Bekijk volle/desktop versie : Voor de Damens!



Pagina's : [1] 2

14-01-2008, 22:41
Beste Zusters..

Ik wil graag van jullie weten en of jullie ook een schimmelinfectie hebben gehad of mee gemaakt.. het gaat om onze geslachtsdeel.. je krijgt namelijk een branderige gevoel en of jeuk ... ik wil graag weeten hoe dat zou kunnen komen en of dergelijke meiden die dit ook hebben gekregen graag wil ik jullie hooren!!

Graag sireuse reacties !!

GRoetjes

xx xx

14-01-2008, 22:50

alle vrouwen schijnen het wel ooit te krijgen: door verminderde weerstand, wassen met zeep, gebruiken van synthetisch ondergoed enz.

het komt bij elke vrouw in een andere mate voor, sommige hebben er veel last van anderen maar weinig en gaat vanzelf weer over. het heeft namelijk te maken met een verstoorde zuurbalans in de schede. Het gebruik van bijvoorbeeld een vaginale douche of speciale zeep is dan niet altijd aan te raden omdat deze juist de verkeerde zuren kan doden en de infectie erger maken.

Je kunt er een kuur voor bij de huisarts krijgen en dan is het zo weer over.

Khair insha'allah

14-01-2008, 22:53
Salaam zuster

Choukran voor je reactie .. aangezien ik der nu al een tijdje last van heb heb ik nu al mijn 2 de kuurtje jah ik zou niet weeten hoe et verder moet elke x met een kuur is ook nix vandaar wou ik weeten hoe en of wat het is niet leuk en of een fijn gevoel.

14-01-2008, 23:15

Citaat door xSweet_ladyx:
Salaam zuster

Choukran voor je reactie .. aangezien ik der nu al een tijdje last van heb heb ik nu al mijn 2 de kuurtje jah ik zou niet weeten hoe et verder moet elke x met een kuur is ook nix vandaar wou ik weeten hoe en of wat het is niet leuk en of een fijn gevoel.


Salam ya uxti,

het is inderdaad een vervelend gevoel. Maar hopelijk zullen de medicijnen aanslaan en de balans herstellen. Je moet ook letten op de mogelijke oorzaken ervan en hier voortaan op letten: niet met zeep wassen, alleen met lauw water. Alleen katoenen ondergoed dragen en niet te strak zittende kleding (broeken). Tijdens de menstruatie maandverband gebruiken en dit op tijd vernieuwen.
Het kan ook zijn dat je partner (als je die hebt) de infectie ook heeft en je hiermee opnieuw mee besmet na gemeenschap, gebruik daarom een condoom tijdens de kuur en laat je partner ook een kuur doen (hij moet dan gewoon uitleggen aan de dokter dat jij het hebt en hoeft dus geen onderzoek te doen)

Ik hoop dat het snel over zal gaan insha'allah.
wassalam

14-01-2008, 23:25


Citaat door lastminute:
Salam ya uxti,

het is inderdaad een vervelend gevoel. Maar hopelijk zullen de medicijnen aanslaan en de balans herstellen. Je moet ook letten op de mogelijke oorzaken ervan en hier voortaan op letten: niet met zeep wassen, alleen met lauw water. Alleen katoenen ondergoed dragen en niet te strak zittende kleding (broeken). Tijdens de menstruatie maandverband gebruiken en dit op tijd vernieuwen.
Het kan ook zijn dat je partner (als je die hebt) de infectie ook heeft en je hiermee opnieuw mee besmet na gemeenschap, gebruik daarom een condoom tijdens de kuur en laat je partner ook een kuur doen (hij moet dan gewoon uitleggen aan de dokter dat jij het hebt en hoeft dus geen onderzoek te doen)

Ik hoop dat het snel over zal gaan insha'allah.
wassalam


Salaam oegtie,

Dankje voor je hulp.. ik gebruik nu mijn kuur en het gaat wel over en na een paar maanden komt het wel terug... ik heb laast toen ik het 1ste x kreeg ook een test gedaan soa test en die heb ik niet hmdl ik en mijn man hebben vanaf het begin nooit sex gehad alleen wij samen en we hebben ook test gedaan maar bleek nix te zijn alleen het ligt aan dat balans .. wij vrijen niet aangezien ik wil tot het over is tot mijn kuur afgeloopen is. dat is geen punt voor hem maar jah het is wel lastig elke x als het terug komt dat ik weer een kuur moet nemen en of urine laat teste ect.

Inschallah schat barakallah fiek

15-01-2008, 01:02

Citaat door xSweet_ladyx:
Salaam oegtie,

Dankje voor je hulp.. ik gebruik nu mijn kuur en het gaat wel over en na een paar maanden komt het wel terug... ik heb laast toen ik het 1ste x kreeg ook een test gedaan soa test en die heb ik niet hmdl ik en mijn man hebben vanaf het begin nooit sex gehad alleen wij samen en we hebben ook test gedaan maar bleek nix te zijn alleen het ligt aan dat balans .. wij vrijen niet aangezien ik wil tot het over is tot mijn kuur afgeloopen is. dat is geen punt voor hem maar jah het is wel lastig elke x als het terug komt dat ik weer een kuur moet nemen en of urine laat teste ect.

