Bekijk volle/desktop versie : Hallo mijn naam is Sel en ik...



14-01-2008, 19:57
[Ben een emotionele eter.]

14-01-2008, 20:08


ik ook...
En niet alleen als ik emotioneel ben... nogmaals

14-01-2008, 20:12
meet your sister....ik ben een verveelde eter...als ik me verveel dan moet ik gewoon eten....wie kan me handen vastbinden zodat ik niet alles in me mond stop...???

14-01-2008, 20:19
Is dit een soort van AAA bijeenkomst?

Where can I sign in?

14-01-2008, 20:20


Ik heb net een EMMERTJE suikerspin gekierd, in mijn eentje! Dit is toch té triest. Een halve zak Cracotte zoutjes een halve bak nasi van de S.Hal en een liter ofzo aan AA


Ben depri, en straks ben ik 10 kg zwaarder en dan pleeg ik zelfmoord.

14-01-2008, 20:20

Citaat door nietalleen:
Is dit een soort van AAA bijeenkomst?

Where can I sign in?


Anonymous Over Eater.

U bent lid 4 welkom.

14-01-2008, 20:21

Citaat door Selaila:
Ik heb net een EMMERTJE suikerspin gekierd, in mijn eentje! Dit is toch té triest. Een halve zak Cracotte zoutjes een halve bak nasi van de S.Hal en een liter ofzo aan AA


Ben depri, en straks ben ik 10 kg zwaarder en dan pleeg ik zelfmoord.




gir skoet...al die kilo's die na de bevalling eraf waren komen er nu weer langzamerhand bij....moeksilaaa want ik wil in mn bikini passen in de zomer....heb geen zin dat ik miss Piggy van Marina SMir word..

14-01-2008, 20:23

Citaat door Dreaming_lady:
gir skoet...al die kilo's die na de bevalling eraf waren komen er nu weer langzamerhand bij....moeksilaaa want ik wil in mn bikini passen in de zomer....heb geen zin dat ik miss Piggy van Marina SMir word..



Jij bent tenminste bevallen wat is mijn excuus?

14-01-2008, 20:28

Citaat door Selaila:
Ik heb net een EMMERTJE suikerspin gekierd, in mijn eentje! Dit is toch té triest. Een halve zak Cracotte zoutjes een halve bak nasi van de S.Hal en een liter ofzo aan AA


Ben depri, en straks ben ik 10 kg zwaarder en dan pleeg ik zelfmoord.


Citaat door Selaila:
Anonymous Over Eater.

U bent lid 4 welkom.



Waarom is gij depri? 8-/

Ik heb net een Funghipizza naar binnengewerkt, Chocola, en wat appelflap.
Zonder reden?

Ohnee, heb mijn per. probeer het ze3ma goed te praten.

14-01-2008, 20:29

Citaat door Selaila:



Jij bent tenminste bevallen wat is mijn excuus?



jouw excuus is dat je nog lekker mag genieten voor je straks 4 kinderen hebt die aan je gandora zitten te trekken...

ps ik ken jouw. niet persoonlijk hoor maar ik heb jou op mijn msn...rara wie ben ik...jij kent me niet meer denk ik...

14-01-2008, 20:30

Citaat door nietalleen:
Waarom is gij depri? 8-/

Ik heb net een Funghipizza naar binnengewerkt, Chocola, en wat appelflap.
Zonder reden?

Ohnee, heb mijn per. probeer het ze3ma goed te praten.



I really dunno


Ik heb nog een zak buggles liggen en een bak mascarpone ijs van Hertog en een halve bak Ben & Jerry's. Nu ga ik voorizchtig doen en slechts Hertog eten anders rol ik morgen mijn bed uit.


Mijn per. is ook onderweg. En als dat niet het geval was dan zou ik zeggen dat ik zou moeten ovuleren dan had ik nog een excuus

14-01-2008, 20:32
Ooh Je wil niet weten wat ik allemaal heb gegeten!! Er komt maar geen einde aan..

Ik begin morgen met mn 10.000ste dieet... insha Allah..
Maar we weten allemaal dat het niet zo is..

14-01-2008, 20:32



Citaat door Dreaming_lady:
jouw excuus is dat je nog lekker mag genieten voor je straks 4 kinderen hebt die aan je gandora zitten te trekken...

ps ik ken jouw. niet persoonlijk hoor maar ik heb jou op mijn msn...rara wie ben ik...jij kent me niet meer denk ik...



Als ik zo doorga zal ik nooit aan de man komen, behalve een Mannetjes Olifant


Serieus? PM dan even

14-01-2008, 20:34

Citaat door Selaila:
Als ik zo doorga zal ik nooit aan de man komen, behalve een Mannetjes Olifant


Serieus? PM dan even


ahhahaha

ik pm je..