Bekijk volle/desktop versie : Fan-mail Hofstad



Pagina's : [1] 2

15-01-2008, 10:26

Citaat door Dlimi:
Fan-mail ismael A, Jermaine W en Mohammed B

Jonge lui, bovenstaande individuen zijn geen verromantioseerde soapsterren.
Ze zitten echt niet te wachten op kleingeestige kinderaandoenlijke leutergepraat.
Als ze alles opnieuw mochten doen hadden ze het anders gedaan.
Ze denken terug aan de tijd van radicalisering. Nu, eenzaam en alleen in een klein celletje.
Eenzaam en alleen vertoeven in de Nederlandsche duisternis.. Hevige sorrres en kwel
Maar de kleine kinderen van Marokko.nl denken aan het schrijven van Fanmail??
Word wakkeer a randdebielen, dit is geen Katja Schuurman achtige soap!!
Denk je nu werkelijk Dat Soumya S zit te wachten op jullie opbeurende verIslamiseerde kleingepraat? Ik ken Soumya persoonlijk en geloof me, als ze het anders mocht doen, had ze het anders gedaan........!
.

15-01-2008, 11:05



Citaat door jantjehoed:
Waarom wachten?

Ps. geld zou geen remming mogen zijn.



Wat gaat jouw aan wat zij doet, of wanneer zij gaat.

Bemoei je met jezelf.

15-01-2008, 11:11

Citaat door Dlimi:
Maar wijsneus. Islam en ik staat voor de persoonlijke geloofsbeleving??

Heb jij meer recht in de Islam dan wij??

Munafieqah, Keffiera, A^l3adoeallah!!!!

Wie denk je wel dat je bent? Ya arrogantie ten top!


Ben je weer bezig...?

15-01-2008, 11:16

Citaat door Dlimi:
Waarmee?

Wat denk jezelf?

Heb je eigenlijk wel door wat je allemaal doet?

15-01-2008, 11:16



Citaat door Dlimi:
Waarmee?



Met je irritante kleuter gedrag

15-01-2008, 11:36
Mujaheeda_18: even reageren op je pmmetje. Je wil geen pms meer ontvangen. Je zal moeten accepteren dat je niks kan bewijzen ivm het ontstaan van het eerste leven, heelal, leven na de dood, ...

15-01-2008, 11:56

Citaat door jantjehoed:
Mujaheeda_18: even reageren op je pmmetje. Je wil geen pms meer ontvangen. Je zal moeten accepteren dat je niks kan bewijzen ivm het ontstaan van het eerste leven, heelal, leven na de dood, ...



Ik wil geen pm van jouw ontvangen nee, en ook geen groene punt om bij mij te slijmen.
Ik vind jou misselijkmakend . Je haat de moslims zeg je, maar geen islam je spreekt jezelf heel erg tegen. En na elk reactie die je plaatst verwijder je hem, bang om achter je ware aard te komen.

15-01-2008, 11:58

Citaat door Mujaheeda_18:
Ik wil geen pm van jouw ontvangen nee, en ook geen groene punt om bij mij te slijmen.
Ik vind jou misselijkmakend . Je haat de moslims zeg je, maar geen islam je spreekt jezelf heel erg tegen. En na elk reactie die je plaatst verwijder je hem, bang om achter je ware aard te komen.


Neem de lijst van abublaas erbij dan kun je er nog een paar negeren.

15-01-2008, 12:01

Citaat door jantjehoed:
Neem de lijst van abublaas erbij dan kun je er nog een paar negeren.



Dat zal ik doen ook, en dat hoef ik niet van jouw te horen.
Je bent vast in de 40 en geen doel voor het leven, en daarom besteed je je tijd hier.

15-01-2008, 12:02

Citaat door Mujaheeda_18:
Dat zal ik doen ook, en dat hoef ik niet van jouw te horen.
Je bent vast in de 40 en geen doel voor het leven, en daarom besteed je je tijd hier.


Heeft je God dat doorgespeeld? Dan kent hij zijn mensen niet.

15-01-2008, 12:05

Citaat door jantjehoed:
Heeft je God dat doorgespeeld? Dan kent hij zijn mensen niet.



Je echte aard komt steeds meer naar boven. Nu nog wachten tot je ze verwijderd.

Ik kan makkelijk aan je ip adres komen so watch it.

15-01-2008, 13:50

Citaat door Dlimi:
IN als mede recht op!!



Ik bespaar je niks al3adouallah. Jij die de Islam meent te kennen.
Keffira, huichelaar ( Munafieqah. )

Jij houd van een andere soort Islam. Ga eens naar de film 'de vliegeraar,' ( the Kite Runner )

Daar zie je het type Islam waar jij voor staat. Kabul en de Talibanregime die er heerst.

Muziek verboden, steniging, kommer en kwel. Ga ga, je zult jezelf er prima thuis voelen. En neem die arrogante zak van een Wilders ook mee. Jullie passen bij elkaar. De gamatigde Westerling en de gematigde Moslim kunnen dan in alle rust en tevredenheid met elkaar leven



Er bestaat geen gematigde islam, er maar een islam tenzij heb je een bewijs vanuit de hadith!


Muziek is trouwens haram in de islam en heeft niks met taliban te maken!!!!

15-01-2008, 13:56


3la zieke mensen...



Dlimi, ben je koraniet?

15-01-2008, 14:01
Alawieten worden niet beschouwd als moslims dus hou op zeg. Je bent bezig met je iegen graf graven.

Vrees Allah en toon berouw voor je uitspraken.

Hoe kan jij als zwakke persoon zusters en broeders uitmaken voor kafir, soubhanaAllah.

Ben je nu ook al een 3aliem.

Toon berouw voordat het te laat is.!!!!!!!!!!!!!

15-01-2008, 15:41

Citaat door Dlimi:
Gematigde Islam bestaat wel degelijk. Kijk maar naar de Aliwitische stroming in Turkije.

De koran en de Hadit zijn in een periode van dichterij ontstaan. En zoals je weet is dichterij onderhevig aan innerlijke interpretatie.
De Islam heeft de vijf zuilen als beginsel. En alles wat daarna werd verkondigd is aan Allah ( swt ) om te oordelen. Dus jij niet mijn allerliefste medemens. Jij niet...... ( met je muziek is Haram. Jij perverse al3adoeAllah!!!Ben je zon schijnfiguur die op pakjes boter de e-nummers bekijkt wela??
Dat is geloven met het menselijke bestaan achterwege laten.En geloof me, Allah ( swt ) heeft ons van vlees en bleod gemaakt, en dus met alle MENSELIJKE onvolmaaktheden van dien

Stay Muslim brother.


Neem je Aliwitische stroming als voorbeeld voor gematigde islam!! Wow, je bent niet alleen dom maar ook onwetend.


Je bent dus een man van begeertes, je hawa is je god en zonder kan je niet leven....je maakt een charmila van je geloof en het smaakt naar nergens.

Pagina's : [1] 2