Bekijk volle/desktop versie : Ben verliefd maar weet niet wat ik moet doen



19-11-2003, 10:41
Salam zusters, ik ben verliefd op een mooie meid uit Den Bosch. Zij is gewoon een complete droomvrouw. Zij is grappig, lief en een modieus goedgelovige vrouw ! Zelf ben ik een beetje verlegen en ben daarnaast ook bang dat de gevoelens die ik voor haar heb alleen van mijn kant komt. Ze zegt wel als weer een Berber (zij is zelf Tetouania net als moi) op haar afstapt en om haar nummer vraagt, dat ze een vriend heeft. Dat zegt gedeeltelijk wel iets maar we hebben het er nooit over gehad. Ik stuur haar wel gedichten per mail en sms die ze mooi vindt, maar zo kan ik mijn gevoelens voor haar uitdrukken. Gewoon rechtstreeks tegen haar zeggen lukt mij gewoont niet. Als ik haar aan de telefoon heb :gsm: (bijna 6 keer per week, de laatste tijd wat minder), dan wil ik het zeggen maar als ik haar lieve stem hoor smelt ik en durf ik het haar niet vragen. Als ik opgehangen heb dan ben ik blij maar dan ook weer niet omdat ik de zekerheid niet heb! Welke van de zusters kan me helpen of wie kent haar??? :traan2: :traan2: :traan2:

19-11-2003, 11:23


Ik kan jou wel helpen, als je mij haar naam geeft, verteld waar ze op school zit in Den Bosch.... dan stap ik persoonlijk op haar af namens jou.

En anders stuur mij maar een privé mail... (aangezien je verlegen bent)

Oke... liefs Marrakchia!

19-11-2003, 12:03
Nou je lijkt me wel een serieuze jongen, je moet het denk ik gewoon aan haar vertellen, misschien heeft zij wel hetzelfde probleem en vind ze jou ook leuk, je kan het beter proberen anders blijf je met die onzekerheid zitten. Wens je er veel succes mee en inshallah komt het wel goed, het is elmekteb

19-11-2003, 12:05
Salam zuster Marrakchia, ze zit niet meer op school maar werkt. Ik zal je een korte beschrijvingvan haar geven: ong. 1.70 lang, kleed zich netjes, heeft bruinachtig lang krullig haar, heeft zulke mooie ogen , eeuuuuh...... ze heeft bruine ogen. Komt uit Tetouan. Kun je hier mee???

19-11-2003, 12:08


Miss Sanae, bedankt voor je wijze en lieve woorden. Alles is moekteb, klopt maar men moet gaan oogsten en aan Allah SWT vragen om een goede oogst. Maar zuster, ik zal haar vandaag bellen en straight to the point! Of niet?? Nou zuster, soekraan! PS: kom je zelf ook uit Tetouan en of Den Bosch??

19-11-2003, 12:13
Begint haar naam toevallig met een H?!

20-11-2003, 19:22
gewoon schijt hebben en zeggen strax is iemand je voor en dan krijg je echt spijt.

20-11-2003, 19:56

Citaat:
Origineel gepost door mo_ali_tetouan
Salam zusters, ik ben verliefd op een mooie meid uit Den Bosch. Zij is gewoon een complete droomvrouw. Zij is grappig, lief en een modieus goedgelovige vrouw ! Zelf ben ik een beetje verlegen en ben daarnaast ook bang dat de gevoelens die ik voor haar heb alleen van mijn kant komt. Ze zegt wel als weer een Berber (zij is zelf Tetouania net als moi) op haar afstapt en om haar nummer vraagt, dat ze een vriend heeft. Dat zegt gedeeltelijk wel iets maar we hebben het er nooit over gehad. Ik stuur haar wel gedichten per mail en sms die ze mooi vindt, maar zo kan ik mijn gevoelens voor haar uitdrukken. Gewoon rechtstreeks tegen haar zeggen lukt mij gewoont niet. Als ik haar aan de telefoon heb :gsm: (bijna 6 keer per week, de laatste tijd wat minder), dan wil ik het zeggen maar als ik haar lieve stem hoor smelt ik en durf ik het haar niet vragen. Als ik opgehangen heb dan ben ik blij maar dan ook weer niet omdat ik de zekerheid niet heb! Welke van de zusters kan me helpen of wie kent haar??? :traan2: :traan2: :traan2:
Eén ding begrijp ik niet. Dat van die berber. Alsof Arabische jongens nooit een meisje lastigvallen. En als een Arabische jongen om haar nummer zou vragen, zou ze die dan wel geven?

Maar goed, als je het op een halalmanier doet en geen haramrelatie wilt aangaan, wens ik je toch veel succes.

20-11-2003, 20:01
GEWOON DOEN JOH [/GLOW]