Bekijk volle/desktop versie : Film tegen wilders



11-01-2008, 15:01
Salaam,

Zoals jullie weten zal wilders een film lanceren over de koran en ik denk zelf dat het geen film zal zijn die moslims in een goed daglicht stelt.
Maar misschien zijn er mensen of moslim filmmakers die hierop ook iets kunnen laten horen bv de koran op tegengestelde wijze van wilders belichten hoe het nou echt zit.
Plus de joodse gemeenschap die heeft ook een religiues boekje wat de `talmoed´heet en wat daarin geschreven staat is dus absoluut niet te vergelijken met de koran of de bijbel.Misschien moeten de moslims daar ook maar eens een film over maken.
Want het lijkt erop dat de islamitische gemeenschap geen antwoord terug kan geven terwijl er zoveel mogelijkheden zijn om ons ook te verdedigen en te laten zien dat wat wilders lult helemaal niet waar is en gewoon vanuit zijn extremitische denkwijze voortkomt die gewoon een beetje aan het fantaseren is .

11-01-2008, 15:22


ik denk dat er degelijk wel mensen die beargumenteren dat hij fout zit, maar die mensen die zie je niet op de media! die laten ze niet zien! dat zag je ook afgelopen week tijdens nmo
maar ik snap zelf niet waarom ze dat laten doen, als het de moslims in een kwaad daglicht stelt (wat vast wel zo zal zijn) maar gaat de film door, waarom zie je nergens op tv mensen die dit tegenspreken? ik snap het niet....
maar ik ben het wel met je eens

11-01-2008, 15:37
ja ik vind dat wij als moslims ook een weerwoord moeten doen nog op de zelfde dag dat hij die film uitbrengt en als hij het uitzend op tv dat het vlak na zijn filmpje moet komen zodat mensen zelf een keuze kunne maken om het te geloven of niet want veel mensen zijn ontwetend en willen niet meer weten dan wat hun verteld word.