Bekijk volle/desktop versie : feest voor el Hajz



Pagina's : [1] 2 3

13-01-2008, 12:17
Ik ben net uitgenodigd voor een feestje volgende week zaterdag voor el Hajz. Het is in een zaal. Maar ik weet niet zo goed wat ik mee moet nemen.

Als het thuis is nemen wij vaak suiker mee of een doosje bonbons. Maar deze mevrouw is diabetes patient. Wie heeft er een leuk idee.

13-01-2008, 12:24


Ik zou een bos bloemen meenemen.
Mooi groot boeket...

13-01-2008, 12:29
ik vind een feestje voor alhadj in een zaal een beetje overdreven ,

13-01-2008, 12:29
We zijn met vier man. Mijn moeder en drie getrouwde zussen. Een bos van ons allemaal ?

13-01-2008, 12:31


nee inderdaad misschien geld of is dat ongepast ?

13-01-2008, 12:32

Citaat door zaillaschia:
ik vind een feestje voor alhadj in een zaal een beetje overdreven ,


Deze mevrouw heeft een hele kleine woning en zowiezo als zij iets doet dan doet ze het goed, zullen we maar zeggen
Ben zelf benieuwd wat er voor de rest is, want ze heeft ook weinig famillie dus ben niet verbaasd als er zelfs een catering is.

Ik heb in Marokko wel eens een el Hajz feest meegemaakt, alleen vrouwen en een nagaffa en een anasheed band.

Dus je kunt het zo gek maken als je wil.

Ik vind het altijd zo moeilijk wat je mee moet nemen, want met lege handen komen vind ik ook niets.

13-01-2008, 12:32
ik zou eerder geld doen of een mooie kadrou(hoe heet dat nu in het nederlands) met een mooie dua tekst of koran tekst erin

is het in ofzo om het tegenwoordig in een zaal te houden

13-01-2008, 12:33

Citaat door Sousia87:
We zijn met vier man. Mijn moeder en drie getrouwde zussen. Een bos van ons allemaal ?



En een bord met koekjes

13-01-2008, 12:34

Citaat door Sousia87:
Deze mevrouw heeft een hele kleine woning en zowiezo als zij iets doet dan doet ze het goed, zullen we maar zeggen
Ben zelf benieuwd wat er voor de rest is, want ze heeft ook weinig famillie dus ben niet verbaasd als er zelfs een catering is.

Ik heb in Marokko wel eens een el Hajz feest meegemaakt, alleen vrouwen en een nagaffa en een anasheed band.

Dus je kunt het zo gek maken als je wil.

Ik vind het altijd zo moeilijk wat je mee moet nemen, want met lege handen komen vind ik ook niets.



13-01-2008, 12:38

Citaat door wardaroosje:
ik zou eerder geld doen of een mooie kadrou(hoe heet dat nu in het nederlands) met een mooie dua tekst of koran tekst erin

is het in ofzo om het tegenwoordig in een zaal te houden


Men wil mensen uitnodigen, maar hebben zelf een te kleine woning. Al je famillie en vrienden bij elkaar en ook nog eens comfortabel zitten zonder stijfheid omdat je op de grond moet zitten of de hele tijd schuin zit omdat je te dikke buurvrouw niet een stukje wil opschuiven. Ja dan wordt het tegenwoordig een zaal. Het is niet de eerste waar ik dit bij zie. En ik moet zeggen het is veel beter dan al die troep achteraf bij jouw thuis.

13-01-2008, 12:39

Citaat door Sousia87:
Deze mevrouw heeft een hele kleine woning en zowiezo als zij iets doet dan doet ze het goed, zullen we maar zeggen
Ben zelf benieuwd wat er voor de rest is, want ze heeft ook weinig famillie dus ben niet verbaasd als er zelfs een catering is.

Ik heb in Marokko wel eens een el Hajz feest meegemaakt, alleen vrouwen en een nagaffa en een anasheed band.

Dus je kunt het zo gek maken als je wil.

Ik vind het altijd zo moeilijk wat je mee moet nemen, want met lege handen komen vind ik ook niets.



Neem aan toch niet voor de hadja

het moet niet gekker worden

13-01-2008, 12:39

Citaat door isaad:
En een bord met koekjes


Neeeeeeee, dat zullen we maar niet doen, moet natuurlijk wel een beetje in stijl blijven.

13-01-2008, 12:40



Citaat door wardaroosje:
Neem aan toch niet voor de hadja

het moet niet gekker worden



Ja, inderdaad voor el Haja.

En er was een hdieja. Zo'n wagen met paard en een kliek erbij door de straat en dansen voor de deur.

13-01-2008, 13:01

Citaat door Sousia87:
Ja, inderdaad voor el Haja.

En er was een hdieja. Zo'n wagen met paard en een kliek erbij door de straat en dansen voor de deur.



13-01-2008, 13:13
Ja, dat vond ik ook te ver gaan.

Maar een zaal en een anasheedband vind ik wel weer mooi op zich. Maar waar blijven mijn tips nu om mee te nemen, want ik weet het nog steeds niet,

Pagina's : [1] 2 3