Bekijk volle/desktop versie : Breaking News: Maroufi Naar Twente En El Ahmadi Naar Feijenoord



Pagina's : [1] 2 3

15-01-2008, 15:55

Citaat door Ekenzayyyyyyyyy:
Alles Is Al Rond Geloof Me, El Amhadi Is Neefje van me buurjongen
.

15-01-2008, 15:56


Bron?

15-01-2008, 15:57

Citaat:
(Voetbal Centraal) Feyenoord is druk op zoek naar nieuwe versterkingen. Trainer Bert van Marwijk acht versterking noodzakelijk om zo mee te kunnen blijven doen om het kampioenschap. Feyenoord zou op zoek zijn naar een centrale verdediger en een middenvelder.

Voor de positie van centrale verdediger zijn de Rotterdammers al enige tijd genteresseerd in Andr Ooijer. De ex-PSV'er mag echter niet weg bij zijn club Blackburn Rovers en kampt daarnaast ook nog met een zware blessure. Feyenoord wil toch proberen om Ooijer aan te trekken.

Karim El Ahmadi is ook in beeld bij Feyenoord, zo wist Hugo Borst te vertellen in het programma NOS Studio Voetbal. De speler van FC Twente moet het middenveld nog deze maand komen versterken. Afgelopen zomer was Feyenoord ook al genteresseerd in El Ahmadi. Uiteindelijk ketste een transfer van de Marokkaanse middenvelder af.
BRON

15-01-2008, 15:58
Ja maar niks is nog rond?

15-01-2008, 16:00


nee el ahmadi gaat niet naar feyenoord geloof me

15-01-2008, 16:03

Citaat door Ekenzayyyyyyyyy:
Me buurjongen en samirmocro natuurlijk niet te vergeten Maar serieus zonder dollen el ahmadi ziet feijenoord ook graag zitten en dat is ook zijn eerste keus als ik mijn buurjongen (zijn neefje) moet geloven. En ik geloof hem want hij naar hadj geweest en hij liegt niet


Saff ik geloof je, een grotere bron als ´naar hadj geweest´ bestaat niet

15-01-2008, 16:06

Citaat door Mister_Zakelijk:
nee el ahmadi gaat niet naar feyenoord geloof me



Ik denk niet dat El Ahmadi bij een joodse club wilt spelen .. Dus naar Ajax gaat hij zeker niet!! Die Joden kunnen niet omgaan met Marokkanen kijk bijvoorbeeld naar Boukhari, ernstig hoe die joden hem hebben behandeld..

15-01-2008, 16:06
bron is voetbalzone, maar dit is echt goed nieuws, ideale club voor zijn ontwikkeling, kan zeker rekenen op veel minuten

15-01-2008, 16:09

Citaat door KASTRO:
bron is voetbalzone, maar dit is echt goed nieuws, ideale club voor zijn ontwikkeling, kan zeker rekenen op veel minuten


Ik heb op voetbalzone niks zien staan over el ahmadi en feyenoord hoor...

15-01-2008, 16:09

Citaat door Ekenzayyyyyyyyy:
emenie so mag ik het horen!!!! Als die bolle pad van een jack van gelder het op nos verkondigd dan verwacht ik wel een pmtje van jou he


Pmtje met wat? Haha zo van, eey je had al die tijd gelijk

15-01-2008, 16:10

Citaat door Ekenzayyyyyyyyy:
hey koekebakker hou jij je dr buiten als je niks weet


je gaat mijn koekebakker worde als je je bek nog opentrekt.... Hij gaat jah... maar de kans is heel klein dat ie naar feyenoord gaat en ook naar ajax

15-01-2008, 16:13

Citaat door Mister_Zakelijk:
je gaat mijn koekebakker worde als je je bek nog opentrekt.... Hij gaat jah... maar de kans is heel klein dat ie naar feyenoord gaat en ook naar ajax


Stoer hoor

15-01-2008, 16:14



Citaat door Ekenzayyyyyyyyy:
maroufi zeker bij twente maar el ahmadi bij feijenoord is gwn een zekerheidje dat is wel duidelijk


ja ik had het ook over maaroufi, el ahmadi dat weet ik zo niet

hij is een geboren Tukker, ik denk dat als hij gaat, pas op het einde v/h seizoen vertrekt

15-01-2008, 16:16

Citaat door Ekenzayyyyyyyyy:
temper jij is even je taalgebruik met je "bek" Heb je geen manieren meegekregen van je ouders. Beargumenteer mijn ongelijk op een respectvolle manier aub.



(koekebakker komt niet denigrerend over, is gwn iemand die koekjes bakt voordat je wat gaat zeggen bla bla bla bla)


pak je rust man... als jij niet met koekebakker kwam zou ik der ook niet op ingaan... en manieren heb k gelukkig wel meegekrege...

niet denigrerend?? k dacht je probeerde op een geïntegreerde manier uit te schelde

en argumenten... kom daar zelf eerst mee... el ahmadi gaat waarschijnlijk naar het buitenland als de clubs eruit komen.

15-01-2008, 16:16

Citaat door Ekenzayyyyyyyyy:
el ahmadi gaat naar feijenoord geloof me e broeder deze mensen denken dat ik onzin kakel Ik ga niet zomaar iets vermelden dit is geen gosiptopic


Wrm zou ik niet geloven dat Feyenoord hem wilt? Mooie club, goede speler.. Er was al eerdere interesse voor hem dus wrm niet?

Pagina's : [1] 2 3