Inschallah schat barakallah fiek


je hebt gewoon een vies smerige vagina!
gewoon goed onderhouden is er nix aan de hand engwijf

15-01-2008, 01:14

Citaat door killme:
je hebt gewoon een vies smerige vagina!
gewoon goed onderhouden is er nix aan de hand engwijf



alsof jij niet eng bent het kan net zo goed je vrouw of je vriendin overkomen eng mens en deze topic is voor de damens aangezien jij geen dame bent ben je hier niet welkom!!

15-01-2008, 01:17

Citaat door xSweet_ladyx:
alsof jij niet eng bent het kan net zo goed je vrouw of je vriendin overkomen eng mens en deze topic is voor de damens aangezien jij geen dame bent ben je hier niet welkom!!:ego:


helaas voor jou doe ik niet aan wijven en al helemaal geen marokkane want die zijn schijnheilig! ik ben homo en kom overal tussen behalve tussen jouw benen!!
bevalt het je niet? nou kom me maar weghalen biatch

15-01-2008, 01:23

Citaat door killme:
helaas voor jou doe ik niet aan wijven en al helemaal geen marokkane want die zijn schijnheilig! ik ben homo en kom overal tussen behalve tussen jouw benen!!
bevalt het je niet? nou kom me maar weghalen biatch


Barakallah fiek ... Moge allah jouw op de goede weg leiden Inschallah

Ma3a salama

15-01-2008, 01:27

Citaat door xSweet_ladyx:
Barakallah fiek ... Moge allah jouw op de goede weg leiden Inschallah

Ma3a salama


ok weet je? je mag me komen pijpen

15-01-2008, 01:29
Up damens

15-01-2008, 12:37
Datgeen waar je het over hebt heet Candida. Dit wordt veroorzaakt door vermoeidheid (niet goed rusten en/of slapen) etc.

Heb dit ook gehad en na een paar maanden was het weer terug. Heb weer een kuur gehad van de dokter... Had namelijk ook veel pijn tijdens het vrijen... werd niet nat (terwijl ik opgewonden was). Het allerbeste is om lekker te rusten en ff het vrijen met je man uit te stellen... dat is wat ik heb gedaan en nu gaat het top!

Zou het wassen met zeep etc (wat die andere meid net allemaal vertelde) ook ff vermijden...

Na max een week is het wel weer over en dan is alles goed...

Ik heb trouwens een kuur gehad en een zalfje... Miss is het handig om dat zalfje ook bij je huisarts op te vragen. Dat heeft namelijk ook goed geholpen...

Ma3a salama

15-01-2008, 12:43


Citaat door shie_oua7da:
Datgeen waar je het over hebt heet Candida. Dit wordt veroorzaakt door vermoeidheid (niet goed rusten en/of slapen) etc.

Heb dit ook gehad en na een paar maanden was het weer terug. Heb weer een kuur gehad van de dokter... Had namelijk ook veel pijn tijdens het vrijen... werd niet nat (terwijl ik opgewonden was). Het allerbeste is om lekker te rusten en ff het vrijen met je man uit te stellen... dat is wat ik heb gedaan en nu gaat het top!

Zou het wassen met zeep etc (wat die andere meid net allemaal vertelde) ook ff vermijden...

Na max een week is het wel weer over en dan is alles goed...

Ik heb trouwens een kuur gehad en een zalfje... Miss is het handig om dat zalfje ook bij je huisarts op te vragen. Dat heeft namelijk ook goed geholpen...

Ma3a salama


gatverdamme gewoon smerige wijven

15-01-2008, 15:28

Citaat door shie_oua7da:
Datgeen waar je het over hebt heet Candida. Dit wordt veroorzaakt door vermoeidheid (niet goed rusten en/of slapen) etc.

Heb dit ook gehad en na een paar maanden was het weer terug. Heb weer een kuur gehad van de dokter... Had namelijk ook veel pijn tijdens het vrijen... werd niet nat (terwijl ik opgewonden was). Het allerbeste is om lekker te rusten en ff het vrijen met je man uit te stellen... dat is wat ik heb gedaan en nu gaat het top!

Zou het wassen met zeep etc (wat die andere meid net allemaal vertelde) ook ff vermijden...

Na max een week is het wel weer over en dan is alles goed...

Ik heb trouwens een kuur gehad en een zalfje... Miss is het handig om dat zalfje ook bij je huisarts op te vragen. Dat heeft namelijk ook goed geholpen...

Ma3a salama


Choukran meid voor je reactie..

Ik heb namelijk zoals je zij ook het vrijen uitgesteld tot het minder word Inschallah.. ik heb ook een zalf van de huisarts gekregen het helpt namelijk wel!! het is ook bij mij na een paar maanden weer voorgekomen..
ik wou eigelijk weeten of ze er iets aan hebben dat het niet meer voor komt en waarom het voor komt!

Groetjes

16-01-2008, 00:28
killme, vind vagina's smerig...;hij roert liever in stront, van smerig gesproken!!!! ironisch

Pagina's : [1] 2