Bekijk volle/desktop versie : Mensen met eigen kinderdagverblijf!!!



14-01-2008, 21:54
Mensen die een eigen kdv beheren of vrienden/kennissen/familie kennen die een bv (kdv) hebben graag een pm.



Bij voorbaat dank,



A.

14-01-2008, 22:12


Ik heb je pm gehad, ik zal het onthouden voor de toekomst wie weet insja Allah.

15-01-2008, 13:23
Ik wil graag inchalah ook een eigen kinderdagverblijf starten, kan iemand mij vertellen waar ik moet beginnen.

15-01-2008, 15:10

Citaat door bentagadir:
Ik wil graag inchalah ook een eigen kinderdagverblijf starten, kan iemand mij vertellen waar ik moet beginnen.


Ik ben ook al bezig met dit idee. Je moet beginnen met rondsurfen op het internet. Op http://www.kvk.nl staat ook beetje info. En gewoon rondgoogelen helpt ook

15-01-2008, 16:02


Op de site van de KvK staat niet zoveel over kinderdagverblijven. Je kunt wel met ze bellen en om meer info vragen, zij verwijzen je dan eventueel door. Ik heb dat ook eens gedaan voor iemand. Ik kreeg in ieder geval een hele goede website van ze en een korte uitleg over criteria. Dat waren er volgens hem een hele hoop, zoals psychologisch plan, pand wat aan een heleboel eisen moest voldoen waaronder brandveiligheid, vergunnigen etc.

Succes

15-01-2008, 20:16

Citaat door bentagadir:
Ik wil graag inchalah ook een eigen kinderdagverblijf starten, kan iemand mij vertellen waar ik moet beginnen.



Ik heb ook een marokkaanse vriendin die dit ook doet nu al 2 jaar ze staat wel ingeschreven bij een gastouderbureau, want die betalen haar naar het aantal kinderen en natuurlijk de verzekering van de kids, dit is om moeilijkheden te voorkomen. Ze is enorm gegroeid in deze korte tijd ze heeft nu zelf 3 meiden onder haar werken. Je moet wel veel geduld hebben met bijv. mensen die niet op tijd betalen, maar wel hun kind afgeeft. Elke smoes aanhoren etc.

16-01-2008, 13:43

Citaat door maithays:
Ik heb ook een marokkaanse vriendin die dit ook doet nu al 2 jaar ze staat wel ingeschreven bij een gastouderbureau, want die betalen haar naar het aantal kinderen en natuurlijk de verzekering van de kids, dit is om moeilijkheden te voorkomen. Ze is enorm gegroeid in deze korte tijd ze heeft nu zelf 3 meiden onder haar werken. Je moet wel veel geduld hebben met bijv. mensen die niet op tijd betalen, maar wel hun kind afgeeft. Elke smoes aanhoren etc.


Er is een verschil tussen gastouder ebn kinderdagverblijf. Indien je een gastouderbureau wilt beginnen kan het inderdaad zoals hierboven staat aangegeven. Bij een gastouderbureau inschrijven, zij sturen klanten door, een aansprakelijkheidsverzekering van een paar tientjes in de maand en je kunt beginnen. Je ruimte moet wel aan een aantal voorwaarden voldoen ivm de kindvriendelijkheid, maar die eisen vallen reuze mee.

Succes

16-01-2008, 20:21
Shoukran voor de reacties.

Maar even voor alle onduidelijkheden ik wil zelf geen kdv beginnen. Maar wil ze wel benaderen voor datgene wat ik doe. biometrie
Nogmaals ( pm )'tjes zijn welcome.



M3a salaama