Bekijk volle/desktop versie : Help Theorie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



14-01-2008, 19:31
selamou alaykoum dames ik moet binnekort op en ik ben al een paar keer opgegaan voor theorie. maar ik zak voor voorrang geven en kruispunten snap er geen bal van wie van jullie kan mij dat precies uitleggen? soekran voor de moeite

hoor gauw van jullie!!

14-01-2008, 19:36


Gebruik je een boek om te leren?

14-01-2008, 19:43
Op een gegeven moment krijg je het wel onder de knie

14-01-2008, 19:44
Theorie??? Ik dacht in het praktijk. Goed die boek leren, simpel als wat. Kwestie van goed leren.

14-01-2008, 19:45


Ik wens je alvast suc6! Incha allah haal je het dit keer wel!

Kruispunten en voorrang is een kwestie van leren. Goed leren dus!

14-01-2008, 19:49
ja ik leer uit een boek maar bv wanneer je voorrang moet verlenen aan voetgangers bv in een woonerf moet je alle voetgangers voor laten gaan. en stel dat de voetganger rechtdoor wil en jij naar links zeg maar dan moet je de voetganger voor laten enz gier inshaallah

14-01-2008, 19:50

Citaat door hallo1981:
Ik wens je alvast suc6! Incha allah haal je het dit keer wel!

Kruispunten en voorrang is een kwestie van leren. Goed leren dus!



amin zuster ja ik hoop het ook inshaallah!

ja zal ik zeker doen

14-01-2008, 19:53
Veel succes en hoop dat je em zult halen..!!!

14-01-2008, 20:01
ik raad je aan om naar de theorietopic in bussinespoint te gaan kijken je zal daar veel hulp krijgen.

14-01-2008, 20:03

Citaat door hallo1981:
ik raad je aan om naar de theorietopic in bussinespoint te gaan kijken je zal daar veel hulp krijgen.


ow soekran ik ga daar even kijken

14-01-2008, 20:22

Citaat door amoslimanour:
selamou alaykoum dames ik moet binnekort op en ik ben al een paar keer opgegaan voor theorie. maar ik zak voor voorrang geven en kruispunten snap er geen bal van wie van jullie kan mij dat precies uitleggen? soekran voor de moeite

hoor gauw van jullie!!


Voorrang en kruispunten... euhmmm er zijn een paar tips die ik je kan meegeven.

Ten eerste moet je heel logisch nadenken en veilig.
Goed de vragen lezen.
En goed letten op het plaatje en borden (voorrangsborden vooral) neem aan dat je alle verkeersborden kent.

En als het om voorrang gaat van een voetganger, dat is dan heel simpel; als je tegen de rug of borst van de voetganger aankijkt dan heeft deze altijd voorrang. En als je tegen zijn zij aankijkt heb jij voorrang.

En binnen de bebouwde kom, heeft rechts altijd voorrang.

Het is gewoon kwestie van logisch nadenken, heel makkelijk...

Allahie3awen.