Bekijk volle/desktop versie : Het is nu echt over



Pagina's : [1] 2

11-01-2008, 19:47
Ik had een 6 maanden relatie met hem, mijn zomervlam van wie ik zoveel hield. Maar hij wilde niet veranderen, in die 6 maanden wilde hij niet serieus trouwen. Ik heb hem maar gezegd dat ik ging trouwen en hij smste me vandaag dat hij in Spanje ging wonen. Ik dacht dat ik dood ging. Zo erg gewoon. Ik vraag me af waarom het zo moet lopen en ik weet nu zeker dat ik hem niet meer terug zie. Ik moest wel doorgaan met mn leven, we hadden tevaak ruzie, maar zo.n einde....ik had echt zoiets is this how we say goodbye?
Ik ga ook trouwen, maar dat doe ik omdat iemand anders serieus interesse heeft(achterneef). En hij, mijn everything zoals ik hem noemde., hij is er niet klaar voor. Hij wil zeker nog 3 jaar zo doorgaan.

life is a bitch...houden van NOOIY MEER!!!!

11-01-2008, 19:59


Je EX wilde niet trouwen. Hij is dus niet serieus. Waarom wil/wou je dan met hém trouwen als hij je niet hoeft?

11-01-2008, 20:03

Citaat door hiphip:
Ik had een 6 maanden relatie met hem, mijn zomervlam van wie ik zoveel hield. Maar hij wilde niet veranderen, in die 6 maanden wilde hij niet serieus trouwen. Ik heb hem maar gezegd dat ik ging trouwen en hij smste me vandaag dat hij in Spanje ging wonen. Ik dacht dat ik dood ging. Zo erg gewoon. Ik vraag me af waarom het zo moet lopen en ik weet nu zeker dat ik hem niet meer terug zie. Ik moest wel doorgaan met mn leven, we hadden tevaak ruzie, maar zo.n einde....ik had echt zoiets is this how we say goodbye?
Ik ga ook trouwen, maar dat doe ik omdat iemand anders serieus interesse heeft(achterneef). En hij, mijn everything zoals ik hem noemde., hij is er niet klaar voor. Hij wil zeker nog 3 jaar zo doorgaan.

life is a bitch...houden van NOOIY MEER!!!!



Ik heb medelijden met je achterneef..

11-01-2008, 20:09
Dus als de een niet wil trouwen ga je maar trouwen met de ander? Erg dat het zo gelopen is met je ex..maar om dan gelijk met iemand anders te trouwen? Ben je bang dat de mannen opraken ofzo?

11-01-2008, 20:11



Citaat door hiphip:
Ik had een 6 maanden relatie met hem, mijn zomervlam van wie ik zoveel hield. Maar hij wilde niet veranderen, in die 6 maanden wilde hij niet serieus trouwen. Ik heb hem maar gezegd dat ik ging trouwen en hij smste me vandaag dat hij in Spanje ging wonen. Ik dacht dat ik dood ging. Zo erg gewoon. Ik vraag me af waarom het zo moet lopen en ik weet nu zeker dat ik hem niet meer terug zie. Ik moest wel doorgaan met mn leven, we hadden tevaak ruzie, maar zo.n einde....ik had echt zoiets is this how we say goodbye?
Ik ga ook trouwen, maar dat doe ik omdat iemand anders serieus interesse heeft(achterneef). En hij, mijn everything zoals ik hem noemde., hij is er niet klaar voor. Hij wil zeker nog 3 jaar zo doorgaan.

life is a bitch...houden van NOOIY MEER!!!!


Tazzz, je hart ligt bij iemand anders, en dan ga je toch trouwen..

11-01-2008, 20:13

Citaat door LaLa_SoFiA:
Dus als de een niet wil trouwen ga je maar trouwen met de ander? Erg dat het zo gelopen is met je ex..maar om dan gelijk met iemand anders te trouwen? Ben je bang dat de mannen opraken ofzo?


dat vraag ik me dus ook af

11-01-2008, 20:14

Citaat door Mo...:
Tazzz, je hart ligt bij iemand anders, en dan ga je toch trouwen..



Ja dat is ook hetgeen wat ik niet echt begreep

11-01-2008, 20:15

Citaat door LaLa_SoFiA:
Ja dat is ook hetgeen wat ik niet echt begreep


Is gewoon zwak..

11-01-2008, 20:18

Citaat door hiphip:
Ik had een 6 maanden relatie met hem, mijn zomervlam van wie ik zoveel hield. Maar hij wilde niet veranderen, in die 6 maanden wilde hij niet serieus trouwen. Ik heb hem maar gezegd dat ik ging trouwen en hij smste me vandaag dat hij in Spanje ging wonen. Ik dacht dat ik dood ging. Zo erg gewoon. Ik vraag me af waarom het zo moet lopen en ik weet nu zeker dat ik hem niet meer terug zie. Ik moest wel doorgaan met mn leven, we hadden tevaak ruzie, maar zo.n einde....ik had echt zoiets is this how we say goodbye?
Ik ga ook trouwen, maar dat doe ik omdat iemand anders serieus interesse heeft(achterneef). En hij, mijn everything zoals ik hem noemde., hij is er niet klaar voor. Hij wil zeker nog 3 jaar zo doorgaan.

life is a bitch...houden van NOOIY MEER!!!!



Wa salaam ou 3alaykoum meid,

Ik heb wat vraagjes aan jou!! Hou je van je achterneef, en weet je zeker dat je je ex bent vergeten? Weet je achterneef over ex? En ben je er klaar voor?

11-01-2008, 20:19
Gij houd nog van je ex, en dan trouw je met iemand zonder dat je gevoelens hebt voor hem?.

Dat gaat niet goed

11-01-2008, 20:20
ja misschien vond hij het nog te vroeg om met jou te trouwen hij kent je tenslote pas 6 maanden

11-01-2008, 20:22

Citaat door abdass:
ja misschien vond hij het nog te vroeg om met jou te trouwen hij kent je tenslote pas 6 maanden


6 maanden is wel voldoende om elkaar te leren kennen

11-01-2008, 20:31



Citaat door Siihem_88:
6 maanden is wel voldoende om elkaar te leren kennen



6 maanden is meeeeeeeeeeeeeer dan voldoende! En trouwens ligt eraan hoe je elkaar leert kennen als het op haram manier is is 1 week al te veel! Halal manier dan is 6 maanden voldoende indd

11-01-2008, 20:34

Citaat door Moslima_Roosje_:
6 maanden is meeeeeeeeeeeeeer dan voldoende! En trouwens ligt eraan hoe je elkaar leert kennen als het op haram manier is is 1 week al te veel! Halal manier dan is 6 maanden voldoende indd



Ouii Ouii

11-01-2008, 20:35
Is This How We Say Goodbye?


Should have known better when he came around that he was gonna make you cry...

Pagina's : [1] 2