Bekijk volle/desktop versie : ook een man die nachtdienst draait??



Pagina's : [1] 2 3

14-01-2008, 11:09
Wie heeft ook een man die nachtdienst draait? en hoe doen jullie dat, blijven jullie dan alleen thuis (voor de vrouwen die nog geen kinderen hebben) of zijn jullie dan dagelijks bij schoonmama logeren? Ik heb dat probleem nu dat hij nachtdienst draait.. Alleen wil in mijn eigen huisje blijven lekker effe uitrusten enzo me eigen ding doen enzo.. maar mijn schoonfamilie acepteert het niet..

Wat vinden jullie ervan????

14-01-2008, 11:12


moschkila...heb er geen ervaring mee...maar een getrouwd stel is tog volwassen genoeg om hen zelf te onderhouden (dwz, dat je op jezelf kan letten etc. dus alleen thuis blijven?) `1x oke, maar me leven lang? Hell no, zou gek worden! hecht echt veelte veel waarde aan privacy (ALLEEN ZIJN)

14-01-2008, 11:12

Citaat door Miss_temsemen:
Wie heeft ook een man die nachtdienst draait? en hoe doen jullie dat, blijven jullie dan alleen thuis (voor de vrouwen die nog geen kinderen hebben) of zijn jullie dan dagelijks bij schoonmama logeren? Ik heb dat probleem nu dat hij nachtdienst draait.. Alleen wil in mijn eigen huisje blijven lekker effe uitrusten enzo me eigen ding doen enzo.. maar mijn schoonfamilie acepteert het niet..

Wat vinden jullie ervan????

mijn man draait alvanf april vorig jaar 5 nachtdiensten in de week.
in het begin ging ik bij me ouder slapen.maar toen me dochtertje na de peuterspeelzaal ging kon dat niet meer.slaap nu met me de kinderen thuis.en is ook beter bij je eigen thuis.

14-01-2008, 11:56
Sellem meid,

Mijn man werkt gewoon overdag maar als hij nachtdiensten zou draaien zou ik gewoon in mijn eigen huis blijven. Als je een maal ja zegt dan blijven ze het van je vragen kom op je hebt een eigen huis en een eigen leven.
Blijf lekker thuis en zeg maar dat je eigen bed wil en dat je vaak opstaat snachts om naar het toilet te gaan en dat je het HSCHOEMA vind vooral als je zwagers broers van je man nog thuis wonen.
Succes

14-01-2008, 12:04


Sorry hoor, maar je laat je leven toch niet leiden door je schoonfamilie?? Als JIJ het niet wilt, dan niet! Waar ben je bang voor?? Juist als je nu gaat toegeven, wat is dan de volgende stap? Ik heb nog nooit gehoord dat je schoonfamilie van je kan eisen dat je niet alleen in je EIGEN huis mag blijven slapen. Te gek voor woorden. Wordt wakker meid..

14-01-2008, 12:04

Citaat door Miss_temsemen:
Wie heeft ook een man die nachtdienst draait? en hoe doen jullie dat, blijven jullie dan alleen thuis (voor de vrouwen die nog geen kinderen hebben) of zijn jullie dan dagelijks bij schoonmama logeren? Ik heb dat probleem nu dat hij nachtdienst draait.. Alleen wil in mijn eigen huisje blijven lekker effe uitrusten enzo me eigen ding doen enzo.. maar mijn schoonfamilie acepteert het niet..

Wat vinden jullie ervan????


Dat is echt typische berberse mentaliteit (ben zelf ook berbers) net alsof ze je niet alleen thuis vertrouwen ofzo... heel vreemd hoe ze erover denken.... heb soortgelijke situatie ook meegemaakt. Ik wilde nl van vakantie alleen naar huis komen en dan alleen thuis blijven, maar ze stonden er allemaal op dat ik bij mijn moeder moest blijven logeren etc. heel stupid I know

14-01-2008, 12:08

Citaat door Miss_temsemen:
Wie heeft ook een man die nachtdienst draait? en hoe doen jullie dat, blijven jullie dan alleen thuis (voor de vrouwen die nog geen kinderen hebben) of zijn jullie dan dagelijks bij schoonmama logeren? Ik heb dat probleem nu dat hij nachtdienst draait.. Alleen wil in mijn eigen huisje blijven lekker effe uitrusten enzo me eigen ding doen enzo.. maar mijn schoonfamilie acepteert het niet..

