Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk **Ideale sportapparaat**



13-01-2008, 15:12
wel apparaat s het meest geschikt om thuislekker te sporten voor na mjn bevalling om af te vallen

14-01-2008, 10:53


sport er niemand na haar bevallng wella?

14-01-2008, 10:56
da een toestel dat op een fiets lijkt maar waar ge oek mee kunt roeien zeg maar... Weet je welke ik bedoel? ze zijn te koop vanaf 150 euro..
Je traint er gwn alles mee.. Maar is wel een mega groot ding dus..
Ons moeder wou er oek één kopen mar ze is van gedachten verandert omdat wij een houte huis hebben en da spul is mega groot...Dus nu gaat ze gwn nar een fitnesscenter jammer!

14-01-2008, 10:59

Citaat door insaf18:
da een toestel dat op een fiets lijkt maar waar ge oek mee kunt roeien zeg maar... Weet je welke ik bedoel? ze zijn te koop vanaf 150 euro..
Je traint er gwn alles mee.. Maar is wel een mega groot ding dus..
Ons moeder wou er oek één kopen mar ze is van gedachten verandert omdat wij een houte huis hebben en da spul is mega groot...Dus nu gaat ze gwn nar een fitnesscenter jammer!


hmmm nee weet niet wat je bedoeld maar zal de bescriijving in de winkel doorgeven dus een fiets is misschien beter om af te vallen spinnen als het ware?

14-01-2008, 11:01



Citaat door Muhtajiba:
hmmm nee weet niet wat je bedoeld maar zal de bescriijving in de winkel doorgeven dus een fiets is misschien beter om af te vallen spinnen als het ware?



neen niet echt gelijk een fiets maar meer zo'n stepding..waar ge op kunt trappen het zijn ni echt pedalen gelijk een fiets..

14-01-2008, 11:03
kheb juist zitten googlen voor u het lijkt op een crosstrainer maar wat ik zag zaten die pedalen ver uitelkaar... Want het was echt groot..Mss is da gwn een ander model ervan..Maar mhm zo iets bedoel ik dus goed ding!
dus typ crosstrainer in google..