Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk hm bestelling retouren????



13-01-2008, 13:07
ik heb weer wat besteld van de hm aan 114 euro en echt alles is me tegen gevallen maar ik heb een maandfactuur en ik wil het hele pakket terug sturen, maar ik weet niet hoe dat moet!!!!

moet ik ze gewoon bellen en vragen om een afspraak te maken zodat ze het pakketje gewoon kunnen ophalen bij mij thuis??? ik begrijp het namelijk niet allemaal. want ik wil gewoon dat ze het pakketje weer thuis ophalen net zoals de wehkamp of kan dat niet???

wie kan me hiermee alsjeblieft mee helpen

13-01-2008, 15:34


Je brengt het gewoon terug naar de postkantoor maar je moet het pakje wel dichtmaken met plakband en de retourbon eropplakken dat achterop het factuur staat. op het postkantoor krijg je een bevestiging dat je het hebt terugstuurt er zijn geen kosten hieraan verbonden..

13-01-2008, 15:47

Citaat door MiSs_YoU_1:
Je brengt het gewoon terug naar de postkantoor maar je moet het pakje wel dichtmaken met plakband en de retourbon eropplakken dat achterop het factuur staat. op het postkantoor krijg je een bevestiging dat je het hebt terugstuurt er zijn geen kosten hieraan verbonden..



jezus weetje hoe groot dat pakketje is

moet het perse in een postkantoor of mag het ook gewoon in zo'n sigarenboertje dat ook pakketjes terugstuurt enso

13-01-2008, 15:51
je kan ook in de winkel terug brengen.

13-01-2008, 15:55


Ja klopt, je kan in de winkel terugbrengen en dan krijg je het geld terug en daarmee moet je dan je factuur betalen, begrijp je?

13-01-2008, 15:57
ja, weet ik maar ik heb liever dat ik hele pakketje gewoon terug stuur want als ik eenmaal dat geld in me handen heb geef ik et weer weg

13-01-2008, 15:58
Volgens mij hebben ze sinds 1 jan geen geld, maar tegoedbonnen. Moet je maar kijken bij FAQ.

wat een ellende, had je niet eerst in de winkel kunne passen of kijken.

ik heb gister ook wat besteld maar dat was sale, paar bh's en hempdje.

13-01-2008, 16:04

Citaat door niksgunner:
ja, weet ik maar ik heb liever dat ik hele pakketje gewoon terug stuur want als ik eenmaal dat geld in me handen heb geef ik et weer weg



die ken ik

13-01-2008, 16:04

Citaat door stanga:
Volgens mij hebben ze sinds 1 jan geen geld, maar tegoedbonnen. Moet je maar kijken bij FAQ.

wat een ellende, had je niet eerst in de winkel kunne passen of kijken.

ik heb gister ook wat besteld maar dat was sale, paar bh's en hempdje.



JAAA... Ik las net al iets over tegoedbonnen jezuss man dat hoef ik niet

kleding van hm valt me altijd tegen, maar toch blijf ik bestellen klaar dit is de laatste keer

13-01-2008, 16:05

Citaat door Hajar51:
die ken ik



ik haat dat zo erg van mijzelf