Wat vinden jullie ervan????


Ze vertrouwen je niet alleen thuis..........
Ze denken zodra de kat van huis is dansen de muizen ( jij dus).............maak vlug een kindje........een huilbaby dan mag je gegarandeerd thuisblijven

14-01-2008, 12:22
Tfoe ya schoonouders dat je hebt!


Zehma ze 'eisen' het van je ga ga

14-01-2008, 12:24

Citaat door Miss_temsemen:
Wie heeft ook een man die nachtdienst draait? en hoe doen jullie dat, blijven jullie dan alleen thuis (voor de vrouwen die nog geen kinderen hebben) of zijn jullie dan dagelijks bij schoonmama logeren? Ik heb dat probleem nu dat hij nachtdienst draait.. Alleen wil in mijn eigen huisje blijven lekker effe uitrusten enzo me eigen ding doen enzo.. maar mijn schoonfamilie acepteert het niet..

Wat vinden jullie ervan????


Mn man werkt ook nachten maar ik blijf thuis hoor in het begin zeiden mn schoonfamilie ook dat ze niet wilden dat ik alleen zou blijven maar ik vind het juist heerlijk effe tijd voor mezelf

14-01-2008, 12:32
Jouw man moet zijn navelstreng met zijn moeder (en familie) doorknippen.

14-01-2008, 12:34
wazig, hoezo niet accepteren, zehma dat je snachts het huis uitsluipt en iets uit vreet ofzo???
Kijk dat ze het gezeliger vinden ofzo... ok... maar niet accepteren?? dat zou ik niet accepteren !!!!!

14-01-2008, 12:39
meid jij hebt echt veel problemen met die schoonfamilie van jou

beter zeg je er iets van voordat ze jou het leven zuur maken en gaan bepalen wat je moet doen
bepaal voor jezelf wat je wel en niet wilt

en jou man moet zich gaan gedragen hoor...eerst doet hij dingen voor jou verzwijgen wat is next...


heb ook altijd alleen geslapen me man had ook nachtdienst... vond het geen probleem om de week had me man nachtdienst vond het prima

maar gelukkig is me gestopt met nachtdiensten vond ik veel pretiger...

14-01-2008, 13:02



Citaat door Miss_temsemen:
Wie heeft ook een man die nachtdienst draait? en hoe doen jullie dat, blijven jullie dan alleen thuis (voor de vrouwen die nog geen kinderen hebben) of zijn jullie dan dagelijks bij schoonmama logeren? Ik heb dat probleem nu dat hij nachtdienst draait.. Alleen wil in mijn eigen huisje blijven lekker effe uitrusten enzo me eigen ding doen enzo.. maar mijn schoonfamilie acepteert het niet..

Wat vinden jullie ervan????


Waarom doen Marokkaanse vrouwen steeds moeilijk over hun mannen die met de nacht werken. Aub zeg! het is toch gewoon een nacht als een ander. Dat je zogezegd niet kunt slapen blablabla vind ik bull.

En trouwens wat heeft jou schoonfamilie er in godsnaam mee te maken. Wat hebben zij te accepteren?

Wat haat ik de Marokkaanse mentaliteit zo erg

14-01-2008, 13:03

Citaat door Yassin_e:
Jouw man moet zijn navelstreng met zijn moeder (en familie) doorknippen.



Shit! loopt ie er nog steeds meer rond? Niet smakelijk

14-01-2008, 13:45
Ik begrijp niet waar je schoonfamilie zich mee bemoeit. Als jij thuis wilt blijven dan doe je dat al gaat je man 20 jaar weg en niet een nacht. Ik zelf heb weleens bij mijn ouders geslapen als mijn man nachtdienst draaide. Nog steeds komt mijn broertje af en toe slapen als mijn man moet werken snachts. Dat komt omdat ik een vette schijterd ben. Ik hoor dan opeens allemaal geluiden en schrik me rot van alles. Ik wil nu proberen gewoon alleen te slapen aangezien ik binnenkort een tweede kindje heb inshAllah en geen zin heb om met 2 kinderen te gaan logeren. Ik doe t dus omdat ik bang ben en niet omdat anderen voor mij bepalen wat ik doe. Lef hoor om iemand te verbieden in haar huis te blijven.

Pagina's : [1] 2 3