Bekijk volle/desktop versie : Trouwen en in Marokko wonen



Pagina's : [1] 2 3 4

19-11-2003, 00:30
Stel je ontmoet je toekomstige in Marokko hij/zij vraagt je hand maar zegt dat hij/zij niet in Nederland wil komen wonen, maar wil absoluut in Marokko blijven. Het is echt de persoon waarvan jij denkt...dit is de ware.. Dit is mijn mekteb...

Wat zou je doen? Vertrek je naar Marokko (De persoon in kwestie heeft een goed inkomen) en laat je je familie hierachter of gaat het huwlijk niet door?

Sou

19-11-2003, 04:20



Citaat:
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
Stel je ontmoet je toekomstige in Marokko hij/zij vraagt je hand maar zegt dat hij/zij niet in Nederland wil komen wonen, maar wil absoluut in Marokko blijven. Het is echt de persoon waarvan jij denkt...dit is de ware.. Dit is mijn mekteb...

Wat zou je doen? Vertrek je naar Marokko (De persoon in kwestie heeft een goed inkomen) en laat je je familie hierachter of gaat het huwlijk niet door?

Sou
Assalam 3alaikom,

ik zou blijven insha Allah, beter daar zuster.

Wa salam

19-11-2003, 05:09

Citaat:
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
Stel je ontmoet je toekomstige in Marokko hij/zij vraagt je hand maar zegt dat hij/zij niet in Nederland wil komen wonen, maar wil absoluut in Marokko blijven. Het is echt de persoon waarvan jij denkt...dit is de ware.. Dit is mijn mekteb...

Wat zou je doen? Vertrek je naar Marokko (De persoon in kwestie heeft een goed inkomen) en laat je je familie hierachter of gaat het huwlijk niet door?

Sou
Ik zou vertreken

19-11-2003, 10:06
ik weet niet wat ik zou doen!! DILEMMAAAH. ik zou zeggen: sterkte en ik hoop dat je de juiste beslissing neemt...

19-11-2003, 10:33


nu heb ik mijn toekomst in nederland, dus ga ik daar echt niet wonen.
die manneke van mij moet maar hier na toekomen...
en over een paar jaar (insa'Allah) keren we weer terug naar marokko...

als hij echt, echt echt niet naar nl wil gaan, dan ga ik de rest van mijn leven treuren.....

19-11-2003, 11:30
naar Marokko toe

19-11-2003, 11:53
ik zou ook naar marokko gaan,aangezien hij een goed inkomen heeft!!!
daar is het leven beter als hier (tenminste als je geld hebt)

19-11-2003, 12:03
IK ben ook mee eens met MIssAngela,Als hij een goede inkomen heeft blijf ik liever daaar!!!XXX

19-11-2003, 12:12
pffffffffffffff 3le vraag................ik zou het echt niet weten man, maar die kans is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein dat dat ooit zou gebeuren

19-11-2003, 12:36
oh dat zal ideal zijn!

19-11-2003, 12:40
Ik weet het niet. Als ik daar aan het werk zou kunnen en mijn ouders en broers en zus gaan er ook wonen dan misschien wel. Zou er niet mee kunnen leven om door mijn man verzorgd te moeten worden...

Maar aan de andere kant, als je echt van elkaar houdt heb je alles voor elkaar over. Dus ook emigreren. Maar het idee om zover van mijn ouders te moeten zijn... Neeeeeeeeeeeeee...

19-11-2003, 12:41

Citaat:
Origineel gepost door Bitchkiller
Hey jullie willen wel allemaal gaan omdat ze erbij heeft gemeld dat diegene een goed inkomen heeft (als ie niet had zouden jullie wel gaan).
Zie mijn antwoord...

19-11-2003, 12:57



Citaat:
Origineel gepost door miss_angelina
ik zou ook naar marokko gaan,aangezien hij een goed inkomen heeft!!!
daar is het leven beter als hier (tenminste als je geld hebt)
Ben ik volkomen met je eens, ik zou het ook gedaan hebben, en het is ook goed voor je aanstaande kinderen, ze worden toch in een islamitische land opgevoed, hier is het zo moeilijk in deze khafiroen land.

19-11-2003, 13:01
Marokko is ook geen heilig land hoor. Ik vind dat veel ouders en jongeren het uitstekend doen in Nederland! Je moet je kinderen zo goed mogelijk opvoeden. Dat is het belangrijkste. De verloedering valt niet te wijten aan het land maar door een aantal verschillende factoren.

19-11-2003, 13:08

Citaat:
Origineel gepost door chicaxxxxxxxa
Marokko is ook geen heilig land hoor. Ik vind dat veel ouders en jongeren het uitstekend doen in Nederland! Je moet je kinderen zo goed mogelijk opvoeden. Dat is het belangrijkste. De verloedering valt niet te wijten aan het land maar door een aantal verschillende factoren.
Maar toch is het beter om je kinderen in een islamtische land op te voeden, in bepaalde plaatsen in marokko is het ook niet goed, maar toch vind ik het belangrijk om me kinderen in een islamitische land op te voeden. En ik zeg ook niet dat de ouders hier slecht zijn in de opvoeding ofzo, ze doen het zeker goed, maar ze weten nooit wat hun kind buitens huis uitspookt, je kan het niet in de constant in de gaten houden.

Pagina's : [1] 2 3 4