in je leven.

Hamdi Allah oe shoukri!

Als je even niet ziet zitten, zeg dan: N3ell Shitan!
Doe is ff normaal, ga gewoon door met school en stage!

Leven bestaat niet alleen uit GELUKKIG ZIJN!

11-05-2008, 10:11

Citaat door Berber_S_88:
Hebben jullie soms ook momenten waarin je allesss maar dan ook alless zat bent?

Hoe kom je hier overheen?

Geef me alle nodige Tips pleaseee...en tips als: spring van een flat ofzo hmm Nee, hou maar bij je, heb het namelijk al geprobeerd

Koes Koes.


ja ik heb het ook weleens gehad.
een poosje trug had ik een ongeluk gehad en toen dacht ik soms: was ik toen maar doodgegaan