Bekijk volle/desktop versie : salaat istikhar



12-01-2008, 13:14
Salaam,


Wanneer krijg je tekenen?

12-01-2008, 13:28


Istikhara is het toch

Maar een goede droom is misschien een teken....En Allah weet het best

12-01-2008, 13:51
Van de meiden die ik ken die, dat ook hebben gedaan,heb ik gehoord dat het meer een soort van gevoel is en dat je niet echt moet wachten op een teken ofzo...Je voelt het gewoon..Allah oe halem

12-01-2008, 21:39
djazaak oem thnx

12-01-2008, 21:41


Velen denken en wachten op Het Teken Der Bevrijding.

Echter, zal jouw hart en gevoel veranderen (in positieve of negatieve zin) over datgene waarover je het salaat hebt gericht.

12-01-2008, 21:45
Het is een gevoel wat je krijgt.. En je kan ook mensen om je heen vragen wat ze vinden van de situatie waarin je zit.. Allah oe A3lam..

12-01-2008, 21:47

Citaat door Irresistible:
Werkt de salaat echt? Heb het nooit gedaan.


ksta soms versteld om de Wonderen van Hem die hij laat schieden..
Masha'allah..

12-01-2008, 21:48
Naar mijn weten zoals andere mensen het al zeiden krijg je een negatief/positief gevoel over iets.. ook kan die desbetreffende persoon verder van je af komen te staan, of juist dichterbij je komen.. Wa Allahoe Ahlam.

12-01-2008, 21:50

Citaat door Irresistible:
Gebeurt dat meteen na de salaat of duurt het even voor je het gevoel krijgt ofniet? Hoe kunnen anderen je vertellen wat ze van de situatie vinden zeker op liefdesgebied? Dan kennen ze natuurlijk niet alle feiten.


Vergeef mij als het fout is.. maar volgens mij verschilt dit per persoon.. bij de een is het al duidelijk gelijk na de eerste keer.. de ander moet langer wachten.. en sommigen moeten het vaker uitvoeren volgens mij. Wa Allahoe Ahlam.

12-01-2008, 21:54

Citaat door Irresistible:
Gebeurt dat meteen na de salaat of duurt het even voor je het gevoel krijgt ofniet? Hoe kunnen anderen je vertellen wat ze van de situatie vinden zeker op liefdesgebied? Dan kennen ze natuurlijk niet alle feiten.


Allah oe A3lam hoe lang het duurt.. Het is gewoon een gevoel wat je krijgt, van Ja ik ga ervoor of Nee dit is niks voor mij...

Je kan het je vriendinnen vragen, of iemand die er ver van buiten staat om de situatie helder te zien..

12-01-2008, 21:58

Citaat door Irresistible:
Dankjewel.


La chokran. Ik weet niet zeker of het klopt maar zo heb ik het gehoord van iemand die er verstand van heeft. Ik heb het ook een keer gedaan moet ik je vertellen en na een paar dagen kreeg ik een akelig gevoel, dit bleek uiteindelijk terecht te zijn.. Allah is groot.


12-01-2008, 23:24

Citaat door Irresistible:
Ik zal het onthouden


Succes meid, en het beste inshAllah