Bekijk volle/desktop versie : Polygamie



Pagina's : [1] 2 3 4

12-01-2008, 00:08
Hoe denken jullie hierover?

De reden waarom ik erover begin is omdat ik net een reclamespot zag van BIG LOVE. Sommigen van jullie kennen het, sommigen niet, maar je zou het eens moeten kijken (NET 5).

Anyway, hoe denken jullie over Polygamie?

12-01-2008, 00:09


Het Kan. Koffiekan, theekan, Gukan, Serkan, Erkan, Furkan, Tarkan..

12-01-2008, 00:11

Citaat door rose_girl:
Het Kan. Koffiekan, theekan, Gukan, Serkan, Erkan, Furkan, Tarkan..


Het is denk ik tijd voor jou om naar bed te gaan.

Maar waarom vind je het kunnen dan? Zou jij dat willen?

12-01-2008, 00:12
Limonadekan, Burkan, Sarkan, Mohemedikan

12-01-2008, 00:13


Ter info:


Citaat:
Polygamie is een echtelijke verbintenis van één man met verscheidene vrouwen tegelijk of één vrouw met verscheidene mannen tegelijk. Indien er sprake is van meerdere vrouwen bij één man, spreekt men ook wel van polygynie of veelwijverij

12-01-2008, 00:15
Dat is gewoon standart bij de marokkaanse vrouw denk ik!

zo veel mannen kennen tot een stupido van hun haar hand komt vragen!

12-01-2008, 00:17
Wat ik er van vind.

Ik vind het tegenwoordig niet meer kunnen.

12-01-2008, 00:17

Citaat door Inerzaf:
Dat is gewoon standart bij de marokkaanse vrouw denk ik!

zo veel mannen kennen tot een stupido van hun haar hand komt vragen!


Je denkt teveel. Dat is jouw probleem denk ik.

Maar goed, waarom 'denk' je dat dan?

12-01-2008, 00:21

Citaat door SweetCheeks:
Het is denk ik tijd voor jou om naar bed te gaan.

Maar waarom vind je het kunnen dan? Zou jij dat willen?


Ik zou het zelf niet willen, maar als mensen dat wel willen hebben wij dat te respecteren.


Citaat door Spiiegelbeeld:
Limonadekan, Burkan, Sarkan, Mohemedikan


En ga zo maar voort, Amersfoort, akkoord, Feyenoord, keyboard, surfboard, wachtwoord, zelfmoord, boxershort, vakantie-oord


12-01-2008, 00:23
Ik zou het niet kunnen accepteren.

12-01-2008, 00:25
Tegenwoordig bestaan er geen echte mannen die met vrouwen trouwen om hun te helpen. Ze trouwen eerder uit lust. En dat vind ik niet kunnen.

Als een man een vrouw wilt helpen in nood (Verkrachte vrouw, Arme vrouw etc) dan vind ik het nog wel kunnen. Maar de mannen van tegenwoordig nemen dan een meisje van 14 uit de dorp, omdat ze van vers vlees houden. Zoals al die oude mannetjes van tegenwoordig. En dan zit je met 4 vrouwen en een stel snotkinderen waar niet voor gezorgt wordt. Ik vind dat er misbruik wordt gemaakt met de regels van de islam. Door deze mannen.

12-01-2008, 00:26

Citaat door rose_girl:


En ga zo maar voort, Amersfoort, akkoord, Feyenoord, keyboard, surfboard, wachtwoord, zelfmoord, boxershort, vakantie-oord



en zo houdt het niet op, hiphop, achterop, notendop, envelop, personeelsstop, bergtop, boomtop, busstop, daarop,coffeeshop

12-01-2008, 00:27



Citaat door BlackDiamant:
Tegenwoordig bestaan er geen echte mannen die met vrouwen trouwen om hun te helpen. Ze trouwen eerder uit lust. En dat vind ik niet kunnen.

Als een man een vrouw wilt helpen in nood (Verkrachte vrouw, Arme vrouw etc) dan vind ik het nog wel kunnen. Maar de mannen van tegenwoordig nemen dan een meisje van 14 uit de dorp, omdat ze van vers vlees houden. Zoals al die oude mannetjes van tegenwoordig. En dan zit je met 4 vrouwen en een stel snotkinderen waar niet over gezorgt wordt. Ik vind dat er misbruik wordt gemaakt met de regels van de islam. Door deze mannen.


Idd.

En daarbij vergeten ze voor het gemak alle regels die betrekking hebben op het huwen van meerdere vrouwen.

12-01-2008, 00:27

Citaat door SweetCheeks:
Je denkt teveel. Dat is jouw probleem denk ik.

Maar goed, waarom 'denk' je dat dan?



Jij verveelt me al, dat is wat ik nu denk

12-01-2008, 00:28

Citaat door Spiiegelbeeld:
en zo houdt het niet op, hiphop, achterop, notendop, envelop, personeelsstop, bergtop, boomtop, busstop, daarop,coffeeshop


Er zit geen einde aan, Marokkaan, Afrikaan, Hindoestaan, Afghaan, Surinaam, vulkaan, er tegen aan, overslaan...

Omg.

Pagina's : [1] 2 3 4