Bekijk volle/desktop versie : Help, Wie Kan Mij Helpen Met.......



Pagina's : [1] 2 3

13-01-2008, 23:27
Selam,

wie o wie kan mij helpen, want ik weet het allemaal niet meer.
ik ga insha allah op 24 mei trouwen, maar mijn probleem is dat ik geen goede, mooie, grote zaal kan vinden in rotterdam. wie kent er een die een fatsoenlijke prijs heeft voor 250 personen.

en zeg aub niet t slag of jansen of doelarie en of hooiberg ben ik al geweest deze waren of niks of te klein of te duur!!

en ik heb ook een negaffa nodig, ik d8 toen meteen aan Jamila Badri want mijn nicht had haar des tijd gedaan en ze was echt super, maar helaas zij kan niet op 24 mei, dus wie kan me een negaffa aanraden die even goed is als negaffa Jamila Baddri.........

en ik heb nog een dj nodig, ik d8 toen aan dj Houda, maar ik denk dat je t wel kan raden, die kan ook 24 mei niet
wie kan mij een goede dj aan raden????? wat vinden jullie van dj Nadia???

alsjeblief mensen ik ben gewoon radeloos !!!!!

ik hoop insha allah dat jullie me wat goeds kunnen adviseren!!

ma3a selema,

13-01-2008, 23:43


ik wet dat slag duur is en jansen klein maar wat is er mis met doelarie?hoeveel hebben ze gevraagd?ik ken eentje maar in gouda als je wilt.en eentje in utrecht heel mooi en groot.ik hoor het wel van jou.allah y3awan meid.kijk deze dan misschien wat voor jou.

14-01-2008, 20:57

Citaat door berkania1:
ik wet dat slag duur is en jansen klein maar wat is er mis met doelarie?hoeveel hebben ze gevraagd?ik ken eentje maar in gouda als je wilt.en eentje in utrecht heel mooi en groot.ik hoor het wel van jou.allah y3awan meid.kijk deze dan misschien wat voor jou.


selam ik ben al naar doelarie gegaan en die vroegen iets van é 5000 nog wat dat is echt te duur en ik heb t liefst in omgeving van rdam, bijv schiedam, vlaardingen.

bedankt voor je reactie

14-01-2008, 20:58
selam bentie,

ken je deze negaffa???
en die moskee in schiedam mag je daar wel muziek draaien en van hoe laat tot hoe laat???

14-01-2008, 21:16



Citaat door lady_marocc:
Selam,

wie o wie kan mij helpen, want ik weet het allemaal niet meer.
ik ga insha allah op 24 mei trouwen, maar mijn probleem is dat ik geen goede, mooie, grote zaal kan vinden in rotterdam. wie kent er een die een fatsoenlijke prijs heeft voor 250 personen.

en zeg aub niet t slag of jansen of doelarie en of hooiberg ben ik al geweest deze waren of niks of te klein of te duur!!

en ik heb ook een negaffa nodig, ik d8 toen meteen aan Jamila Badri want mijn nicht had haar des tijd gedaan en ze was echt super, maar helaas zij kan niet op 24 mei, dus wie kan me een negaffa aanraden die even goed is als negaffa Jamila Baddri.........

en ik heb nog een dj nodig, ik d8 toen aan dj Houda, maar ik denk dat je t wel kan raden, die kan ook 24 mei niet
wie kan mij een goede dj aan raden????? wat vinden jullie van dj Nadia???

alsjeblief mensen ik ben gewoon radeloos !!!!!

ik hoop insha allah dat jullie me wat goeds kunnen adviseren!!

ma3a selema,


Dat klopt idd, dan heb ik Houda Ik kom zelf uit Rotterdam, maar ik ken niet echt een leuke betaalbare zaal. Behalve die jij al hebt opgenoemd........Het is trouwens wel een druk weekend, je moest er echt snel bij zijn.

20-01-2008, 15:23
selam dames,

bedankt voor jullie reactie.
wat vinden jullie van dj leila en van negaffa naima uit dh en hafida uit rdam??? iemand ervaring mee???

20-01-2008, 15:53
Voor Fotograaf Alls Nodig
Oualili Uit Amsterdam

20-01-2008, 21:42
je hebt Delta Hotel in vlaardingen mijn zusje heeft daar 2 jaar geleden een bruiloft gegeven, ze had de grote zaal voor de vrouwen de iets kleinere voor de manen en ze had de keuken de lounge room en een aparte kamer bij de keuken om je spullen neer te zetten en ze kreeg een kamer op de 5e verdieping om zich om te kleden en dit was in die tijd voor € 2700 euro's nu is het iets gestegen maar voor hoeveel weet ik niet maar zeker de moeite waard.

20-01-2008, 22:26

21-01-2008, 14:35

Citaat door maithays:
je hebt Delta Hotel in vlaardingen mijn zusje heeft daar 2 jaar geleden een bruiloft gegeven, ze had de grote zaal voor de vrouwen de iets kleinere voor de manen en ze had de keuken de lounge room en een aparte kamer bij de keuken om je spullen neer te zetten en ze kreeg een kamer op de 5e verdieping om zich om te kleden en dit was in die tijd voor € 2700 euro's nu is het iets gestegen maar voor hoeveel weet ik niet maar zeker de moeite waard.



ja klopt hij is prachtig hij nu €3000 maar ze hebben die keuken weg gehaald is nou een opslag ruimte geworden en de catering heeft gewoon een keuken nodig

21-01-2008, 14:40
heeft er iemand ervaring met dj leila????
en wie heeft de nr van negafa naima uit dh en hafida uit rdam???? en wie heeft hier weer ervaring mee????

21-01-2008, 15:42
Je Trouwt Precies Op Mijn Verjaardag



HEB JE AL EEN HENNA SET IK VERHUUR ER 1 VOOR EEN GOEDE PRIJS

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1764008

21-01-2008, 15:59


ik heb al een catering+ decoratie gevonden
en als t goed is heb ik ook een negafa hosnia uit gouda ze heeft een plek vrij op 24 mei ik moet alleen nog gaan kijken
wat ik nog nodig heb is een vrouwlijke dj en een fotograaf

21-01-2008, 17:35

Citaat door lady_marocc:
ik heb al een catering+ decoratie gevonden
en als t goed is heb ik ook een negafa hosnia uit gouda ze heeft een plek vrij op 24 mei ik moet alleen nog gaan kijken
wat ik nog nodig heb is een dj en een fotograaf


22-01-2008, 18:03
heeft iemand dj leila meegemaakt???

Pagina's : [1] 2 3