Bekijk volle/desktop versie : Aan alle moslima's...kom dit zien



Pagina's : [1] 2 3 4

14-01-2008, 11:03
[ bismillah,

Als jullie jezelf zien als moslim's kijk dan dit fimpje aub het is maar 10 minuten van je tijd.

http://nl.youtube.com/watch?v=MyHW0ZL-Zi8

14-01-2008, 11:11


Dit interesseert hun niet, ze houden zich liever bezig met onzin. Iets waar we meerdere malen in de koran voor gewaarschuwd zijn.

14-01-2008, 11:14

Citaat door Simplyislam:
Dit interesseert hun niet, ze houden zich liever bezig met onzin. Iets waar we meerdere malen in de koran voor gewaarschuwd zijn.


Wallaahi, dit doet echt pijn om te zien.

14-01-2008, 11:46
Was geen 10 minuten... 10 minuten en 46 seconden, maar serieus, ik kan er niets op zeggen, zoiets schud je wakker en ik schaam me dat ik er niet altijd aan denk.

14-01-2008, 11:51



Citaat door hannan3:
Was geen 10 minuten... 10 minuten en 46 seconden, maar serieus, ik kan er niets op zeggen, zoiets schud je wakker en ik schaam me dat ik er niet altijd aan denk.


funny : D. Het schud je niet alleen wakker het is ook precies de toestand van de moslima's in deze tijd.

Vrouwen die bedekt zijn maar toch naakt (bedoelende: ze dragen niet de correcte hidjaab)... dat zullen 1 van de vrouwen van de HEL zijn, zoals de profeet heeft gezegd.

14-01-2008, 11:53

Citaat door hannan3:
Was geen 10 minuten... 10 minuten en 46 seconden, maar serieus, ik kan er niets op zeggen, zoiets schud je wakker en ik schaam me dat ik er niet altijd aan denk.


van die 46 seconde extra ga je ook niet dood hoor

14-01-2008, 11:53

Citaat door just_palestin:
funny : D. Het schud je niet alleen wakker het is ook precies de toestand van de moslima's in deze tijd.

Vrouwen die bedekt zijn maar toch naakt (bedoelende: ze dragen niet de correcte hidjaab)... dat zullen 1 van de vrouwen van de HEL zijn, zoals de profeet heeft gezegd.



Toch is het moeilijk in deze tijd, met alle drukke westerse dingen om je heen.
Veel dingen doe ik met de goede intentie, toch verslapt je aandacht soms met een paar dingen, maar dit maakt duidelijk wat belangrijk is.

14-01-2008, 11:54

Citaat door Simplyislam:
van die 46 seconde extra ga je ook niet dood hoor


Humor is halal jongen, sorry hoor. Lees even verder dan een flauwe opmerking.

14-01-2008, 11:58

Citaat door hannan3:
Toch is het moeilijk in deze tijd, met alle drukke westerse dingen om je heen.
Veel dingen doe ik met de goede intentie, toch verslapt je aandacht soms met een paar dingen, maar dit maakt duidelijk wat belangrijk is.


Als alle moslims zo zouden denken dan is het afgelopen met de Ummah van de profeet zuster.

Wij moslim's streven naar het welbehagen van Allah. Wanneer een moslim hoort/leest dat de Allah en Zijn profeet iets hebben geboden of verboden dan zeggen zij Sami'na wa ata'na (wij horen en wij gehoorzamen).

14-01-2008, 12:02

Citaat door just_palestin:
Als alle moslims zo zouden denken dan is het afgelopen met de Ummah van de profeet zuster.

Wij moslim's streven naar het welbehagen van Allah. Wanneer een moslim hoort/leest dat de Allah en Zijn profeet iets hebben geboden of verboden dan zeggen zij Sami'na wa ata'na (wij horen en wij gehoorzamen).


Dat zeg ik, het maakt duidelijk wat belangrijk is.

14-01-2008, 12:08

Citaat door hannan3:
Humor is halal jongen, sorry hoor. Lees even verder dan een flauwe opmerking.


je meent het?

ik vatte het serieus op, kan gebeuren...

14-01-2008, 12:10
hannan3

Maar effe on-topic aub...; )

14-01-2008, 12:12



Citaat door just_palestin:
hannan3

Maar effe on-topic aub...; )



Ok, on topic... Wat wil je van me weten?

14-01-2008, 12:16
Ja niemand reageert verder. Dat zegt eigenlijk al wel veel denk je niet?

14-01-2008, 12:20

Citaat door hannan3:
Ja niemand reageert verder. Dat zegt eigenlijk al wel veel denk je niet?


Daar heb je gelijk in, maar mij gaat het erom dat het wordt bekeken en mensen erbij stil staan voordat het te laat is, reacties zijn niet zo belangrijk zuster.

Allah yahdiena...

Pagina's : [1] 2 3 4